Camping D' Olivet

67 reviews over Camping D' Olivet in het Nederlands

Fantastisch!

Ron en Petra
4-6-2018

Wat een heerlijk plek om te zijn!! Rustig schoon!! We zijn 1 nacht gebleven op doorreis!! Schoon sanitair, mensen zijn erg gastvrij! Goede wifi verbinding!! De pizza’s van de pizzabus zijn geweldig!!

Prima doorreis camping

Dorien Teeling
23-8-2017

Gezellige goed verzorgde en duurzame camping. Ruime plekken, schoon en ruim sanitair met als extra touch de vrij te gebruiken en vrolijk gekleurde afwasteiltjes. Speelweide voor de kinderen, heel klantvriendelijk, klein winkeltje, een pizzakar en echt lekker stokbrood. Komen we zeker weer terug!

Heerlijke vakantie gehad

René Meesters
9-8-2017

Camping is vooral bekend als doorreiscamping. Een langer verblijf is ons echter heel goed bevallen. De camping verdient dat ook, vinden wij. Het is een prima uitvalbasis om de Loirestreek (Orleans, Blois, Chambord etc.) te verkennen. Zeer schoon sanitair en fijne douches, vriendelijke beheerders, lekkere pizza van de dagelijks aanwezige pizzakar, prima stokbrood en croissants. De wifi is gratis en functioneert voldoende. Mooi grote, afgescheiden plaatsen.

Minpuntje is dat er geen toiletpapier is op de wc's. Dat zou uit milieuoverwegingen zijn. Volgens mij kan je echter sowieso niet zonder dus waarom niet gewoon aanbieden?

De stad Olivet is niet bijzonder. Weinig winkels of horeca en een kleine markt op vrijdag. Normaal gesproken gaat er een tram naar Orleans maar die was net buiten werking toen wij er waren. De bus was best wel lastig maar ging uiteindelijk prima. Tweede keer toch maar met de auto naar Orleans geweest.

Wij komen zeker terug. Al is het maar als wìj op doorreis zijn

Uitstekende doorreiscamping

Liesbeth
6-8-2017

Prima camping op doorreis naar het zuiden. De plaatsen zijn erg krap en bieden weinig privacy, maar voor één nacht is dat niet erg. Sanitair is in orde, maar 's ochtends niet erg schoon. Het personeel is erg vriendelijk (Engels sprekend!) en behulpzaam.

Ideaal voor kort stadsbezoek

Van Hoye
7-1-2017

Prachtige CP - percelen afgesloten met beukenhagen. Riviertje de Loiret loopt dwars door de CP.

Zeer vriendelijke ontvangst . goede voorziening van toeristische informatie.

Vooral gebruikt als doorgangscamping. Neem enkele dagen meer om omgeving te zien.

Verzorg toiletgebouw - gratis wifi - verblijf 2 pers incl e!ectr. 20 € per dag.

Op 6 km van Orléans langs rustige fietspaden. Mooie esplanade langs de Loire.

Begin mei jaarlijks festiviteiten van Jeanne d'Arc. Gemakkelijk per fiets tot stadscentrum.

Prachtige wandeling 'chemin des prés' langs oude watermolens op de Loiret.

Een CP naar ons hart.

Oude reviews (archief)

rustige camping in omgeving van kastelen

Hetty Oude Kempers
5-9-2016

Hele schone, kleine camping, zonder jaarplaatsen. Zeer vriendelijk en behulpzame personeel.

Geweldige grote staanplaatsen

-puntje: geen toiletbril en geen toiletpapier op de wc-s

hele fijne camping!

sabine champion
1-9-2016

dit is een kleinere camping vlakbij Orleans, die veel mensen als een doorreis camping gebruiken. mooie plaatsen, redelijk ruim en goed vlak. sanitair is proper, word goed schoongemaakt, zelfs s'avonds rond 11 uur nog vanwege de drukte later op de dag. rustige camping, mooi groen. de tramhalte voor de tram naar Orleans is op loopafstand, en je kunt aan de receptie al een kaartje kopen als extra service! de pizza wagen die regelmatig komt heeft lekkere pizza's, goede prijs/kwaliteitsverhouding. De mensen van de camping zijn super vriendelijk en heel behulpzaam. echt een aanrader!! wij hebben 2 nachten gestaan omdat we graag naar orleans wilden op onze heenreis. wel reserveren als je kunt want het is een druk bezochte camping. grote auchan supermarkt is op 5 minuten rijden met de auto.

Hele goede doorreiscamping

Michiel
1-9-2016

Camping d'Olivet is een municipal camping, maar wel één in een andere categorie dan de meeste.

De camping wordt veel gebruikt als overnachtingscamping, maar er zijn ook mensen die er langer staan (al hebben die dan wel de last dat er veel verloop is). De camping was ook nu helemaal vol. De ligging tussen Nederland en de Dordogne is ook wel heel mooi. Vanaf de snelweg ook goed bereikbaar al stuurde onze navigatie ons door een woonwijk met een hele lullige drempel.

De plekken zijn redelijk groot al had onze vouwwagen in z'n geheel (5 m breed en 8-9 m diep) er net op gepast

Zelfs met een volle camping, is het sanitairgebouw is heel schoon. Warm water komt van de zonnepanelen. Let wel op dat je je eigen WC papier meeneemt, want dat is vanwege "ecologische reden" niet aanwezig (wat onzin is, want WC papier gebruik je toch).

Achter het sanitairgebouw is nog een speeltuintje met schommels en trampoline.

's Avonds stond naast onze vouwwagen (echt direct er naast aangezien we één van de eerste plekken hadden) de pizzawagen waar je lekkere pizza's kan krijgen, al waren ze wel wat slap.

Het grootste nadeel van deze camping is de harde grond. Het heeft me een paar rotspennen gekost.

Hele fijne doorreis camping

dorian
26-8-2016

Wij hebben hier een nacht gestaan. Wat een prettige doorreiscamping! Schoon sanitair, vriendelijk personeel en mooie plaatsen. Zeker een aanrader!

Mooie camping met leuke staanplaatsenl.

Henk Beverdam
14-8-2016

Camping 'd Olivet wordt veel gebruikt als doorreiscamping. Het is daar vlak, kunt er in de buurt leuke fietstochten maken. Orlean is te bereiken met een tram maar per fiets is dat goed te doen. De camping heeft vriendelijk personeel, modern sanitair en wordt geregeld schoongemaakt. De staanplaatsen zijn ruim. We zijn er 2 weken geweest, waar we veel fietstochten hebben gemaakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping D' Olivet in Olivet (Loiret), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping D' Olivet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping D' Olivet scoort een 8.62 uit 10 op basis van 79 reviews.