Kleine hotelsWeer vandaag27°10°

11 reviews over Hotel Villa Marjane in het Nederlands

Fantastisch !

Chantal
11-6-2019

Net terug van Orleans en verbleven in Hotel Villa Marjane. Super gastheer/gastvrouw, een heel warm ontvangst ( zelfs voor mij die geen woord Frans spreekt buiten merci ), want de eigenaar spreekt ook Nederlands. Kamers zeer netjes en authentiek, heerlijke bedden ( ik ben zelf een zwaar rug patiënt ), uitgebreid ontbijt. Ook de tips die ze gaven om de omgeving van Orleans te gaan kijken, waren zeer welkom en daardoor mooie stekjes gezien. Wij komen zeker terug !!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Supermooi hotel op en top Frans!

Fam.Rebergen
2-8-2018

Wij zijn net terug van vakantie, dit was de 5 keer dat we hier een tussenstop maakte. Het hotel zag er super uit!! Nieuwe eigenaar snapt het echt! Alles tot in de puntjes verzorgt, we hebben nog even gewinkeld in Orleans, ook een aanrader leuke mooie grote winkels! Ontbijt hebben we niet gedaan, omdat we gelijk wilde gaan rijden die ochtend. Eigenaar spreekt Nederlands wat ook fijn was! Prijs ook niet vervelend, gezinskamer (2 volwassenen 2 kinderen) € 128,00

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig, een aanrader

Hans
14-7-2018

Een geweldige plek voor een overnachting. Gastvrijheid die een stap verder gaat dan je verwacht. Leuk charmant frans hotel. Oud maar zeer sfeervol en zeer schoon en opgeruimd. Het echtpaar dat u ontvangt snappen hoe het moet. Men spreekt ook nederlands (eigenaar)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Sfeervolle familie kamer

Fam Rebergen
18-7-2017

Wij logeren hier al jaren voor doorreis naar onze vakantie bestemming in Frankrijk, toen en nu onze kids al groter zijn ideaal met familie kamer. Het belangrijkste het is schoon! en leuk ingericht! Als je op doorreis bent ook fijn met vouwwagen ( weet je zeker dat alles veilig staat ;-) ) Je kan er ook ontbijten, maar wij halen altijd wat eten bij de supermarkt die er tegenover zit. Tuin wordt wel minder met de jaren daar zou de eigenaar wat meer tijd aan kunnen besteden ( vroeger was er een mooie moestuin ) Voor de rest aardige eigenaar, spreekt engels. Kids vinden vooral het konijn leuk en de tafeltennistafel is ook altijd een succes.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet veel bijzonders

M. Lichtenbelt
10-7-2017

Prijs qualiteit niet in verhouding. Kamers heel klein, zeker als je op zolder wordt gezet, zonder lift, oude trap en op de kamer , zeker in de zomer héél heet. Niet de moeite waard met een mevrouw, die kortaf is.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Ideale uitvalsbasis voor Orleans of als tussenstop

Martijn
23-7-2012

Goed hotel, mooie en schone familiekamer, goede douche, voor Franse begrippen uitgebreid ontbijt, niet te ver van de snelweg. Kamer was wel warm.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel erg leuk hotel

liavandenkieboom
5-10-2011

Hebben hier 1 nacht geslapen op terugreis naar nederland vanuit de Pyreneen. Heel erg leuke kamer met "brocante" meubels maar zeer moderne badkamer. Lekker ontbijt in de tuin ! Eigen parkeerplaats achter in de tuin. Jammer dat je er s' avonds niet kunt eten en dat het bijna op een druk kruispunt ligt.

Gereisd Met partner in juni 2008

Goed hotel

Bert
13-6-2011

Prima plek om te overnachten, in de buurt is om te eten alleen een pizzeria (redelijk eten). Verder kan je prima afgeschermd parkeren bij het hotel. Mensen spreken natuurlijk Frans en voldoende Engels en zijn erg vriendelijk. Het ontbijt is super, zeker doen dus.

Gereisd Met partner in juni 2011

Perfect hotel voor doorreis naar het zuiden

Fam. Rebergen
14-2-2010

Wij hebben in juni 2009 een nachtje doorgebracht in een 4 persoons familiekamer en dat is erg goed bevallen. Goede bedden en een zeer goede (vernieuwde) badkamer.

Wij waren op doorreis naar het zuiden (Dordogne) en hebben hier een goede stop kunnen maken. Kinderbedje stond al klaar en hebben heerlijk kunnen slapen (luiken dicht), in de ochtend lekker buiten kunnen zitten genieten van de zon en een heerlijk ontbijt kunnen nuttigen (had iets meer keuze mogen zijn).

Al met al voor ons gezin perfect, dit jaar weer voor de stop naar het zuiden.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2009

Aardig voor 1 nachtje

Izaak Zijnstra
28-6-2009

Een heel aardig hotel wat aan de buitenkant nog wel wat renovatie kan gebruiken. Eenvoudig maar schoon. Vlakbij zit een leuk restaurantje. Verder in de directe omgeving weinig te zien/te beleven.

Gereisd Met partner in juni 2009

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Marjane in Orléans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Marjane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.