Kleine hotelsWeer vandaag18°5°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Orléans Sud - La Source voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Campanile Orléans Sud - La Source in het Nederlands

Een Campanille hotel

Joke
16-3-2017

Alle Campanille hotels hebben- volgens mij- dezelfde kamers.Bedden waren prima, en ook de badkamer met regendouche was goed. De buitenkant van het hotel kan wel een opknapbeurt gebruiken en het restaurant doet wat simpel aan.

Gereisd met partner in Sat Mar 11 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor een tussenstop een goed hotel

Mostert
29-8-2015

Schone kamer, net te doen met 1 kind. Eten in het restaurant was goed bevallen en de service was goed. Wel jammer was de gehorigheid. Maar voor een nachtje goed te doen. Zou volgend jaar hier weer naar toe gaan

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

fout . slecht hotel.

fam
26-9-2010

overnacht in dit hotel, zuid Frankrijk is wat ver om op een dag te doen met klein kind. dit hotel zit niet ver van snel weg, maar als je geen tom tom heb, iets wat lastig te vinden. 3 persoons kamer geboekt, kregen 2 persoons kamer met een bedje onder een van de bedden verstopt. waar voor de kamer veel te klein was. badkamer was rond uit vies. kamer stoffig en vieze muren. na dag rijden geen zin om op zoek te gaan naar restaurant dus bij hotel gegeten. pasta terug gestuurd na het zien van haren in eten. kindermenu 7 euro, twee kip nuggets handje met slappe friet. stukje vlees met slappe friet 13 euro geen groente. personeel is niet behulpzaam geen leuk begin van een vakantie. wie weet iets beters in de buurt? voor volgend jaar?

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

Perfect voor door reis.

P van Rees
25-9-2009

Ligt vlak bij de snelweg . Kamers zijn niet tekein . Het eten is niet echt bijzonder en ik heb zelf geen gebruik gemaakt van het onbijt.

Gereisd alleenreizend in Fri Sep 25 2009 19:53:42 GMT+0000 (UTC)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesKluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Orléans Sud - La Source in Orléans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Orléans Sud - La Source zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.