Richelieu

We hebben een aantal aanbieders voor Richelieu voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Richelieu voor je op een rij gezet:

Reviews over Richelieu

Aanrader, ook met kinderen; mooi zwembad.

Wim Schook,
    5-7-2018

Zonder meer goed. Iets te smal 2-persoons bed.

Gereisd met partner in juni 2018

Mooie plek!

C&V,
    31-7-2013

Wij zijn hier 1 nacht geweest op doorreis naar het zuiden. Bij aankomst bleek onze boeking niet verwerkt te zijn, maar dit werd snel opgelost, ipv het geboekte 4-persoonsappartement, mochten de nacht verblijven in een 6-persoonsappartement voor dezelfde prijs. Netjes geregeld dus! Wij arriveerden vroeg in de middag en hebben de middag aan het zwembad doorgebracht en 's avonds Richelieu bezocht: zeer zeker de moeite waard! Wij waren zeer verrast door het schone en keurig nette appartement! Dit park is zeker een aanrader. Met onze 2 pubers zou ik hier niet langere tijd willen verblijven, maar zo op doortocht is het zeker de moeite waard en ook om nog eens een nacht langer te blijven.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

goede accomodatie prijs/kwaliteit

vander linden Geert,
    9-8-2012

Ideale locatie voor gezinnen met kinderen van 0 tot 12 jaar. Er is Nederlandse kinderanimatie. Er is geen overdreven drukte in het do

mein. De kindjes worden persoonlijk benaderd. De maaltijden zijn niet erg variërend maar je krijgt voldoende. Jammer dat de kinderen enkel frieten aangeboden krijgen.

Wij misten overdag de mogelijkheid om iets te eten of te drinken. Ook wanneer je half pension kiest, moet je toch gaan winkelen en op zoek naar eten en drinken voor overdag. Er is wel heel dichtbij een supermarkt.

Een tip : grotere kinderen missen extra faciliteiten zoals een tennisveld of pingpong. Het zwembad is klein maar groot genoeg. Overdag zijn veel mensen op trip. Het zwembad is verwarmd. Leuk !De huisjes zijn zeer fris ingericht en voldoende ruim. Er is een ruime terras. De huisjes zijn goed gebouwd zodat je genoeg privacy hebt en het is er rustig om te slapen.

Onze vakantie is geslaagd. Wij raden het aan voor jonge gezinnen met kinderen. Belgen kom je zeker tegen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Voor en nadelen...

Neirynck,
    7-8-2012

Zwembad ok,wel te weinig ligstoelen en het peuterzwembad is behoorlijk koud, geen enkel zwembad is verwarmd. Faciliteiten zijn gering, speeltuin buiten stelt niks voor en soms ligt er een hoop steenpuin. Alles is wel dicht bij elkaar. Je moet wel geluk hebben met je buren gezien er 4 app zijn per huisje. Ligging is iets te ver van alle bezienswaardigheden, je moet al min 30min rijden als je iets wil bezoeken/zien. Het bos waarvan sprake blijkt onvindbaar en naar horen zeggen eigenlijk niet toegankelijk. Positief is de kinderopvang van touroperator, de animatrice Sofie deed het heel goed. Het lijkt ons beter iets in de buurt van Chinon te zoeken als betere locatie. Lekkere pizza's. Behoorlijk wat defecten in het app zoals wc-bril stuk, rolluik stuk, badstop stuk. De magnetron en vaatwas waren trouwens niet proper gemaakt en de vloer was vuil. Mits wat werk van de uitbater kunnen ze er wel iets goed van maken!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Prijs kwaliteit top!

Lieve,
    31-7-2012

Leuk vakantiedomein, rustig. Heel tof voor kinderen. Mooie keuken in de appartementen. De miniclub was heel top voor de kinderen en de animatrice heel attent!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012
Richelieu scoort een 7,4 uit 10, op basis van 13 reviews