Camping Camping Sandaya Les Alicourts

7.4Goed

Frankrijk, Centre, Pierrefitte sur Sauldre (Loir et Cher)

7.4Goed

• 6.7Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Sandaya Les Alicourts voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna
Meer camping info

Camping Les Alicourts Resort ligt in het midden van Frankrijk. Voor waterpret kun je hier goed terecht, want er zijn meerdere zwembaden en er is een zwemmeertje. Tijdens koudere dagen is er gelukkig een binnenzwembad. Ook de sportvelden, speeltuinen en tafeltennistafels zorgen voor vermaak. Of ga eropuit en ontdek het typisch Franse binnenland.

644 reviews over Camping Camping Sandaya Les Alicourts

• 9Marloes Kroon06-08-2020

wat een avontuur in de boomhut

Wij waren hier 2 nachtjes, als tussenstop naar huis. We sliepen in een boomhut, dat was echt een belevenis. Bij aankomst merk je wel dat het een groot resort is. Lange rij bij aanmelding en vrij anonieme aankomst. Het team van de Treehouse was wel erg leuk, ze hadden zelf een klein zakje koekjes voor mijn dochter. De boomhut is echt een belevenis, geweldig zo tussen de bomen. Goed om te realiseren dat er geen water, stroom of licht is. je krijgt een hoofdlampje mee en je kan apparaten opladen bij de receptie. De WC is een droogWC met houtsnippers. Er is wel een douchegebouw met WC en douche vooraan. Superleuk extra is dat je ontbijtje 's morgens aan de boomhut gehangen word en je dit op kan takelen. Voordeel van het resort is hete enorme zwemparadijs, veel animatie en het geweldig grote meer. We vonden de rij voor de afhaal wel echt té lang. In de omgeving vrijwel NIKS te doen. Slecht wifi bereik. Ook veel lawaai 's avonds.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 10Roelina Gils06-08-2020

Fantastische, luxe 5 sterren camping!

Prachtig Resort! netjes, luxe, modern en van alle gemakken voorzien. Heel veel Nederlanders waardoor onze kinderen 11 en 13 jaar snel vriendjes hadden. Mooi groot gras voetbalveld, prachtig zwembad, leuke animatie en mooi meer en hele grote stacarvan/ tent plekken met luxe stacarvans! Wij vonden dat de camping zich goed aan de franse corona regels hield. Mondkapje op bij receptie en binnen in de bar, supermarktje(Als mensen dit weigeren is dat hun verantwoordelijkheid, daar kan de camping niks aan doen er hangen overal grote borden met corona info) bij het zwembad kon je reserveren voor 2 x 1 uur, bijna altijd wel plek en het kwam niet op 15 min. aan. (Ook hier eigen verantwoordelijkheid in nemen, ze werken met gekleurde bandjes) kortom: een TOP resort!!!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Linda29-07-2020

Fantastische camping, ook in corona tijd

Fantastische camping. We verbleven in een key west family. Een echte aanrader. Schoon en van alle gemakken voorzien. Leuk gesitueerd aan een grasveldje met in midden een speeltuintje. Top om kinderen in alle vrijheid te laten spelen terwijl je zelf op het ruime terras kunt ontspannen.

Faciliteiten allemaal keurig en voldoet aan alle verwachtingen.

In de avond was het geluid van het entertainment en het skate park te horen. Niet storend en om half 11 was het stil. Kinderen hebben er geen minuut minder door geslapen en lagen altijd ruim voor die tijd op bed.

Corona: we hebben ons geen moment onveilig gevoeld. Zwembad was druk maar als je zelf afstand hield dan ging dat prima. En dat gold ook voor de andere plekken op de camping. Personeel controleerde ook op het reserveringssysteem. Als mensen te lang bleven werden hier actief op geacteerd (zien gebeuren).

Een echte aanrader. Zou er zo weer terug gaan.

• 8Eetgelegenheden

• 4Christophe27-07-2020

Corona??? Dat bestaat hier niet

Eén woord: SCHANDALIG in corona-tijden. In het zwembad zit je als mieren op elkaar, ze laten maar mensen binnenkomen en controleren het maximum aantal niet!! Meermaals aangekaart en het management zou het aan herbekijken zijn... Veel te laat!! Je voelt je hier héél onveilig! Ook bij het winkeltje, take away, restaurant,... moet je veel geduld hebben en beseffen dat de besmettingskans erg groot is.

• 2Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

• 5Leen25-07-2020

Onveilig gevoel in corona-tijden

Veel te druk, zeker in corona-tijden (zelfs in het zwembad ondanks reservatie-app) waardoor je geen veilig gevoel hebt. Wij verbleven in een Cottage Keywest Family van waaruit je veel geluidsoverlast hebt van de avondshows en van het skatepark wat de vakantie met kleine kinderen niet ideaal maakt. Daarnaast was er regelmatig onvoldoende water om te douchen en is de Wi-Fi connectie niet steeds optimaal. Voor de rest mooi zwembadcomplex en gezellig zwemmeertje. In andere tijden hadden we misschien een hogere score gegeven maar wij hadden gehoopt ons veiliger te voelen met de genomen coronamaatregelen (dewelke zéér beperkt waren) en de geluidsoverlast was echt storend vanwaar wij verbleven.

• 4Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

• 9Meultjes16-07-2020

Ge-wel-dig

Verbeterpunten: * voor de kinderen een Bingo-avond
    Ook Nederlands sprekende animatie (Engels Frans Spaans Duits wel) * kinderanimatie flexibel houden qua inloop niet een programma bieden van 10.00-12.00 voor 4 jarige waar je alleen tussen 10.00-10.15 binnen mag komen, daarna mag het kind niet meer meedoen

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 4Jeroen14-07-2020

Heel slecht en onverantwoordelijk

Onverantwoorde drukte tijdens Coronaperiode. Het was ons inziens veel maar dan ook echt veel te druk op de camping en me name in het zwembad. We kregen een behoorlijk onbehagelijk gevoel en zijn dan ook eerder vertrokken. Ondanks dit probleem meerdere malen aangekaart te hebben bij receptie is er niks mee gedaan. Met had voor het zwembad wel een app waarin je moest reserveren maar ze lieten het gaandeweg de dag toch gewoon vollopen en dat terwijl er sowieso wat ons betreft minder mensen in kunnen. Je kon over de hoofden naar de andere kant lopen, baantjes trekken zat er de gehele dag niet in. Het ziet er leuk uit maar absoluut geen aanrader. Vervolgens bij de receptie weinig medewerking op een restitutie wat voor ons echt een bittere nasmaak opleverde.

• 9Staat v/h sanitair

• 8Lotte13-07-2020

Mooie tenten in bosrijke deel vd camping

bosrijke deel van de camping is rustig, mooi aangelegd. Zwembad, meer met strandje, winkeltje etc op paar minuten loopafstand. Heerlijk rustige plek. Alleen 's avonds was het geluid van de animatie haast woordelijk te verstaan (incl karaoke, wat niet om aan te horen was, en dat duurt van 19:00-22:30 ongeveer). Jammer dat dit zelfs op het rustige deel van de camping (aan de andere kant van de weg) nog zo goed te horen was. We waren in een rustige week, vlak voor het hoogseizoen. daardoor voldoende plek in het zwembad en bij het meertje (zelfs met corona-maatregelen prima te doen). Als alle accomodaties vol zijn kan ik me niet voorstellen hoe iedereen een plekje kan bemachtigen om te zwemmen oid.

de camping ligt in een natuurgebied, mooie omgeving. de meeste dorpjes met kastelen zijn wel een uurtje rijden.

• 8Staat v/h sanitair

• 7Manon07-02-2020

Leuke camping!

Wij vonden het een erg leuke camping. In het zwembad was het inderdaad zoeken naar bedjes. Maar het meer is dan een goed alternatief. Gras, zand en een aflopend meertje. Wij hadden de Key West Family/Baby Friendly gehuurd. Echt een mooie stacaravan met alles aanwezig voor een baby/klein kind. Bad, aankleedkussen en campingbedje erin. Een schuifhek zodat ze het terras niet af kunnen en een helling om met de kinderwagen erop te kunnen. De caravans staan allemaal rond een grasveld met een speeltuin in het midden.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Nick03-02-2020

mooie camping

mooie camping

sanitair: is mooi en schoon

restaurant: moet je voor reserveren ook al zit er bijna niemand het eten was wel oke

snackbar: beetje aan de dure kant

winkeltje: voor ontbijt kan je er wezen voor echte boodschappen zou je 15 minuten moeten rijden

zwembad: ondanks dat er regels zijn is er niemand die ze er op aanspreekt als er dingen gebeuren die niet mag een bedje vinden is helaas onmogelijk omdat men al handdoeken al op het bedje heeft liggen voordat ze open gaan het pierenbadje is ook goed en leuk

zwemmeer: je kan er lekker zitten en zelf wakeboarden waterfietsen paddleboarden (tegen betaling)

ligging: het ligt afgelegen maar dat wist ik voordat ik boekte en ben zeker niet beroerd om een stuk te rijden

ik was er met me zoon van 12 die zicht goed vermaakt heeft 2020 zijn we er weer maar dan met een baby erbij

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Camping Camping Sandaya Les Alicourts info

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• KeukenKeuken