7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Orleans La Source voor je op een rij gezet:

35 reviews over Hotel Novotel Orleans La Source in het Nederlands

Prima prijs en kwaliteit verhouding. Ligging is prima. Je bent zo op de snelweg. Vlakbij grote super markt en de Mac Donald. De kamer (4p) is wél klein maar omdat je er alleen maar slaapt is het prima. Grote tv. Schone en vernieuwde douche. Apart toilet. Zwembad is klein maar voor een snelle duik prima. Leuke dingen voor kinderen (tennis baan, jeu de boules, speeltoestel, tafeltennis). Bij aankomst ook een presentje. Ik zou het iedereen aanraden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke plek voor een tussenstop.

Inge,
9-8-2018

We hebben hier overnacht op weg naar het zuiden van Frankrijk. Een heerlijk hotel voor een tussenstop. Een lekker zwembadje voor de kinderen en een ruime tuin met veel groen om te ontspannen. Op beide dagen in het hotel ontbijt en diner gehad. Het ontbijtbuffet was uitgebreid. Ook het diner heeft ons beide keren goed gesmaakt. Het eten was niet duur, de drankjes daarentegen wel! Het was dan ook niet zo erg dat de bediening in de “bar” buiten na het diner niet erg snel was... De familiekamer was niet groot, maar prima voor een paar nachten. Goede bedden; ook de slaapbank was goed. De kinderen hebben niet geklaagd over veren in de rug o.i.d. Wat wel opvalt is dat we overal in Frankrijk (in het hotel en op de 2 campings) plastic hoezen om de matrassen hadden. Zeer irritant met het hete weer. We waren er twee nachten en zijn een dagje naar Orleans geweest. Een mooi stadje om een dagje door te brengen, met een prachtige kathedraal.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

fijn hotel

vlinder02,
15-8-2017

Hotel is fijn, mooie tuin, zwembad en goede sfeer. Handig gelegen als je op doorreis bent want het ligt vlak bij de snelweg. Personeel is vriendelijk. Kamers zijn ruim en voldoen prima voor een of twee nachten. Ontbijt was lekker. Niet in het hotel gegeten, menukaart te beperkt. Er zijn genoeg mogelijkheden om in de omgeving te eten. Drankjes zijn alleen heel erg duur, 4,50 voor een glaasje fris vonden wij echt teveel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Redelijk verblijf voor een tussenstop

Rochemin,
12-8-2017

Wij hebben dit hotel gekozen vanwege de gunstige ligging op doorreis naar het zuiden. Er is een mooie tuin met zwembad. De (familie-)kamer is sober maar voldoet. Het eten is van zeer matige kwaliteit, evenals de bediening. Je kunt beter ergens anders gaan eten...

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima tussenstop op doorreis

Lara
23-8-2016

We hadden een prima prijs voor een familiekamer. Op reis naar het zuiden, even de snelweg af, plaats voor de auto met aanhanger terwijl we er pas om 23.00 waren. Met 4 op kamer is krap, maar dat is logisch voor zo'n tussenstophotel. Heerlijk ontbijt, aardig personeel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Slechte prijs-kwaliteitverhouding

WolfSister
30-9-2015

Huisdieren zijn welkom. Personeel is vriendelijk. Ligging op doorreis naar het zuiden is goed. Er wordt rekening gehouden met dieetwensen, maar…het hotel is dringend aan renovatie toe. De vloeren zijn zonder meer smerig, vuil en versleten; zowel op de kamers als in de gangen. De airco in de superiorkamer werkte nauwelijks en dus was het veel te warm. De ruimte naast het bed aan e linkerkant is erg krap. Het menu is zeer beperkt; de afhandeling in het restaurant te snel, routinematig en niet echt professioneel. De prijzen van de drank zijn extreem hoog. Het ontbijt was behoorlijk, maar eveneens hoog geprijsd. Kortom: wanneer je waarde hecht aan kwaliteit ten opzichte van de prijs die je betaald, kom je redelijk bedrogen uit.

Gereisd met partner in september 2015

Prima hotel voor tussenstop.

claudia van beek
22-8-2014

Leuk hotel voor mensen met kinderen, veel faciliteiten maar restaurant leek meer op een Mc Donald's. Stoelen en tafels waren gedateerd en het eten is matig. Kamer was netjes en schoon.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Prima hotel om te overnachten!

vlasper
25-7-2014

Voor de 3e keer gebruikt als overnachtingsplek van/naar Zuid Frankrijk. Prima hotel voor dat doel. Goed bereikbaar, maar niet direct langs de snelweg. Kamers zijn goed (2persoons bed + 2persoons slaapbank), stevige matrassen. In de 'tuin' is ruimte om te ontspannen (zwemmen, voetballen en om te (tafel) tennissen). Het eten is redelijk en het drinken erg duur. Ontbijt is prima. Zorg dat je op tijd boekt, dan betaal je een stuk minder dan bij een boeking op de dag zelf.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Goede rustplaats op doorreis

Ocram
3-9-2013

Goede schone kamers. Niets op aan te merken. Reservering via internet ging prima. Diner keuze was niet bijzonder. Had een Entrecote besteld maar die was erg taai en amper te eten. Bij uitchecken melding van gemaakt waarna de maaltijd a 18.50 Euro werd zonder problemen van de rekening werd geschrapt. Vriendelijk personeel maar niet iedereen spreekt er Engels.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Aug 12 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima 'stop over'

Henriette
24-8-2013

Prima plek voor een tussenstop richting huis/zuiden. Kinderen tot 15 slapen gratis op de kamer bij de ouders, bedden kunnen overigens wel beter. Lekker zwembad (gratis handdoeken bij de receptie verkrijgbaar), pingpong tafel, tennisbaan, speelweide. Ook het restaurant is prima, personeel mag wat vriendelijker en minder gehaast van mij. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Boeken via internet vooraf is goedkoper.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• BuitensportenGolfbanen
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Orleans La Source in Orléans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Orleans La Source zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.