Sorteren

Reviews over Pouligny-Notre-Dame

Fantastisch resort voor golfers

Zanten
    26-12-2012

leuk hotel, mooie kamer met uitzicht over de baan. Personeel bijzonder vriendelijk. Keuken zeer goed, heerlijk gegeten, alle 5 dagen. Uitgebreid ontbijt op bovenste verdieping met fantastisch uitzicht. Mooie golfbaan, goed onderhouden, door waterpartijen interessante uitdagingen. Voor kinderen minder geschikt.

Gunstige prijs / kwaliteit.

Hans
    16-7-2012

Qua ligging hoort dit jaren70 hotel niet in deze prachtige omgeving en op deze prachtige baan. Het "staat" gewoon niet. Hier hoort een chateau. Echter, kijk hierdoor heen en het is een verrassend goed hotel met lekkere kamers, een prachtig uitzicht, een goed restaurant en een gezellig ontbijrestaurant op de bovenste etage. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en de kamers waren schoon. Voldoende parkeergelegenheid.

Een hele mooie golfbaan waaraan men kan zien dat er veel op gespeeld. Goed onderhouden maar wat mindere teeboxen. Moeilijke greens zorgen ervoor dat het een hele toer is je handicap te spelen. Eigenlijk niets dan lof, gaan hier zeker nog eens naartoe.

Pouligny-Notre-Dame scoort een 6,5 uit 10, op basis van 2 reviews