Camping La Papillon Colibri

Met jonge kinderen

Ruimte, Rust en enthousiaste eigenaren

Fam van Dijk
4-9-2018

eind augustus 1 nacht in een tent geslapen ivm doorreis.

Je wordt vriendelijk ontvangen door de eigenaren en geven je direct een rondleiding over hun terrein. Ze zijn altijd in voor een praatje.

De tent is van alle gemakken voorzien en hebben heerlijke bedden.

's Avond met de eigenaren meegegeten, dit was heerlijk!.

Ook aan de kinderen is gedacht, er is genoeg vertier voor jonge kinderen. Het is zeker aan te raden om hier 1 of meerdere nachten te verblijven.

Een echte aanrader.

Leontine en Marco
10-8-2018

In juli 2018 waren wij een week te gast in een safaritent bij Ruud en Sonja. Na aankomst voelden de kinderen (12, 10 en 3) zich meteen thuis. Na een korte maar praktische rondleiding van Ruud hebben we 's avonds deelgenomen aan de heerlijk verzorgde barbecue. Hierdoor hebben we meteen de andere campinggasten ontmoet en dat was super gezellig. Het gehele verblijf hebben wij als zeer prettig ervaren. De locatie is prachtig, rustig en aan de kinderen heb je de gehele week geen kind. Sonja en Ruud helpen je zeer gastvrij bij alle voorkomende vragen. Aanrader zijn ook bingo en de behandelmethodes op het gebied van gezondheid door Sonja. Normaal gaan wij niet naar een vaste camping. Sonja en Ruud hebben ons echter laten zien wat wij nodig hebben in een vakantie. En dat is: een warm familiegevoel bij een camping, die simpelweg alleen je basisbehoeften heeft, en met campingbeheerders die hun passie uitstralen en hier plezier in beleven.

Heerlijk ontspannen vakantie

Maaike
28-7-2018

Wij hebben 1 week mogen genieten in de safaritent. Wat was dit heerlijk! Warm welkom van Ruud en Sonja. Ze verzorgen een heerlijke BBQ in het weekend, wat ook echt een aanrader is voor de volgende gasten. We zaten met de hele camping gezellig bij elkaar. Tropische dagen meegemaakt van dik in de 40 graden. Heerlijke afkoeling gezocht in het zwembad. kinderen (2 en 5 jaar) konden zelf elke keer naar het speeltuintje lopen, wat voor ons ook prettig was. Wij zaten in de tent langs de weg, daar kwam enkel een tractor langs zo af en toe. Sochtends het geluid van de koeien die ons wakker maakte.

Voor een vraag of een praatje waren Ruud en Sonja ook altijd te bereiken. Op de camping zat een grotere groep van 3 gezinnen bij elkaar die al een aantal jaar hier op vakantie komen. Wij snappen Dit! Wie weet komen wij in de toekomst hier ook nog terug!

Heerlijke camping!

Titia
10-11-2017

Het is een erg kleine camping, maar zo voelt het niet. Je hebt de rust en de ruimte om lekker te ontspannen. Kinderen vermaken zich prima op de camping. Omgeving is mooi. Eigenaren Ruud en Sonja zijn erg gastvrij. Het voelt erg vrij en toch kun je overal bij betrokken worden!

Second home ❤ loved it ❤

Lotte Wortel
3-11-2017

Sowel het kamperen als het verblijf in het chalet waren Superrr.

De camping is klein en daardoor mega gezellig.

Sonja en Ruud zijn gezellige mensen, meedenkend en ontzettend gastvrije mensen.

Ik ga zeker nog een keer terug ❤❤❤

Heerlijk verblijf van drie dagen

Familie Schunselaar
30-10-2017

Wij zochten een verblijf voor een paar dagen. Even een paar dagen bijkomen van de reis en daarna weer door naar een andere bestemming.

We werden prettig ontvangen door de nederlandse gastheer en kregen een rondleiding over de camping.

Perfect ingerichte, schone lodge. We hadden een handdoekenpakket geregeld. Het lag allemaal klaar. Het zwembad is niet heel groot maar onze kinderen hebben zich goed vermaakt. Voor de peuters en kleuters is er ook een apart en afgezet gedeelte waar ze heerlijk papa en mama kunnen spelen. Iedere dag is er de mogelijkheid om avondeten via de eigenaar te regelen. En de bingomiddag is fantastisch!

Vlakbij is een bakkertje. Het is mogelijk om alvast de koelkast te laten vullen door de eigenaar. En als ze naar de supermarkt gaan kan je een lijstje meegeven.

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad en gaan hier zeker naar terug!

Super

Dave Konings
29-10-2017

Heel vriendelijke camping, ideaal voor kleine kinderen. Nu drie jaar achter elkaar met mijn vrouw en kindje. Dit jaar in September. Het was een beetje koud maar gelukkig hbeben ze overal kachels. Eten is heerlijk. Heel gastvriendelijk. Voel me er altijd thuis.

Rustgevend

Brenda
19-10-2017

Als fulltime mama en werkende kom ik hier altijd heerlijk tot rust. Mijn kleine kan heerlijk in de speeltuin spelen en even afkoelen in het zwembad. Goed te overzien kan hem lekker zijn gang laten gaan.

Heerlijk chillen!

John
14-10-2017

Weer een heerlijke tijd gehad!

Klein en overzichtelijk, maar tegelijkertijd voldoende ruimte en rust.

Leuke activiteiten, zoals de bingo en het samen eten en Sonja en Ruud staan altijd voor je klaar! Ook nog bij een bijzonder restaurantje terecht gekomen, dat hadden we zelf nooit gevonden.

Ondanks een paar mindere dagen hebben we weer volop genoten.

Wij waren hier begin juli en hadden schitterend weer! Er waren nog niet veel bezienswaardigheden open, maar de fantastische plek maakte veel goed.We hadden een grote safaritent met veel ruimte en een kingsize bed, zithoek, eettafel en stoelen en een buitenkeuken. Ook de hangmat en de loungeset vonden wij een aanwinst. Kortom een heerlijke en fijne ervaring. Dank jullie wel !!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Papillon Colibri in Saint-Christophe-en-Boucherie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Papillon Colibri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.