Aparthotel Le Relais du Plessis

Aparthotel Le Relais du Plessis

8.3Fantastisch

Frankrijk, Centre, Richelieu

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Le Relais du Plessis voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Animatie
  • Sauna
Meer aparthotel info

36 reviews over Aparthotel Le Relais du Plessis

• 2018
    9Wim Schook05-07-2018

Aanrader, ook met kinderen; mooi zwembad.

Zonder meer goed. Iets te smal 2-persoons bed.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

6hy02-09-2015

Prima voor éénmaal

De meeste vakantiegangers boeken het voor 1-2 nachten ivm doorreis. We waren, naast nog één ander koppel, de enige die langer verbleven. Niet echt gezellig dus. Behoorlijk achterstallig onderhoud aan het zwembad (zelfs gevaarlijk). Peuterbad was niet gevuld met water; mensen hadden juist daarom geboekt! Personeel is vriendelijk; echter maar 1 persoon die Engels kan/wil praten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8C&V31-07-2013

Mooie plek!

Wij zijn hier 1 nacht geweest op doorreis naar het zuiden. Bij aankomst bleek onze boeking niet verwerkt te zijn, maar dit werd snel opgelost, ipv het geboekte 4-persoonsappartement, mochten de nacht verblijven in een 6-persoonsappartement voor dezelfde prijs. Netjes geregeld dus! Wij arriveerden vroeg in de middag en hebben de middag aan het zwembad doorgebracht en 's avonds Richelieu bezocht: zeer zeker de moeite waard! Wij waren zeer verrast door het schone en keurig nette appartement! Dit park is zeker een aanrader. Met onze 2 pubers zou ik hier niet langere tijd willen verblijven, maar zo op doortocht is het zeker de moeite waard en ook om nog eens een nacht langer te blijven.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 7Neirynck07-08-2012

Voor en nadelen...

Zwembad ok,wel te weinig ligstoelen en het peuterzwembad is behoorlijk koud, geen enkel zwembad is verwarmd. Faciliteiten zijn gering, speeltuin buiten stelt niks voor en soms ligt er een hoop steenpuin. Alles is wel dicht bij elkaar. Je moet wel geluk hebben met je buren gezien er 4 app zijn per huisje. Ligging is iets te ver van alle bezienswaardigheden, je moet al min 30min rijden als je iets wil bezoeken/zien. Het bos waarvan sprake blijkt onvindbaar en naar horen zeggen eigenlijk niet toegankelijk. Positief is de kinderopvang van touroperator, de animatrice Sofie deed het heel goed. Het lijkt ons beter iets in de buurt van Chinon te zoeken als betere locatie. Lekkere pizza's. Behoorlijk wat defecten in het app zoals wc-bril stuk, rolluik stuk, badstop stuk. De magnetron en vaatwas waren trouwens niet proper gemaakt en de vloer was vuil. Mits wat werk van de uitbater kunnen ze er wel iets goed van maken!

• 9Lieve31-07-2012

Prijs kwaliteit top!

Leuk vakantiedomein, rustig. Heel tof voor kinderen. Mooie keuken in de appartementen. De miniclub was heel top voor de kinderen en de animatrice heel attent!

• 7Vervisch Dirk- Vermaut Anke27-07-2012

leuke locatie voor de kinderen

leuke animatie voorde kinderen met sophie. De kids vonden het zeer leuk met Sophie.

• 0heike Koks09-06-2012

Parkje!

Park aan de rand van het dorp gelegen naast een bouwmaterialhandelaar Te weinig parkeerplekken Geen bloemen zoals op de foto, alleen gras en bomen Onvriendelijke personeel, alleen gebroken engels praten Heel veel schreeuwende kinderen op het park tot 2 uur snachts buiten lopend met bagakarretjes racen( 2 weekenden achter elkaar) Klachten worden niet behandelt, reparatie's niet uitgevoerd( WC Bril zat maar aan een kant vast) Geen Internet en bij receptie heel slecht en traag. Overdag liepen daar ook de schreeuwende kinderen rond en niemand zei iets Alleen franse TV senders, geen CNN Wij mochten niet met de auto het park op om uitladen omdat het regende, tot onze verbazing mochten de fransen dit wel, voor hun ging de slagboom open Keuken onvoeldoende ingericht, geen deksels, geen schilmes en geen koffiesetapparaat, bestek, kopjes, glasen en borden maar voor een dag Geen Handleiding Kombi Handdoeken inclusief? 1 voor de handen en voor elk een douchdoek, voor 2 personen voor 2 weken

Gereisd met partner in mei 2012

• 4henk koks06-06-2012

dit nooit meer

Verwacht niet te veel zoals wifi kun je vergeten en rust is de vraag wie er op het park is, zijn er veel Fransen dan kun je dat ook wel vergeten, wij hebben omgboekt omdat het voor ons geen vakantie is als defecte dingen niet gerepareerd worden er er maar een medewerker engels kan en de rest kijkt je aan of je buitenaards bent als je geen Frans kunt. Voor ons dus niet meer!!!!

Gereisd met partner in mei 2012

• 3sarahpeeters0104-12-2011

Voor ons nooit meer!!

Appartementen zijn ok. Groot nadeel: wij zaten op de begane grond en konden dus telkens 'meegenieten' van de kruimels van de bovenbuur! Zwembad ok, te weinig ligstoelen. Ligging: te ver an alle bezienswaardigheden, je moet al rap 30min rijden als je iets wil bezoeken. Voor ons het grootste minpunt: het eten (halfpension)! Elke dag hetzelfde, weinig smaak en koud. Er waren tijdens ons verblijf veel mensen die klaagden! We zijn dit zelfs gaan melden aan de receptie maar kregen daar absoluut geen gehoor. Service kan ook beter: geen haardroger aanwezig in ons app, zijn dan 1 gaan vragen aan de receptie, heeft een halve dag geduurd voor we een haardroger zagen... In de brochure van de touroperator werd dit park aanbevolen, wij kunnen maar 1 ding zeggen: blijf daar weg!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8Koopmans06-08-2011

goed te doen

Mooi complex. Autovrij en dus kindvriendelijk. Huisje was prima, alleen geen koffiezetapparaat en waterkoker, dit stond wel vermeld op de website. Vriendelijk personeel. Eten smaakte wel, maar was niet heel bijzonder. Prima uitvalsbasis voor tripjes naar bijv. de diverse kastelen en tuinen. Ook diverse leuke stadjes in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Aparthotel Le Relais du Plessis info