Géén boekingskosten

• 9.1Staat v/h sanitair
  • 8.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Op Camping Municipal D'Olivet vind je vriendelijke eigenaren, mooi schoon sanitair, een klein winkeltje en een broodbestelservice. In de zomermaanden kun je bovendien heerlijk pizza eten bij de pizzabus die doordeweeks op de camping staat. De camping is een goede uitvalsbasis om de Loirestreek te verkennen of verder door te reizen naar het zuiden.

96 Reviews over D' Olivet

• 9Familie Smallenbroek15-09-2021

Een pareltje vlakbij Orleans

Veel mensen gebruiken deze camping voor 1 nacht als doorreiscamping. ZONDE!! De camping ligt op 6 km vam Orleans en de Loire, Vanaf de camping kun je fantastich fietsen langs de rivier en er zijn voldoende bruggen om een mooie rondtour te kunnen maken. Terug op de camping een heerlijk local biertje op het terras en daarna douchen in een super schoon en mooi toiletgebouw. Een camping met mooie plaatsen. Op sommige plekken wel veel schaduw, maar wat wil je op zo'n groene camping. Een absolute aanrader voor een dag of 4.

• 8Anke27-08-2021

Fijne plek

Leuke kleine camping. Fijne ontvangst en leuk terras. Waar je wat kan drinken orkanen genieten van borrelplanken en wat kleine gerechten. Ook de pizza's van de pizzabus zijn een aanrader. Goede ligging als tussenstop richting de Dordogne of het zuiden van Frankrijk. Vanaf de camping kun je een stukje kanoen, of fietsen huren om bijvoorbeeld Orleans te bezoeken.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Jos24-08-2021

Volgende keer weer

Heerlijke plek voor een overnachting op weg naar het zuiden. Eigenlijk zonde om hier maar 1 nacht te blijven. Ontvangst zeer vriendelijk, de camping heeft mooie plaatsen. Vanaf de camping loop je zo over een grindweg tussen de zonnebloemenvelden door, heerlijk na een lange autorit.Sanitair dik in orde, en het winkeltje bij de receptie ook: drankjes, ijs, 's ochtends vers brood. De pizzakar heeft heerlijke pizza's en is niet duur.Als we weer richting het zuiden gaan zullen we deze camping zeker weer bezoeken. Mooie afstand voor 1 dag, een prima plek en niet ver van de snelweg. Volgende keer vragen we wel om een plek verder van het terras, want dat geeft wel wat geluid van mensen die daar gezellig zitten met een wijntje of biertje.

• 9Sylvia17-08-2021

Super camping

Alles perfect, vooral het sanitair, zo netjes. En verder rustig, kleine en gezellige camping. jammer genoeg zijn we maar 1 nachtje geweest, maar zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Marian27-07-2021

Mooie plaatsen, keurig sanitair.

Laatste reviews volledig mee eens. Wij waren op doorreis naar huis, maar kozen voor 2 nachten deze camping om Orléans te bezoeken. Per fiets de stad bezocht en ook nog Parc Floral de La Source bezocht. Ook prachtig! Camping wel reserveren!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Petra en Hans18-08-2020

Heerlijk !

Voor de 2 keer op Olivet . Een heerlijke kleine rustige camping. In 2019 een paar dagen gestaan om Orleans te bezichtigen. In 2020 1 nacht voor de doorreis! Super camping , personeel spreekt bijna Nederlands ;-) de pizzakar is super ! Reserveren of vroeg aanwezig zijn is een pre .... wij zijn niet de enige die gecharmeerd zijn van deze camping !

• 10Eetgelegenheden
  • 9Hendri Van Dijk07-08-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Lekkere rustige camping met +/_50 plaatsen, keurig nette toiletten en douches,pizzakar in het hoogseizoen met voortreffelijke pizza's, meest nederlanders , een lekker blond spec biertje van de tap voor €3.50 en gratis goede wifi !!!! Kosten per nacht €38 p/n twee volwassenen en twee kinderen van 12 en 15.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Saskia Wiegant21-07-2019

Voor herhaling vatbaar!

Prachtige plek! Schoon sanitair! Mooi watertje, jammer dat je er niet in kan zwemmen vonden de kinderen. Perfect voor een overnachting. En wij vonden de ontvangst uiterst hartelijk!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Fam van Doorn21-07-2019

Heerlijk verblijf gehad!!

Wat een heerlijke camping. Wordt heel veel als doorreis camping gebruikt maar wij bleven 4 nachten. En daar hebben we oprecht van genoten. We zijn op de fiets naar Orléans geweest, een aanrader! En bezochten het kasteel van Sully sur Loire. De dames en heer van de receptie en camping werken echt knetterhard om alles goed te regelen, en dat lukt ze! Altijd vriendelijk, altijd goede service, altijd is de camping netjes en schoon. En de pizzakar is een uitkomst!! Wij komen vast nog eens terug

• 8Eetgelegenheden
  • 9Kin02-07-2019

Geweldige camping.

Hele nette camping met schone sanitair. Camping veel groen. Veel te beleven in Orléans. Met fietspad kun je naar de stad fietsen. Misschien de best sanitair dat ik ooit gezien heb bij campings. Camping super goed verzorgd. We zullen zeker terug komen als doorreis alsook een paar nachten.

Camping D' Olivet info

Camping-informatie