Camping Tournefeuille

Weer vandaag16°-2°
Camping Tournefeuille
7,5

7 reviews over Camping Tournefeuille in het Nederlands

Praktische, niet te dure doorreiscamping!

Michel,
22-7-2018

Leuke camping voor een overnachting. We waren op doorreis naar het zuiden. Zeer vriendelijke eigenaar, niet moeilijk; zelf plaats uitzoeken. Weinig tot geen voorzieningen op de camping, daar is de prijs ook naar. Er kan meer gedaan worden aan onderhoud; gras was slecht gemaaid, toiletgebouw mag wat beter. Verder prima voor een paar nachten. Een doorreiscamping om te onthouden!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prima camping voor een paar nachten

Roel-Jaco,
23-5-2018

Ruime plaatsen met zon of schaduw. Gratis (goede) WiFi bij de receptie.

Prima sanitair in een verwarmd sanitairgebouw. Bezoek ook even het Matra museum (auto's en Formule1) in Romorantin

Gereisd met partner in mei 2018

Stadscamping a/d Sauldre

Mary
28-6-2013

De camping Tournefeuille ligt aan de rand van Romorantin-Lanthenay

aan de Sauldre. Wij waren er 2 uur voor openingstijd en moesten buiten blijven staan, wat niet zo prettig is.Totdat een aardige campinggast de eigenaar meldde dat er een aantal gasten aan de poort stonden.Hij deed erg moeilijk maar na een kwartier mochten we toch naar binnen. Sprak alleen Frans en was zeer luidruchtig maar toch behulpzaam. Het sanitair zag er netjes uit en voldoende warm water, maar er miste soms het een en ander, zoals een console in douches om je toilettas neer te zetten.Terwijl de gasten zich ’s morgens aan het douchen waren, werd er met een grote slang met koud water “schoongemaakt”. Internet aanwezig, gratis toegangscode, maar dan wel op een bepaalde plek op de camping. Zwembad aanwezig. Wat vaste gasten die waarschijnlijk in de omgeving werkten. Supermarkt is op loopafstand. Goed voor een overnachting, maar zou hier niet langer willen verblijven ondanks dat het een mooie omgeving is.

Gereisd met partner in juni 2013

Aanrader!

Oscar Bout
12-8-2010

Een erg schone en rustige camping (altijd plek!) niet ver van het centrum van de toch best grote stad. Fietsen en kano's te huur en patat te krijgen. Supermarkt op 5 minuten lopen en... gloednieuw en brandschoon sanitair. Leuk wandelingetje langs de rivier (direct aan de camping). Zwemmen kan tegen korting in het naastgelegen Municipal zwembad. Wij komen hier waarschijnlijk wel vaker een paar nachten staan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010
2006

Netjes, alles goed en soms flexibel geregeld

Arie Bloed
23-12-2006

Netjes, alles goed en soms flexibel geregeld. informatie van klantvriendelijke beheerder/eigenaar to-the-point.

Klein minpuntje is de nogal levendige tennishal (een keer duurde het rumoer tot na middernacht, zet in dat geval je tent niet in die hoek.

Leuke wat grotere speeltuin in de buurt (park) via mooi pad langs het riviertje in 10 minuten te bereiken.

De zonnebloemen in (de buurt van) Romorantin - dat ontworpen is door Leonardo d Vinci zijn mooier dan gemiddeld. Veel bramen. En kans op beuvrons (soort beverrat) in d etangs in de omgeving.

Fiets eldorado.

Gereisd met vrienden in augustus 2006

Wij (echtpaar resp 82 en 73 jaar) zijn over het geheel zeer tevreden met deze camping. Ligt in een buitenwijk van Romorantin aan de rivier de Sauldre. Supermartkt op ca. 400 m. Het centrum is zowel lopend als met auto en fiets goed bereikbaar. Ook de omgeving is zeer goed met de fiets te doen.

Gereisd anders in november 2006

een heerlijke rustige en zeer gezellige camping

i. van den bosch
2-8-2006

een heerlijke rustige en zeer gezellige camping. zeer vriendelijke campingbaas.een ruime plaats en met schaduw. wij hebben er 20 dagen gestaan en fantastisch gewoonweg een mooie streek, veel natuurschoon, veel te beleven in de omgeving. supermarkt en bakker net om de hoek en een mooi zwembad. een aanrader.

Gereisd familie in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tournefeuille in Romorantin-Lanthenay (Loir et Cher), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tournefeuille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.