• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Olivet (Loiret)

Super camping

Sylvia Feikema, 21-8-2016

Camping Olivet is een super uitgangspunt voor fantastische trips naar de prachtige kastelen. Ook is de camping een rustpunt. Het is kleinschalig vriendelijk en de sfeer s erg gemoedelijk, het sanitair is schoon.

Onze zoon raakte de eerste dag van de vakantie in het ziekenhuis in orleans met een gesprongen blindedarm onsteking. Super de luxe nieuw ziekenhuis op tien minuten afstand van de camping. Aangeraden door de zeer adequate Agnés, eigenaresse van de camping. Agnés was de hele tijd enorm geïnteresseerd en vroeg elke dag hoeveel ging. dat deed ons goed. Omdat we eerder besloten naar huis toe gaan door de omstandigheden, kwam Agnés met een heerlijke fles wijn voor de troost. Erg lief! Dus hoewel we een rare vakantie hadden, aan de zorg en de camping lag het niet, veel mensen kwamen op deze camping als doorreis camping maar bleven langer plakken omdat de sfeer zo goed is...

Mooie omgeving

A. Verheijden, 6-9-2015

Als je op zoek bent naar de kastelen van de Loire is Olivet een prima uitvalsplek. Orleans ligt om de hoek, waar je voor een fooi met de tram naartoe kunt.

Ook de omgeving van de Loiret in Olivet is de moeite waard met een aantal molens.

Mooi uitgangspunt voor de Loirekastelen

Yvon van Vuure, 4-5-2014
    Mooi uitgangspunt voor het bezoeken van de Loirekastelen
Olivet (Loiret) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 11 reviews