Hotel Des Cedres

Hotel Des Cedres
7,8

5 reviews over Hotel Des Cedres in het Nederlands

Kwaliteit /prijsverhouding, een aanrader!

Dimphy
4-6-2018

Goede locatie op loopafstand van het centrum. Goed ontbijt en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.

Fantastisch. Zo hoort het eigenlijk altijd te zijn

Marcel Hellemons
16-5-2018

Zoals wij werden ontvangen en behandeld was perfect. Wij voelden ons meteen thuis en welkom.

Jean-Paul

VANSNICK Jean-Paul
27-5-2017

personeel, Info, kamer, ontbijt, wifi, alles ok!

Oude reviews (archief)

Beetje verouderd, goede ligging

christophe_zutterman
    25-8-2013

Hotel des Cedres was voor ons een doorgangshotel op weg naar het zuiden van Frankrijk. Voor ons was daarom een goed bed en een rustige locatie belangrijk. Hotel des Cedres heeft de goede bedden en is gelegen net buiten het centrum van Orleans. Heb je een kamer aan de straatkant, dan is het echter niet zo rustig. De kamers hebben nog hun originele ramen met enkelglas. Of je het raam nu open doet of dicht laat, het maakt geen verschil (= straatlawaai). De locatie zorgt er wel voor dat je binnen de 10 minuutjes in het centrum van Orleans staat.

Parkeren moet je in de straat van het hotel doen (= gratis). Dat is ons niet gelukt. Het is dus wel mogelijk dat je even moet zoeken naar een vrije parkeerplaats in de omliggende straatjes.

Het personeel is heel vriendelijk en neemt echt nog de tijd om je welkom te heten en de leuke plaatsen in Orleans aan te wijzen op een kaartje. Ook het ontbijt is, naar Franse normen, degelijk te noemen.

Op terugreis 1 nacht gebleven met 2 kinderen van 4 en 6. Twee kamers met tussendeur elk met verzorgde badkamer. Goed ontbijtbuffet.

Vriendelijk personeel. We kregen een stadsplannetje en uitgebreide uitleg waar de beste restaurantjes waren.

Enige minpunt, maar typisch aan de franse cultuur: de hond ligt in de inkomhal aan de receptie te slapen.

We hebben een aantal aanbieders voor Des Cedres voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Cedres in Orléans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Cedres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Des Cedres scoort een 7.8 uit 10 op basis van 23 reviews.