Hotel Escale Oceania Orléans

8.8Fantastisch

Hotel Info

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Escale Oceania Orléans voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Escale Oceania Orléans

• 2018
    9Hans24-08-2018

Goed hotel op loopafstand centrum, fijn parkeren!

Prima hotel op 10 minuten lopen van het centrum van Orleans (fijn pad langs de rivier). Centrum Orleans mooi en netjes met veel winkels, terrasjes en restaurants. Prima voor 1 dag. Hotel was netjes en schoon. De kamer en badkamer waren prima. Aparte WC, separaat van badkamer. Wij hadden kamer aan de achterkant op 2e etage: heerlijk rustig. De parkeerplaats aan de achterzijde is heel prettig: dit geeft een veilig gevoel. Ontvangst en vertrek was netjes, maar erg zakelijk. Het was 38oC en de airco op onze kamer werkte fantastisch. Ontbijt was goed. Eigenlijk niets op aan te merken: hooguit dat het fijn zou zijn als er een afsluitbare kast is i.p.v. de open rekken, maar voor 1 of 2 nachtjes stoort dat niet echt.

• Oude reviews

8Jacqueline15-08-2015

Prima hotel

Prima hotel met nette, moderne kamers. Even verwarring over reserveren van campingbedje voor onze zoon, hier denken ze dat dat een stretcher is en noemen 'ons' campingbed een babybed. Bedden zijn wel hard. 10min lopen van centrum af.

Met jonge kinderen

• 8Peter24-09-2014

Goed etappe hotel

Hotel Oceania ligt net buiten het centrum van Orléans aan een drukke uitvalsweg langs de Loire. Buitenkant ziet er "chateau - achtig" uit, binnen modern verbouwd en ingericht. Kamers zijn redelijk ruim, schoon en voldoende sanitair. De bedden slapen prima. Wij hadden kamer aan de achterkant, uitzicht op de ruime parkeerplaats en lekker rustig Ontbijt voor Franse begrippen redelijk uitgebreid en kwalitatief goed. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

• 8Harm Geurink25-08-2014

Prachtig Hotel voor prima prijs

Op weg naar de Drodogne (augustus 2014) hebben wij met onze 3 jongens 2 kamers geboekt, een met 2 enkele bedden en 1 met een 2 persoonsbed en een bedbank. Hotel is op 10 minuten van de snelweg en 15 minuten lopen van het prachtige centrum van Orleans. Gasten kunnen gratis parkeren op binnenplaats. Receptie, kamers en ontbijtzaal zijn net nieuw, mooi, schoon en hebben moderne uitstraling! Personeel is uiterst vriendelijk en we hebben genoten van een heerlijk, uitgebreid ontbijt. Al met al: zeer de moeite waard en niet alleen tijdens een doorreis.

Met oudere kinderen

• 7sylvia_baardemans25-09-2011

leuk overnachtingsadres

Voor onze terugweg hadden we dit hotel geboekt als overnachtingsadres. Het hotel was mooi gelegen aan de loire vlakbij het centrum waar we s'avonds uit hebben gegeten. We sliepen aan de voorkant van het hotel maar omdat het die dag en nacht goed warm was wilde je door de warmte op je kamer je raam wel openzetten voor frisse lucht maar door de drukke weg voor het hotel had je wel goed last van het verkeer. Kortom wij hadden niet zo'n goede nachtrust gehad. Het ontbijt was zeer eenvoudig maar oke.

Met oudere kinderen

• 7hsweenen23-06-2011

Mooi locatie voor een tussenstop

Ligging direct aan de Loire en 10 min lopen van het centrum. Kamer klein maar netjes. Paarkeerplats voldoende. Ontbijt eenvoudig, dus niet genomen.

• 7D.J.Das21-08-2008

Ideaal voor een bezoekje aan Orleans

Leuk hotel aan de Loire, dicht bij uitvalswegen naar de A10. Prive parkeerplaatsen(gratis) achter het hotel. Ongeveer 10 min lopen van het gezellige centrum van Orleans. Eenvoudig frans ontbijt.

• 8Ar Vleunienn26-07-2008

Idéale uitvalbasis voor de Loirestreek

Niet ver van Orléans-centrum. Informatie beschikbaar van veel bezoekmogelijkheden in de omgeving. Personeel helpt met uitleg of verwijst naar office du tourisme. Nette kamers met dagelijks opmaken van bedden en nieuwe handdoeken, airco op de kamers. Roomservice en ontbijt op bed geven geen extra kosten. Met beetje geluk zicht op de Loire. Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijtbuffet, verwijzen graag naar goede restaurants in de buurt, maar ook kans om een maaltijd te nuttigen in t restaurant. Badkamer biedt groot ligbad, wasbak met voldoende ruimte voor toiletzak/beautycase, grote spiegel, haardroger en uiteraard toilet. 13 Zenders beschikbaar op tv, slechts 1 in Engels, rest in Frans. Maarja je zit dan ook halfweg Frankrijk.

• 10L F F P14-07-2008

wij verbleven hier op de terugweg vanuit het zuiden , mooi hotel, privé parking , nette kamers

1 tip over Hotel Escale Oceania Orléans

• Peter, 24-09-2014

ga eten in restaurant Le Barentin, op 200 m loopafstand.

0 vragen over Hotel Escale Oceania Orléans

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk