Camping D' Olivet

72 reviews over Camping D' Olivet in het Nederlands

Super adres voor doorreiscamping

Fam Boerema
23-8-2018

Hele fijne camping voor als je op doorreis bent naar zuid Frankrijk. Rustig gelegen, schoon en in de zomermaanden staat er van maandag t/m vrijdag een pizzakar met echt de lekkerste pizza’s van Frankrijk.

Het personeel is vriendelijk en ‘s ochtends voor vertrek heerlijk vers brood in het winkeltje.

Super sanitair op verzorgde camping

Jessica
18-8-2018

Deze camping op weg vanuit het zuiden naar huis als overnachtingscamping gebruikt. Gelukkig hadden we gereserveerd, want de camping was aan het einde van de dag helemaal vol. Camping wordt veel als doorreiscamping gebruikt. Ontvangst is erg hartelijk. Plaatsen zijn niet allemaal even groot, maar de plek die wij hadden was prima qua grootte. Camping ziet er heel verzorgd uit. Het sanitair is echt super! Heerlijk om na twee weken verouderd sanitair hier onder zo'n schone en nette douche te staan. Een paar avonden per week komt er een pizzabakker langs. Deze pizza's kunnen op het terras gegeten worden. Tevens kan er een drankje besteld worden. Bij de receptie kan brood besteld worden. Wij hebben hier geen gebruik van gemaakt, omdat we op tijd wilden vertrekken. Op het terrein is ook nog een speeltuin met schommels en trampoline aanwezig. Kortom: echt een aanrader voor één of meerdere nachten.

Hele fijne (doorreis) camping!

de Groot
2-8-2018

Hartelijk ontvangst, hele vriendelijke en betrokken eigenaren. Prima sanitair, speeltuin voor de kinderen en t ontbijt de volgende ochtend was een zeer welkome service! We zijn er 1 nacht verbleven en zullen zeker terug komen als de gelegenheid zich voordoet (ben inmiddels wel benieuwd naar de pizza). Een aanrader dus!

Super, die onthouden we!

alledas
19-7-2018

Soms kom je op een camping en het klopt. Super eigenaren, mooi schoon sanitair, een klein winkeltje, broodbestelservice. Ja we hebben ook de pizza op uit de bus, Prima. Je kan zo op de fiets naar Orleans. Het is een echt overnachtingscamping, maar eigenlijk is dat zonde!

Goede ervaring komen zeker terug

Kees
14-7-2018

Eigenaren zeer vriendelijk en gastvrij en behulpzaam

sanitaar perfect goede ervaring 9+

Lekkere pizza’s bij de eetkar. Kind vriendelijkheid ? Waren in 2 juni geen kinderen op

De camping

Fantastisch!

Ron en Petra
4-6-2018

Wat een heerlijk plek om te zijn!! Rustig schoon!! We zijn 1 nacht gebleven op doorreis!! Schoon sanitair, mensen zijn erg gastvrij! Goede wifi verbinding!! De pizza’s van de pizzabus zijn geweldig!!

Prima doorreis camping

Dorien Teeling
23-8-2017

Gezellige goed verzorgde en duurzame camping. Ruime plekken, schoon en ruim sanitair met als extra touch de vrij te gebruiken en vrolijk gekleurde afwasteiltjes. Speelweide voor de kinderen, heel klantvriendelijk, klein winkeltje, een pizzakar en echt lekker stokbrood. Komen we zeker weer terug!

Heerlijke vakantie gehad

René Meesters
9-8-2017

Camping is vooral bekend als doorreiscamping. Een langer verblijf is ons echter heel goed bevallen. De camping verdient dat ook, vinden wij. Het is een prima uitvalbasis om de Loirestreek (Orleans, Blois, Chambord etc.) te verkennen. Zeer schoon sanitair en fijne douches, vriendelijke beheerders, lekkere pizza van de dagelijks aanwezige pizzakar, prima stokbrood en croissants. De wifi is gratis en functioneert voldoende. Mooi grote, afgescheiden plaatsen.

Minpuntje is dat er geen toiletpapier is op de wc's. Dat zou uit milieuoverwegingen zijn. Volgens mij kan je echter sowieso niet zonder dus waarom niet gewoon aanbieden?

De stad Olivet is niet bijzonder. Weinig winkels of horeca en een kleine markt op vrijdag. Normaal gesproken gaat er een tram naar Orleans maar die was net buiten werking toen wij er waren. De bus was best wel lastig maar ging uiteindelijk prima. Tweede keer toch maar met de auto naar Orleans geweest.

Wij komen zeker terug. Al is het maar als wìj op doorreis zijn

Uitstekende doorreiscamping

Liesbeth
6-8-2017

Prima camping op doorreis naar het zuiden. De plaatsen zijn erg krap en bieden weinig privacy, maar voor één nacht is dat niet erg. Sanitair is in orde, maar 's ochtends niet erg schoon. Het personeel is erg vriendelijk (Engels sprekend!) en behulpzaam.

Ideaal voor kort stadsbezoek

Van Hoye
7-1-2017

Prachtige CP - percelen afgesloten met beukenhagen. Riviertje de Loiret loopt dwars door de CP.

Zeer vriendelijke ontvangst . goede voorziening van toeristische informatie.

Vooral gebruikt als doorgangscamping. Neem enkele dagen meer om omgeving te zien.

Verzorg toiletgebouw - gratis wifi - verblijf 2 pers incl e!ectr. 20 € per dag.

Op 6 km van Orléans langs rustige fietspaden. Mooie esplanade langs de Loire.

Begin mei jaarlijks festiviteiten van Jeanne d'Arc. Gemakkelijk per fiets tot stadscentrum.

Prachtige wandeling 'chemin des prés' langs oude watermolens op de Loiret.

Een CP naar ons hart.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping D' Olivet in Olivet (Loiret), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping D' Olivet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.