Hotel Ibis Budget Orléans sud Parc des Expos

Hotel Ibis Budget Orléans sud Parc des Expos

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Orléans sud Parc des Expos voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Ibis Budget Orléans sud Parc des Expos in het Nederlands

eenvoudig

Wilma
28-9-2016

De bedden zijn goed, het ontbijt was goed, het diner was wel erg simpel

Gereisd met vrienden in juli 2016

Supper

erwtje
24-6-2016

De receptie is tot 21u open maar door de fille zijn we pas tegen 21u30 aangekomen. Om via de automaat in te checken ging niet maar de receptioniste heeft ons toch goed ontvangen. Zeer propere en ruime kamer. Ideaal voor doorreis. Ontbijt was goed, het is niet uitgebreid maar meer dan genoeg.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Cristien
30-6-2015

Fijne bedden. Voor een nacht zeer fijne kamer en douche.

Ontbijt slecht. Snel te vinden en wifi erg goed. Aanrader voor die prijs

Gereisd met partner in juni 2015

Goedkoop maar heet op kamer

Tahnee
8-9-2013

Op doorreis hier 1 nachtje verbleven met 2 kleine kinderen. Waren geen kinderbedjes helaas dus dat was jammer. Kamer op zich prima, schoon en vrij ruim voor een nachtje. Echter hing er een vieze lucht en was het veel te warm op de kamer. Raam bleef ook niet openstaan.

Ontbijt was erg goed.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Superhotel.

Fam. de la Parra
18-8-2013

Heel goed hotel, ideaal voor als je op doorreis bent.

Nette nieuwe, schone kamers, wel jammer dat er geen airco was.

Kamers lekker compact, leuk stapelbed voor de kids, super.

Ontbijt ook goed, simpel, maar lekker en goed verzorgd. Voor onze 2 kinderen hoefden we maar 1 ontbijt te betalen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Prima overnachtingsplek

jaarsveld_1
21-6-2013

Keurig hotel, ruime kamers en nette badkamer. Zelf een babybedje is gratis bij te reserveren. Hotel ligt aan een rustige weg, al ligt de achterkant van het hotel aan de trambaan. Hier is wel een glazen geluidsscherm geplaatst. TV en gratis Wifi horen er bij. Prima hotel voor een doorreis naar Zuidwest Frankrijk, net 150km onder Parijs.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Nette kamers, geen airco en WiFi (helaas), schoon

Bianca van der Werf
24-7-2010

Op zich een net hotel met schone, nette kamers voorzien van een ruime douche en apart toilet (handig) Bedden liggen prima vind ik. Nadeel is dat je aan de "achterkant" van het hotel een soort tram hoort langskomen die behoorlijk wat lawaai maakt. Ook hoor je daar het verkeer maar dat went wel. Het was erg benauwd en warm op de kamer dus vandaar het raam maar wagenwijd opengezet....Jammer dat er (nog) geen WiFi is. Ontbijt was netjes, redelijke keuze en vers stokbrood etc. Alleen veel te weinig zitplaatsen (misschien niet in laagseizoen maar nu absoluut)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Orléans sud Parc des Expos in Orléans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Orléans sud Parc des Expos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.