Camping D' Olivetstersterster

8.9Fantastisch

Frankrijk, Centre, Olivet (Loiret)

8.9Fantastisch

• 8.2Eetgelegenheden

Meer camping info
Tonen op kaart

Op Camping Municipal D'Olivet vind je vriendelijke eigenaren, mooi schoon sanitair, een klein winkeltje en een broodbestelservice. In de zomermaanden kun je bovendien heerlijk pizza eten bij de pizzabus die doordeweeks op de camping staat. De camping is een goede uitvalsbasis om de Loirestreek te verkennen of verder door te reizen naar het zuiden.

90 reviews over Camping D' Olivet

• 2019
    9Hendri Van Dijk07-08-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Lekkere rustige camping met +/_50 plaatsen, keurig nette toiletten en douches,pizzakar in het hoogseizoen met voortreffelijke pizza's, meest nederlanders , een lekker blond spec biertje van de tap voor €3.50 en gratis goede wifi !!!! Kosten per nacht €38 p/n twee volwassenen en twee kinderen van 12 en 15.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Saskia Wiegant21-07-2019

Voor herhaling vatbaar!

Prachtige plek! Schoon sanitair! Mooi watertje, jammer dat je er niet in kan zwemmen vonden de kinderen. Perfect voor een overnachting. En wij vonden de ontvangst uiterst hartelijk!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Fam van Doorn21-07-2019

Heerlijk verblijf gehad!!

Wat een heerlijke camping. Wordt heel veel als doorreis camping gebruikt maar wij bleven 4 nachten. En daar hebben we oprecht van genoten. We zijn op de fiets naar Orléans geweest, een aanrader! En bezochten het kasteel van Sully sur Loire. De dames en heer van de receptie en camping werken echt knetterhard om alles goed te regelen, en dat lukt ze! Altijd vriendelijk, altijd goede service, altijd is de camping netjes en schoon. En de pizzakar is een uitkomst!! Wij komen vast nog eens terug

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Kin02-07-2019

Geweldige camping.

Hele nette camping met schone sanitair. Camping veel groen. Veel te beleven in Orléans. Met fietspad kun je naar de stad fietsen. Misschien de best sanitair dat ik ooit gezien heb bij campings. Camping super goed verzorgd. We zullen zeker terug komen als doorreis alsook een paar nachten.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 10J Van den Bos09-06-2019

Mooie rustige camping met een zeer vriendelijke receptie

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Familie Peeters26-04-2019

Mooi, verzorgd en prettig verblijf!

Als tussenstop hebben wij deze camping bezocht. Op de site stond aangegeven dat wij na 20:00 uur niet meer konden arriveren. Wij hadden de camping vooraf gereserveerd. Doordat het heel erg druk was in Parijs haalde wij de tijd niet. Na een telefoontje was dit opgelost. De eigenaresse bleef voor ons tot 21:30u aanwezig. TOP service! En ze had ook nog brood voor ons geregeld ‘s-morgens! De camping is erg netjes verzorgd. Het sanitair is schoon, netjes en wij hadden een warme douche. De omgeving was ook mooi. Een camping die als doorreiscamping wordt gebruikt. Dat is eigenlijk jammer. Hier kun je goed voor langere tijd staan. Nogmaals een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    8Fam Boerema23-08-2018

Super adres voor doorreiscamping

Hele fijne camping voor als je op doorreis bent naar zuid Frankrijk. Rustig gelegen, schoon en in de zomermaanden staat er van maandag t/m vrijdag een pizzakar met echt de lekkerste pizza’s van Frankrijk. Het personeel is vriendelijk en ‘s ochtends voor vertrek heerlijk vers brood in het winkeltje.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Jessica18-08-2018

Super sanitair op verzorgde camping

Deze camping op weg vanuit het zuiden naar huis als overnachtingscamping gebruikt. Gelukkig hadden we gereserveerd, want de camping was aan het einde van de dag helemaal vol. Camping wordt veel als doorreiscamping gebruikt. Ontvangst is erg hartelijk. Plaatsen zijn niet allemaal even groot, maar de plek die wij hadden was prima qua grootte. Camping ziet er heel verzorgd uit. Het sanitair is echt super! Heerlijk om na twee weken verouderd sanitair hier onder zo'n schone en nette douche te staan. Een paar avonden per week komt er een pizzabakker langs. Deze pizza's kunnen op het terras gegeten worden. Tevens kan er een drankje besteld worden. Bij de receptie kan brood besteld worden. Wij hebben hier geen gebruik van gemaakt, omdat we op tijd wilden vertrekken. Op het terrein is ook nog een speeltuin met schommels en trampoline aanwezig. Kortom: echt een aanrader voor één of meerdere nachten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9de Groot02-08-2018

Hele fijne (doorreis) camping!

Hartelijk ontvangst, hele vriendelijke en betrokken eigenaren. Prima sanitair, speeltuin voor de kinderen en t ontbijt de volgende ochtend was een zeer welkome service! We zijn er 1 nacht verbleven en zullen zeker terug komen als de gelegenheid zich voordoet (ben inmiddels wel benieuwd naar de pizza). Een aanrader dus!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9alledas19-07-2018

Super, die onthouden we!

Soms kom je op een camping en het klopt. Super eigenaren, mooi schoon sanitair, een klein winkeltje, broodbestelservice. Ja we hebben ook de pizza op uit de bus, Prima. Je kan zo op de fiets naar Orleans. Het is een echt overnachtingscamping, maar eigenlijk is dat zonde!

Gereisd met partner in juli 2018

10 tips over Camping D' Olivet

• Gu, 26-06-2014

Le clerc supermarkt in de buurt. Orleans is leuk om te bezoeken. Veel winkels en een schone stad. Bouwwerkzaamheden zijn voorbij. Wij hebben gratis geparkeerd op 10 minuten lopen naar het centrum. Weet alleen niet meer hoe het daar heet.

• Jelle, 21-07-2013

Gebruik de camping eens een keer niet alleen als tussencamping, maar blijf een dag langer. Op de camping kan je fietsen huren voor een vriendelijke prijs. Een mooie manier om eens Orléans te ontdekken.

• Van Nevel, 03-07-2013

Met kleine kinderen is het niet aangewezen daar veel plaatsen aan het water liggen (is wel heel mooi en rustig) en dit zonder afscherming; We verbleven er 6 nachten en hebben er 250 km gefietst in de omgeving.

3 vragen over Camping D' Olivet

• Henriëtte van der Heijden, 27-07-2017

aankomst tijd

Tot hoe laat kun je op de camping terecht?

• Rianne de Laat, 17-04-2017

reserveren

Hoe kunnen we reserveren? est-ce-qu` on peut réserver?

• John Kanters, 28-04-2014

Hoelaat

Hallo,

Weet er iemand tot hoe laat je 's avonds mag aankomen Wij willen deze camping gebruiken als overnachting en wij pas rond 12 uur kunnen vertrekken uit Den Haag dus zal er zeker niet voor 19 uur zijn

Bvd John

cor, 21-05-2014

Hoi john Ik ben vaak op door reis op deze camping geweest Maar vol is vol dus reseveer hem even geeft rust Zelf ben ik de eerste x om 23 00 uur aan gekomen iov met de camping Het deed het volgende voor stond 6 uur in de file bij parijs en 1 1/2 uur bij orleans Terwijl ik om 7 uur thuis weg was gegaan Dus probeer iets te regelen dat je gewoon s morgens kunt vertrekken Echt de camping ideaal s avonds staat er vaak ook nog iets van pizza kar Waar gaan we dit jaar naar toe Veel plezier en doe ze de groeten van me

cor, 21-05-2014

Hoi John Ik ben op deze camping vaak geweest en hij is echt superrrrrrr Maar het is wel zo in het hoog seizoen vol is vol Ik heb zelf de eerste keer gereseveerd dat kan gewoon geeft vaak rust Want het eerste jaar stonden wij 8 uur in de file bij parijs en nog 1 1/2 uur bij orleans Wij gebeld of we er nog op mochten en dat mocht het was toen ongeveer 23.00 Alleen niet zo leuk voor de andere gasten die s morgens vroeg weer gaan Bel gewoon even reseveer een plaats dan mag je er zeker op Want het kan wel is vast lopen bij parijs als ik moest gaan ging ik s morgens al rijden overleg dit gewoon op school die ochtend doen ze niks meer Doe ze de groeten en fijne vakantie geniet er van Waar ga je naar toe !!!! Gr

Yvon van Vuure, 04-05-2014

Ik denk dat het in de zomer niet veel zal uitmaken, maar ook in april is de poort in ieder geval om 1900 uur nog open.

John Kanters, 21-05-2014

Hoi Cor,

Ik heb inderdaad gereserveerd voor de bewuste nacht. Ik wilde zeker zijn van een plaats.

Wij gaan naar Camping Du Viaduc in Millau (super camping voor de jeugd)

John Kanters, 06-05-2014

Dank je

Ik ben er al achter, tot 22 uur is geen probleem (hoogseizoen)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig