Kleine hotelsWeer vandaag38°18°

7 reviews over Hotel Des Cedres in het Nederlands

Comfortabele ruime kamer

Han
12-8-2018

De kamer in het hotel comfortabel en rustig. Hotel staat in rustige straat. Parkeergarage op 5 minuten lopen. Naar het centrum is ongeveer 10 minuten. De kamer is aardig ingericht. Badkamer is ook ruim en comfortabel. De kozijnen en het trappenhuis zijn aan een schilderbeurt toe.

Gereisd Alleenreizend in Sun Aug 12 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne etappeplaats.

jeanny
22-7-2018

Prima eenvoudig hotel met vriendelijk personeel.Goed ontbijt. Fijne binnentuin. Goede parkeervoorwaarden.

Kwaliteit /prijsverhouding, een aanrader!

Dimphy
4-6-2018

Goede locatie op loopafstand van het centrum. Goed ontbijt en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Des Cedres voor je op een rij gezet:

Fantastisch. Zo hoort het eigenlijk altijd te zijn

Marcel Hellemons
16-5-2018

Zoals wij werden ontvangen en behandeld was perfect. Wij voelden ons meteen thuis en welkom.

Jean-Paul

Jean-paul
27-5-2017

personeel, Info, kamer, ontbijt, wifi, alles ok!

Gereisd Alleenreizend in mei 2017

Beetje verouderd, goede ligging

christophe_zutterman
25-8-2013

Hotel des Cedres was voor ons een doorgangshotel op weg naar het zuiden van Frankrijk. Voor ons was daarom een goed bed en een rustige locatie belangrijk. Hotel des Cedres heeft de goede bedden en is gelegen net buiten het centrum van Orleans. Heb je een kamer aan de straatkant, dan is het echter niet zo rustig. De kamers hebben nog hun originele ramen met enkelglas. Of je het raam nu open doet of dicht laat, het maakt geen verschil (= straatlawaai). De locatie zorgt er wel voor dat je binnen de 10 minuutjes in het centrum van Orleans staat. Parkeren moet je in de straat van het hotel doen (= gratis). Dat is ons niet gelukt. Het is dus wel mogelijk dat je even moet zoeken naar een vrije parkeerplaats in de omliggende straatjes. Het personeel is heel vriendelijk en neemt echt nog de tijd om je welkom te heten en de leuke plaatsen in Orleans aan te wijzen op een kaartje. Ook het ontbijt is, naar Franse normen, degelijk te noemen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

2008

Op terugreis 1 nacht gebleven met 2 kinderen van 4 en 6

Vandenberghe
12-6-2008

Op terugreis 1 nacht gebleven met 2 kinderen van 4 en 6. Twee kamers met tussendeur elk met verzorgde badkamer. Goed ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel. We kregen een stadsplannetje en uitgebreide uitleg waar de beste restaurantjes waren. Enige minpunt, maar typisch aan de franse cultuur: de hond ligt in de inkomhal aan de receptie te slapen.

Gereisd Familie in juli 2007

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Cedres in Orléans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Cedres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.