Reviews over Onzain (Loir et Cher)

Prachtige omgeving maar is geen 4 sterren park

Marria
    14-8-2018

Is park met alleen mobilhomes. Zeer verschillend qua grootte en ruimte er omheen (particulier eigendom). Over algemeen ruim opgezet. Wij hadden C02, erg mooie en grote mobilhome, rustige locatie en voldoende privacy. Nieuwere gedeelte park heeft nog weinig begroeiing. Meertje stond droog. Er is geen restaurant en winkel (in tegenstelling tot wat op site staat). Er is wel terras waar een beperkte maaltijd geserveerd wordt + afhaal van patat en pizza. Winkel is een tafel waar wat restanten van de oude supermarkt op staan. Totaal geen 4 sterren waard deze camping. Lidl op 5 min. rijden. Animatie erg op Fransen gericht. Avond animatie somt tenenkrommend (karaoke was echt verschrikkelijk). Hier moet je dus niet vlak bij staan. Zwembad te klein. Geen echt kindergedeelte (waardoor kleintjes in diepere deel zijn) en nauwelijks ruimte om te zwemmen (allen in binnen gedeelte). Wel redelijk wat bedjes bij het zwembad voor een camping.

Prima familie camping

Yp
    13-8-2018

Klein vakantiepark met mobile-home,s kleine tuintjes bij het huisje maar daar hebben we niet veel gebruik van gemaakt. We zaten op een rustig gedeelte en ondanks dat de huisjes dicht op elkaar staan voldoende privacy. Zwembad prima voor jonge kinderen alleen het babybadje is erg klein. En bar bij het zwembad niet de hele middag open waardoor we zelf drinken hebben mee genomen. In dorpje onzain 2 supermarkten (5 min rijden) prima afstand vanuit nederland kortom voor een gezin met 3 kids (3-5 en 6) een perfecte plek om voor de eerste keer op vakantie te gaan. Receptie spreekt men engels en er is genoeg te zien in de omgeving.

Luxe stacaravan, mooi park. Interessante omgeving.

Stefan de Wit
    17-5-2018

Leuk vakantiepark (het is geen camping). Prima ingerichte stacaravan, echt van alle gemakken voorzien. Ook bij een regenbuitje kun je prima binnen vertoefen. Verder erg mooie omgeving. Wij hebben vooral de kastelen bekeken. Zeer interessant, vooral de kinderen vonden het erg spannend. Verder beetje luieren en naar het zwembad. Niks op aan te merken. Prima vakantie!

Camping met twee gezichten

Melvin
    17-8-2017

De camping is zeer netjes onderhouden. De caravan zeer schoon en ruim genoeg voor ons vieren. Het zwembad erg leuk voor de kinderen met permanent toezicht. Overdag is het best idyllisch in een groene omgeving maar dan breekt de avond aan....

Vanaf 20.00 tot minimaal 23.30 gaat de muziekinstallatie aan (er is een groot open podium) en is er geen ontkomen aan de herrie. Je zit permanent in het lawaai dus als de kinderen naar bed zijn, kun je niet relaxed op de veranda een boek lezen of een normaal gesprek voeren. Zo hard staat het. Maakt niet uit waar je caravan staat, overal hoor je dat geschal. Wat een drama! Zo jammer, anders was dit echt wel een fijne plek want overdag valt er weinig op aan te merken.

Even een hapje eten op de camping in de avond gaat ook eigenlijk niet want dat open podium staat naast het restaurant (gezellig!). Daarbij was het eten eigenlijk wel heel erg slecht. Niveau blaadje sla, wat slappe patat en een stukje vlees. In de omgeving is best wel wat te zien maar eigenlijk te weinig om twee weken mee te vullen. Of je moet 50 verschillende kastelen heel erg interessant vinden. Een eenmalige ervaring voor ons.

Heel leuk voor kinderen. Relaxen voor ouders

Fam Moonen
    5-8-2017

De kinderclubs waten leuk opgezet, met voor elke doelgroep een leuke activiteit. Accomodaties netjes ingericht en schoon! Park goed verzorgd. Restaurant goede kaart, service wat minder. Take-away kan wel echt beter!

Onzain (Loir et Cher) scoort een 6,6 uit 10, op basis van 5 reviews