vakanties Orléans

Reviews over Orléans

Goed hotel op loopafstand centrum, fijn parkeren!

Hans,
    24-8-2018

Prima hotel op 10 minuten lopen van het centrum van Orleans (fijn pad langs de rivier). Centrum Orleans mooi en netjes met veel winkels, terrasjes en restaurants. Prima voor 1 dag. Hotel was netjes en schoon. De kamer en badkamer waren prima. Aparte WC, separaat van badkamer. Wij hadden kamer aan de achterkant op 2e etage: heerlijk rustig. De parkeerplaats aan de achterzijde is heel prettig: dit geeft een veilig gevoel. Ontvangst en vertrek was netjes, maar erg zakelijk. Het was 38oC en de airco op onze kamer werkte fantastisch. Ontbijt was goed. Eigenlijk niets op aan te merken: hooguit dat het fijn zou zijn als er een afsluitbare kast is i.p.v. de open rekken, maar voor 1 of 2 nachtjes stoort dat niet echt.

Keurig hotel voor terug reis. Leuk voor de kindjes

marielle,
    14-8-2018

Prima prijs en kwaliteit verhouding. Ligging is prima. Je bent zo op de snelweg. Vlakbij grote super markt en de Mac Donald. De kamer (4p) is wél klein maar omdat je er alleen maar slaapt is het prima. Grote tv. Schone en vernieuwde douche. Apart toilet. Zwembad is klein maar voor een snelle duik prima. Leuke dingen voor kinderen (tennis baan, jeu de boules, speeltoestel, tafeltennis). Bij aankomst ook een presentje. Ik zou het iedereen aanraden

Comfortabele ruime kamer

Han,
    12-8-2018

De kamer in het hotel comfortabel en rustig. Hotel staat in rustige straat. Parkeergarage op 5 minuten lopen. Naar het centrum is ongeveer 10 minuten. De kamer is aardig ingericht. Badkamer is ook ruim en comfortabel. De kozijnen en het trappenhuis zijn aan een schilderbeurt toe.

Heerlijke plek voor een tussenstop.

Inge,
    9-8-2018

We hebben hier overnacht op weg naar het zuiden van Frankrijk. Een heerlijk hotel voor een tussenstop. Een lekker zwembadje voor de kinderen en een ruime tuin met veel groen om te ontspannen.

Op beide dagen in het hotel ontbijt en diner gehad. Het ontbijtbuffet was uitgebreid. Ook het diner heeft ons beide keren goed gesmaakt. Het eten was niet duur, de drankjes daarentegen wel! Het was dan ook niet zo erg dat de bediening in de “bar” buiten na het diner niet erg snel was...

De familiekamer was niet groot, maar prima voor een paar nachten. Goede bedden; ook de slaapbank was goed. De kinderen hebben niet geklaagd over veren in de rug o.i.d.

Wat wel opvalt is dat we overal in Frankrijk (in het hotel en op de 2 campings) plastic hoezen om de matrassen hadden. Zeer irritant met het hete weer.

We waren er twee nachten en zijn een dagje naar Orleans geweest. Een mooi stadje om een dagje door te brengen, met een prachtige kathedraal.

Supermooi hotel op en top Frans!

Fam.Rebergen,
    2-8-2018

Wij zijn net terug van vakantie, dit was de 5 keer dat we hier een tussenstop maakte.

Het hotel zag er super uit!! Nieuwe eigenaar snapt het echt! Alles tot in de puntjes verzorgt, we hebben nog even gewinkeld in Orleans, ook een aanrader leuke mooie grote winkels! Ontbijt hebben we niet gedaan, omdat we gelijk wilde gaan rijden die ochtend. Eigenaar spreekt Nederlands wat ook fijn was! Prijs ook niet vervelend, gezinskamer (2 volwassenen 2 kinderen) € 128,00

Orléans scoort een 8 uit 10, op basis van 18 reviews