Kleine hotels
Hotel Comfort Orléans Sud

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Orléans Sud voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Comfort Orléans Sud in het Nederlands

Gewoon eenvoudige overnachtingsmogelijkheid

Chr.van Bussel
3-7-2016

Goed: Bed en eenvoudig doch voedzaam (Frans) ontbijt

Minder goed: omgeving (industrieterrein) en te eenvoudig diner en te kleine kamers

Gereisd met vrienden in juni 2016

Net doorreishotel in Orleans

BP
25-6-2016

Eenvoudig, maar net hotel. Prima hotel voor de doorreis naar Zuid Frankrijk. We hadden gereserveerd voor 2 volw en 2 kinderen. Vriendelijk ontvangen bij de receptie (ook Engels). Toen receptioniste zag dat onze jongste een baby was bood ze meteen een babybedje aan. Kamer was niet heel groot, maar was schoon en leek recentelijk vernieuwd. Zeer nette badkamer, met zelfs een klapstoeltje bij de douche.

Gesitueerd op een bedrijventerrein met veel (kledingwinkels). TV en gratis wifi inbegrepen. Basis hotel, maar omdat het beter was dan verwacht een mooi cijfers. Zie foto's.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Goed voor 1 nacht.

Manorma en Joop
25-7-2012

Op doorreis met z'n tweeen. Goed hotel om even te overnachten. Kamers een beetje klein, maar toch wel voldoende. Erg nieuw allemaal, maar toch bijna geen ventilatie op de kamer. Dus met raam open slapen ... minder prettig is dat er dan geen kantelramen zijn maar draairamen. Een inbreker zou zo naar binnen kunnen stappen terwijl je slaapt (begane grond). Hekken rondom het ruime parkeerterrein .... maar het zijn lage hekken. Op industrieterrein en muisstil buiten. Hoorde wel de andere gasten een beetje.

Gereisd met partner in juli 2012

Prima doorreis hotel

hsweenen
28-7-2011

Erg netjes en makkelijk voor een tussen stop. Afstand naar het centrum is 5 min maar dan wel met de auto. Zeer vriendelijke medewerkers zowel bij ontvangst, het eten en bij vertrek. je voelt je echt welkom. Het avondeten was een koud/warm buffet, erg smakelijk. Het enige minpuntje is de ligging op het industrieterrein. Zie foto.

Gereisd met partner in juni 2011

• AdresRue Anthelme Brillat Savarin 45100
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Orléans Sud in Orléans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Orléans Sud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.