Hotel Comfort Olivet

matig

Door,
26-10-2017

Dat was onze overnachtingshotel op groepsreis naar Zuid-Frankrijk. De

kamers waren zeer klein, eigenlijk geen plaats voor de koffers, slordig afgewerkte wanden etc. Tweepersoonsbed was slecht, zeker smal voor 2 personen, misschien goed voor twee kleine kinderen. Badkamer met toilet zo klein, dat je bijna je benen buiten de badkamer moest houden en je kon niet goed zitten op het toilet. Hotel staat naast druk kruispunt, heel storend in de nacht. Avondeten niet slechte smaak maar best weinig, minimum, niet alleen voor mannen, maar ook voor vrouwen. Personeel heel neutraal, niet zo vriendelijk. Ontbijt ook zeer zuinig, slechte (niet echte) koffie, 1 zwarte verbrande croissant, 1 stukje stokbrood, dooreten met oud brood!. Verse normale croissants voor chauffeur en andere hotelgasten. Hoe is dat mogelijk dat een restaurant zoiets kan aanbieden aan toeristen!!! Slechte ervaring hiermee.

Erg kleine kamer

Hans45,
19-10-2017

In industriewijk bij snelweg verder niets te doen

Schone kleine kamer met koffie/theevoorziening

Geen lift wel kamer met invalidenaanpassing

Ontbijt redelijk, diner minder

Voor 1 nacht op doorreis voldoende

Goed voor een nacht

Jan
10-6-2015

Op het moment dat wij er waren stond het hotel in de steigers. De buitenzijde werd opgeknapt door Poolse arbeiders. Op het moment dat wij aankwamen, om 18.30 uur, stopten ze met het werk en ze gingen pas weer beginnen de volgende dag om 8.50 uur toen wij vertrokken. De kamers zijn klein maar geheel gerenoveerd. alles is nieuw. De eetzaal waar wij aten was nog niet af. We zaten met de tafels en stoelen op de geheel ruwe betonnen vloer. Geen wandbekleding of vloerbedekking. De draden van de elektriciteit hingen uit plafond en wanden. Enkele "peertjes" hingen aan het plafond voor de verlichting. Je kon elkaar, met zo'n groep, bijna niet verstaan omdat het erg hol klonk. Het eten was in orde en men deed erg zijn best om alles toch zo goed mogelijk te laten verlopen. Misschien dat gasten over een maand geen last meer hebben. Voor een nacht is het hotel goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Olivet voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Olivet in Orléans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Olivet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.