Kleine hotelsWeer vandaag16°2°

5 reviews over Hotel Saint Aignan in het Nederlands

Doe maar niet

Nomen Nescio,
4-8-2018

Prima maar erg basic hotel. In de familiekamer staan de bedden zowat tegen elkaar aan. Geen airco, nogal gehorig en Wifi ook niet al te vlot (onbruikbaar). Erg lage waterdruk en sowieso een nogal gedateerd interieur (vrij aftands). Parkeren prima voor elkaar trouwens. De ramen kunnen open, maar met kleine kinderen op de kamer is dat een risico'tje want een kiepstand hebben ze niet dus 20 meter de diepte in navelhoogte. Wat me ook opviel was dat er geen vluchtweg was; geen manier om eruit te komen anders dan het gewone trappenhuis. Voor dik 150 piek; ik zou zeggen niet doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Zeker een aanrader

Agterberg
21-6-2014

Stijlvol en gezellig hotel, rustig gelegen, ontbijtbuffet OK, vriendelijk onthaal, parking voor het hotel. Zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

eens maar nooit weer

tjibbe gerkema
6-11-2012

het was een verschrikking.

de ligging was niet mooi.

ik vond de mensen niet aardig.

de kamers waren wel prima.

maar de kinderen vonden het saai.

de prijs is ook niet zo hoog, je krijgt wat je betaald.

ik doe dit nooit weer

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

prima doorreishotel

harry wisse
25-8-2011

Familiekamer was basic maar prima. Ligging tov de stad is perfect, je loop zo het - rustige - centrum in. De twee heren achter de receptie verdienen een standbeeld als het gaat om behulpzaamheid: ze hielpen de fietsen van het dak halen en de volgende dag er weer op; ze gaven meer aanwijzingen dan nodig om de auto de parkeergarage in te krijgen. Dat vonden ze een stuk spannender dan ik zelf...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Geweldige service door eigenaar / personeel

Ruud van Uffelen
31-7-2011

"Hotel Saint Aignan** in Orléans is eenvoudig bereikbaar vanaf de tolwegen, en daarmee een prima tussenstop tussen Nederland en Zuid Frankrijk. Het ligt aan een verkeersplein en op 600 loopafstand van het centrum. De kamers zitten vooral aan een rustige zijstraat. voor ons gezin met 3 kleine kinderen, was het mogelijk een familiekamer te boeken (1 2pers.-bed, 1 enkel bed en een stapelbed) De kamers (we zijn 2 maal geweest in juli) zijn net gerestaureerd en zien er zeer verzorgd uit, dit , net als het restaurantje waar je kunt ontbijten (buffet).

Service:

De parkeergarage is maar 2 m hoog (!). Met de dakbak op onze auto was dit een probleem. Maar niet voor lang. Men bood aan deze met ons te demonteren met alle bagage erin en deze voor de nacht apart op te slaan. De volgende morgen bood men op 1e aanvraag direct de service om hem weer te helpen erop te plaatsen.

Zo hoefden we de auto niet aan de straat te parkeren.

Een aanrader als "tussenstop"

Familie Van Uffelen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Saint Aignan voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saint Aignan in Orléans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saint Aignan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.