Camping Siblu - Domaine de Dugny

Camping Siblu - Domaine de Dugny

7Goed

Frankrijk, Centre, Onzain (Loir et Cher)

7Goed

• 7Staat v/h sanitair
  • 5.5Eetgelegenheden

Camping Info

Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Siblu - Domaine de Dugny voor je op een rij gezet:

Contact

99 reviews over Camping Siblu - Domaine de Dugny

• 3Fam de Boer05-08-2019

Nooit meer

Nooit meer naar deze camping. Via touroperator geboekt en zij huren caravans van Siblu. Bij aankomst 100 vliegen in de caravan, kapot wasrek voor de ingang en onder trap vieze stukken wc papier. Na melding werd er gezegd, vliegen zijn er in de zomer, hier is een spuitbus. Wat bleek, er stonden nog vieze pannen in de kasten met etensresten. Dekbedden met bloed- en urine vlekken, gele smurrie tegen muur ouder slaapkamer. Er kon niets aan gedaan worden, want schoonmaak kwam pas maandag weer. Geen andere caravan beschikbaar, alles vol. Touroperator gebeld, vinden het vreselijk, maar doen er niets aan. Caravans zijn van privé eigenaren en schoonmaak en inrichting kan verschillen. Bij melden wordt je door receptie uitgelachen, je zeurt! Te vies om ooit nog naar toe te gaan!

• 2Staat v/h sanitair

• 2018
    6Marieke18-08-2018

Geen camping, maar een stacaravanpark.

Het is een stacaravan-park, met erg de nadruk op de verkoop van stacaravans. Sommige caravans zijn van particulieren en er zijn meerdere verhuurpartijen. Veel Fransen. Wij waren met z’n 5-en, 3 kinderen van 8, 11 en 13 jaar oud. Wij zaten in het nieuwere gedeelte, de stacaravan zag er netjes uit en we zaten in een rustig doodlopend straatje. Bedden zijn wel aan de korte kant. Qua ligging ideaal om veel van de streek Loire te zien. De visvijver is erg klein en het meertje stond droog. Het zwembad was erg leuk voor de kinderen, veel toezicht door soms zeer strenge badmeesters. En uiteraard ook hier ligbedjes-gedoe...en met als toppunt dat het zwembad te vol was, waardoor er niemand meer in mocht. Met als gevolg 30 minuten wachten voordat je het zwembad in mocht...heel Hollands, maar je betaalt voor de faciliteiten. En jammer dat de muziek keihard aanstond. De receptie is verder vriendelijk en bij klachten word er snel geholpen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 7Marria14-08-2018

Prachtige omgeving maar is geen 4 sterren park

Is park met alleen mobilhomes. Zeer verschillend qua grootte en ruimte er omheen (particulier eigendom). Over algemeen ruim opgezet. Wij hadden C02, erg mooie en grote mobilhome, rustige locatie en voldoende privacy. Nieuwere gedeelte park heeft nog weinig begroeiing. Meertje stond droog. Er is geen restaurant en winkel (in tegenstelling tot wat op site staat). Er is wel terras waar een beperkte maaltijd geserveerd wordt + afhaal van patat en pizza. Winkel is een tafel waar wat restanten van de oude supermarkt op staan. Totaal geen 4 sterren waard deze camping. Lidl op 5 min. rijden. Animatie erg op Fransen gericht. Avond animatie somt tenenkrommend (karaoke was echt verschrikkelijk). Hier moet je dus niet vlak bij staan. Zwembad te klein. Geen echt kindergedeelte (waardoor kleintjes in diepere deel zijn) en nauwelijks ruimte om te zwemmen (allen in binnen gedeelte). Wel redelijk wat bedjes bij het zwembad voor een camping.

• 8Yp13-08-2018

Prima familie camping

Klein vakantiepark met mobile-home,s kleine tuintjes bij het huisje maar daar hebben we niet veel gebruik van gemaakt. We zaten op een rustig gedeelte en ondanks dat de huisjes dicht op elkaar staan voldoende privacy. Zwembad prima voor jonge kinderen alleen het babybadje is erg klein. En bar bij het zwembad niet de hele middag open waardoor we zelf drinken hebben mee genomen. In dorpje onzain 2 supermarkten (5 min rijden) prima afstand vanuit nederland kortom voor een gezin met 3 kids (3-5 en 6) een perfecte plek om voor de eerste keer op vakantie te gaan. Receptie spreekt men engels en er is genoeg te zien in de omgeving.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 9Stefan de Wit17-05-2018

Luxe stacaravan, mooi park. Interessante omgeving.

Leuk vakantiepark (het is geen camping). Prima ingerichte stacaravan, echt van alle gemakken voorzien. Ook bij een regenbuitje kun je prima binnen vertoefen. Verder erg mooie omgeving. Wij hebben vooral de kastelen bekeken. Zeer interessant, vooral de kinderen vonden het erg spannend. Verder beetje luieren en naar het zwembad. Niks op aan te merken. Prima vakantie!

• 2017
    7Melvin17-08-2017

Camping met twee gezichten

De camping is zeer netjes onderhouden. De caravan zeer schoon en ruim genoeg voor ons vieren. Het zwembad erg leuk voor de kinderen met permanent toezicht. Overdag is het best idyllisch in een groene omgeving maar dan breekt de avond aan....

Vanaf 20.00 tot minimaal 23.30 gaat de muziekinstallatie aan (er is een groot open podium) en is er geen ontkomen aan de herrie. Je zit permanent in het lawaai dus als de kinderen naar bed zijn, kun je niet relaxed op de veranda een boek lezen of een normaal gesprek voeren. Zo hard staat het. Maakt niet uit waar je caravan staat, overal hoor je dat geschal. Wat een drama! Zo jammer, anders was dit echt wel een fijne plek want overdag valt er weinig op aan te merken.

Even een hapje eten op de camping in de avond gaat ook eigenlijk niet want dat open podium staat naast het restaurant (gezellig!). Daarbij was het eten eigenlijk wel heel erg slecht. Niveau blaadje sla, wat slappe patat en een stukje vlees. In de omgeving is best wel wat te zien maar eigenlijk te weinig om twee weken mee te vullen. Of je moet 50 verschillende kastelen heel erg interessant vinden. Een eenmalige ervaring voor ons.

• 2Eetgelegenheden

• 8Fam Moonen05-08-2017

Heel leuk voor kinderen. Relaxen voor ouders

De kinderclubs waten leuk opgezet, met voor elke doelgroep een leuke activiteit. Accomodaties netjes ingericht en schoon! Park goed verzorgd. Restaurant goede kaart, service wat minder. Take-away kan wel echt beter!

• 4Victoria02-08-2017

Een camping niet voor herhaling vatbaar helaas

De stacaravan zelf was prima in orde, nog nieuw en netjes. Het zwembad is voor kinderen die kunnen zwemmen, voor onze dochter van 12 superleuk. Voor onze peuter van 1,5 was er geen geschikt peuterbad , te diep. De ligging van onze stacaravan was echt beroerd, we stonden dicht naast andere met nauwelijks tuin, en met veel verkeer voorbij, ook hadden we last van het harde geluid van de animatie , 's avonds. We wisten niet dat we deze plek kregen anders hadden we nooit geboekt. Andere plekken op de camping waren veel ruimer, wat een verschil !!! er zijn alleen maar stacaravans, dat viel ons tegen.

Tip voor als je hier ooit gaat boeken. Vraag om een ruime plek, anders NIET boeken!

• 8Wagenvoort20-07-2017

Heerlijke plek!

Wat een heerlijk plekje. Prachtig aan het viswater waar je ook kunt waterfietsen. Animatie krijgt een dikke 10!! Frans en Engelstalig, maar ze doen hun uiterste best de Nederlandse kinderen er bij te betrekken. Gezellig plein met restaurant en een bar waar 's avonds gezellige shows worden gegeven. Op 5 min rijden 2 supermarkten en op 20 min rijden mooie stad Blois. Veelal Vriendlijke Fransen en Engelsen maar ook zeker genoeg Nederlanders voor aanspraak. Overigens proberen de Fransen hier hun uiterste best te doen zich verstaanbaar te maken. Wij gaan nog een goede week genieten en de omgeving verder verkennen. Maar wat ons betreft is dit park een zekere aanrader.

• 10Staat v/h sanitair

• Oude reviews

9Martine06-08-2016

Topcamping!

Camping met alleen mobilhomes. Zeer goed verzorgd allemaal. Personeel erg vriendelijk. Animatieteam probeert de kinderen er echt bij te betrekken. Animatie voor verschillende leeftijden. Zwembad prima, met toezicht. Mooie voetbalkooi en tafeltennistafels. Rustige camping waar wij het erg naar onze zin hebben gehad. Veel Franse en Engels gasten, hierdoor vonden onze kinderen het wat lastig om 'vrienden' te maken. Veel kastelen in de buurt, leuk om te bezoeken. Verder is Amboise een leuk stadje met een paar leuke winkeltjes. Onzain zelf is niet zo bijzonder, de markt die daar is, bestaat maar uit zo'n 5 kraampjes.

0 tips over Camping Siblu - Domaine de Dugny

2 vragen over Camping Siblu - Domaine de Dugny

• chrysta, 07-05-2017

kamperen

Beste,

Is deze camping alleen voor stacaravans of kunnen we er ook met een tent en caravan komen verblijven? met dank, chrysta

• marjan, 10-07-2016

vissen en voetballen

kun je hier op de camping ook karpervissen of in de omgeving. En is er ook een voetbalveld?

• SchaduwplaatsenAanwezig
    • MobilehomesAanwezig