Camping Fontaine de Rabelais

Laatste review

Mooie rustige camping, en goedkoop

zolliezollie,
13-8-2011

Op terugreis hier 'gestrand'. Tentje stond met de opening richting de loire, erg mooi hier. In dorpje verderop lekker gegeten.

Beheerder was dit jaar een vriendelijke fransoos. Geen gedoe met inschrijven ofzo, we bleven een nachtje dus afrekenen en tent opzetten waar je wilt.

We onthouden m voor een heen- of terugreis volgend jaar!

3 reviews over Camping Fontaine de Rabelais in het Nederlands

Mooie rustige camping, en goedkoop

zolliezollie
13-8-2011

We onthouden m voor een heen- of terugreis volgend jaar!

Geweldig aardige Nederlandse Beheerder

MARU
8-4-2009

Wij komen hier al voor het derde jaar om te starten of te eindigen met onze vakantie

voor herhaling vatbaar

J.v.d.H.
8-4-2009

Fijne Camping voor een verblijf van enkele dagen.Veel bezienswaardigheden op korte (auto afstanden.)De camping ligt direkt aan de Loire.De beheerder in 2008 was een zeer behulpzame en vriendelijke Nederlander.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fontaine de Rabelais in Saint-Ay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fontaine de Rabelais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.