Camping La Papillon Colibri

72 reviews over Camping La Papillon Colibri in het Nederlands

Heerlijke camping!

Titia
10-11-2017

Het is een erg kleine camping, maar zo voelt het niet. Je hebt de rust en de ruimte om lekker te ontspannen. Kinderen vermaken zich prima op de camping. Omgeving is mooi. Eigenaren Ruud en Sonja zijn erg gastvrij. Het voelt erg vrij en toch kun je overal bij betrokken worden!

Second home ❤ loved it ❤

Lotte Wortel
3-11-2017

Sowel het kamperen als het verblijf in het chalet waren Superrr.

De camping is klein en daardoor mega gezellig.

Sonja en Ruud zijn gezellige mensen, meedenkend en ontzettend gastvrije mensen.

Ik ga zeker nog een keer terug ❤❤❤

Heerlijk verblijf van drie dagen

Familie Schunselaar
30-10-2017

Wij zochten een verblijf voor een paar dagen. Even een paar dagen bijkomen van de reis en daarna weer door naar een andere bestemming.

We werden prettig ontvangen door de nederlandse gastheer en kregen een rondleiding over de camping.

Perfect ingerichte, schone lodge. We hadden een handdoekenpakket geregeld. Het lag allemaal klaar. Het zwembad is niet heel groot maar onze kinderen hebben zich goed vermaakt. Voor de peuters en kleuters is er ook een apart en afgezet gedeelte waar ze heerlijk papa en mama kunnen spelen. Iedere dag is er de mogelijkheid om avondeten via de eigenaar te regelen. En de bingomiddag is fantastisch!

Vlakbij is een bakkertje. Het is mogelijk om alvast de koelkast te laten vullen door de eigenaar. En als ze naar de supermarkt gaan kan je een lijstje meegeven.

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad en gaan hier zeker naar terug!

Super

Dave Konings
29-10-2017

Heel vriendelijke camping, ideaal voor kleine kinderen. Nu drie jaar achter elkaar met mijn vrouw en kindje. Dit jaar in September. Het was een beetje koud maar gelukkig hbeben ze overal kachels. Eten is heerlijk. Heel gastvriendelijk. Voel me er altijd thuis.

Rustgevend

Brenda
19-10-2017

Als fulltime mama en werkende kom ik hier altijd heerlijk tot rust. Mijn kleine kan heerlijk in de speeltuin spelen en even afkoelen in het zwembad. Goed te overzien kan hem lekker zijn gang laten gaan.

Heerlijk chillen!

John
14-10-2017

Weer een heerlijke tijd gehad!

Klein en overzichtelijk, maar tegelijkertijd voldoende ruimte en rust.

Leuke activiteiten, zoals de bingo en het samen eten en Sonja en Ruud staan altijd voor je klaar! Ook nog bij een bijzonder restaurantje terecht gekomen, dat hadden we zelf nooit gevonden.

Ondanks een paar mindere dagen hebben we weer volop genoten.

Wij waren hier begin juli en hadden schitterend weer! Er waren nog niet veel bezienswaardigheden open, maar de fantastische plek maakte veel goed.We hadden een grote safaritent met veel ruimte en een kingsize bed, zithoek, eettafel en stoelen en een buitenkeuken. Ook de hangmat en de loungeset vonden wij een aanwinst. Kortom een heerlijke en fijne ervaring. Dank jullie wel !!!

Gastvrij, lekker eten, veel speelruimte voor kinderen, leuke safari tenten, veel gezellige Nederlanders ;-)... Kortom alles voor een geslaagde vakantie. 2de x hier verbleven. Aanrader! Bedankt Sonja en Ruud. Groetjes Wim, Leen en Xander

geweldige tijd gehad

R.Holleman
16-9-2017

rust, in de omgeving is er genoeg te doen

of gewoon even helemaal niets en rustig aan het zwembad zitten

Super ontspannen gemoedelijke camping

Cees Silver
10-9-2017

Heerlijk rustige ontspannen sfeer op de camping. wij hadden een mooi verzorgd ruim houten chalet. Voorzien van hangmat, loungeset etc. Allemaal uitstekend bevallen. Mooie ruime plaatsen met veel privacy. Je kunt zelf kiezen om je terug te trekken of om je te mengen met andere campinggasten. Heerlijk eten voor een eerlijke prijs. Helemaal top !!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Papillon Colibri in Saint-Christophe-en-Boucherie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Papillon Colibri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Papillon Colibri scoort een 9.48 uit 10 op basis van 74 reviews.