Hotel Antares Brit

We hebben een aantal aanbieders voor Antares Brit voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Antares Brit in het Nederlands

Prima overnachtingshotel

Ralph
31-7-2016

Dit hotel geboekt voor de terugreis vanuit Spanje. Hiervoor is het perfect. Kamers zijn schoon. Wel zijn de kamers wat klein, maar voor de doorreis maakt dit niet uit. Gratis wifi en gesloten parkeerplaats is een pre als doorreishotel. Omgeving is niet echt bijzonder. Enig nadeel hotel heeft geen airco en met de ramen open slapen is ook niet echt een optie vanwege de ligging aan een wat drukkere weg.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Redelijke prijs/kwaliteit verhouding

Henq
7-8-2008

Een tamelijk onpersoonlijk hotel. Qua ligging (op een kruispunt) niet ideaal. Ook het ontbreken van airco is beslist geen voordeel. Kamers wat klein, maar schoon. Wifi (gratis) is natuurlijk prima, maar een TV met 8 (werkende) kanalen is natuurlijk niet meer van deze tijd. Ontbijt is, zeker voor Franse begrippen, wel okay. Ontvangst en service van de receptioniste was uitstekend ! Resumerend: Voordeel: ligging t.o.v. stad Orleans, gratis parkeren en internet. Nadeel: geen airco, rumoerige omgeving, kleine kamers.

Gereisd Familie in augustus 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Antares Brit in Orléans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Antares Brit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.