Hotel Mercure Orleans Centre

Hotel Mercure Orleans Centre

6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Orleans Centre voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Mercure Orleans Centre in het Nederlands

Nooit meer Mercure Hotel in Orléans

Zonnetje07
13-5-2017

Gelukkig maar voor 1 nacht geboekt maar nog flink aan de prijs voor 3 personen, een kleine 200 euro kwijt in totaal (met parkeerkosten, toeristenbelasting etc.). Receptioniste erg vriendelijk, maar de kamer een grote teleurstelling! Totaal niet wat beloofd werd. Kleine kamer voor 3 volwassenen met zeer smalle 2 persoonsbedden. We konden eerst zelf aan de slag met schoonmaken! Rob Geus zou er een goede aan gehad hebben. Onduidelijke witte ''sporen'' op de planken boven de bedden, draden stof en gelukkig hadden we schoonmaakdoekjes bij ons, die waren bruin toen we over de lichtknopjes e.d. gingen. Heel klein beetje shampoo/ badschuim in de houder van de douche en 1 rolletje wc papier voor 3 personen. Ook maar voor 2 personen bekertjes en koffie, we kregen na melding wel voor 1 persoon bij maar is vervelend om te moeten vragen. Ook niet 1 Nederlandse of Vlaamse TV zender, wel uit Dubai?? Uitzicht bagger, paar grauwe gebouwen, maar geen Loire in beeld zoals we overal lazen. Geen 4 sterren!

Gereisd Met partner in mei 2017

Prima voor de doorreis en excellent personeel!

Ruben
27-7-2016

Dit 4-sterren hotel met zwembad en ruime kamers is prima voor de doorreis. Hoewel het iets van de snelweg afligt ben je er binnen 5 minuten vanaf de peage. Het personeel is echt erg klantgericht en vriendelijk. Het hotel zou een 'make-over' kunnen gebruiken, maar gezien het personeel toch een dikke 8! Ik kom hier graag weer!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Mwah

charming_babs
19-10-2012

In dit hotel begon onze doorreis. Van een 3sterren hotel verwacht je meer en mag je ook meer verwachten. Personeel is zeer vriendelijk, bij aankomst, diner en ontbijt. Diner en ontbijt was erg goed en lekker. Kamer was matig. De ligging (langs een drukke weg) van het hotel kan een voor- en een nadeel hebben. Wanneer je langs de Loire loopt kun je je een beetje onveilig voelen. Eenmaal in het centrum is dat gevoel helemaal weg. Vanwege de ligging en kamers zou ik dit hotel niet aanraden. Voor een doorreis is dit hotel op zich te doen.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi hotel voor overnachting

blaauw_kamps
7-8-2011

mooi hotel en goed dat dat er een hond in mag wel een hele dure bar

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Goede plek voor overnachting

cdb
16-8-2010

Het Mercure in Orléans is een prima hotel om 1 of een paar nachtjes te verblijven. Wij waren op doorreis. Het is goed bereikbaar vanaf de snelweg, heeft parkeergelegendheid (5 euro per nacht) en ligt langs de Loire aan de rand van het centrum. De kathedraal en alle restaurantjes liggen op ongeveer 10 a 15 minuten loopafstand. Nette kamers, vriendelijk personeel en een zwembad met ligbedjes. Via internet een familiekamer geboekt.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gewoon niet goed genoeg

chris
16-8-2010

voor een mercure beneden peil; goed genoeg voor een doorreisje.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

nooit meer

jeroen
12-10-2009

Op het eerste gezicht leek het een prima hotel. Er was alleen nog een kamer van Euro. 135,-- zonder ontbijt. We waren op doorreis en besloten de kamer te nemen. Toen we in de kamer waren viel het erg tegen, het stonk erg muf, vloerbedekking was slecht en het bed sliep echt waardeloos, we waren om 04.00 wakker en voelden ons gebroken. Dus we hebben maar vroeg uithechecked en zijn maar weer verder gegaagn met onze reis. Viel dus erg tegen.

Gereisd Met partner in Sat Sep 19 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel

Govert
30-8-2009

Op doorreis met onze 5 kids hier geslapen. Mooie kamers en schoon en geluidsdicht erg fijn! Hierdoor goed kunnen slapen. Hotel ligt vlak bij de uitvalswegen en het centrum, ideaal. Ook is er nog een mooi zwembad niet groot maar wel lekker om even in af te koelen als het erg warm is of na een lange reis. Hotel is aan te bevelen voor zowel gezin met jonge als wat oudere kinderen. .

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Orleans Centre in Orléans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Orleans Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.