Hotel Marguerite

Kleine hotelsWeer vandaag15°7°
Hotel Marguerite
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Marguerite voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Marguerite in het Nederlands

Met oudere kinderen

Ideale ligging vlakbij de rivier, parkeergarage en oud centrum (loopafstand). Parkeren in parkeergarage Cheval Rouge. Bij de receptie (1e verdieping) krijg je een uitrijkaart voor €3. Hele vriendelijke receptionist, Engels sprekend. Kaartje van de stad gekregen en tip voor restaurants. Kleine lift. Ontbijtruimte bij de receptie. Ruime familiekamer (4 personen), goede bedden. Kamer zat aan de achterkant van het hotel. Vanuit het raam uitzicht op de kathedraal (leuke bonus).Nette, schone, ruime badkamer. Na 22:00 is het hotel gesloten, met een code kun je dan wel naar binnen. Voor het hotel is een plek waar je tegen een gering bedrag stadsfietsen kunt lenen. Die plekken vind je op meerdere plaatsen in de stad. Erg tevreden over dit hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marguerite in Orléans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marguerite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.