Olivet (Loiret)

Vakantie in Olivet (Loiret)

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Olivet (Loiret)

Reviews over Olivet (Loiret)

• 10Sylvia Feikema21-08-2016

Super camping

Camping Olivet is een super uitgangspunt voor fantastische trips naar de prachtige kastelen. Ook is de camping een rustpunt. Het is kleinschalig vriendelijk en de sfeer s erg gemoedelijk, het sanitair is schoon. Onze zoon raakte de eerste dag van de vakantie in het ziekenhuis in orleans met een gesprongen blindedarm onsteking. Super de luxe nieuw ziekenhuis op tien minuten afstand van de camping. Aangeraden door de zeer adequate Agnés, eigenaresse van de camping. Agnés was de hele tijd enorm geïnteresseerd en vroeg elke dag hoeveel ging. dat deed ons goed. Omdat we eerder besloten naar huis toe gaan door de omstandigheden, kwam Agnés met een heerlijke fles wijn voor de troost. Erg lief! Dus hoewel we een rare vakantie hadden, aan de zorg en de camping lag het niet, veel mensen kwamen op deze camping als doorreis camping maar bleven langer plakken omdat de sfeer zo goed is...

• 4Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

augustus 2016

• 7A. Verheijden06-09-2015

Mooie omgeving

Als je op zoek bent naar de kastelen van de Loire is Olivet een prima uitvalsplek. Orleans ligt om de hoek, waar je voor een fooi met de tram naartoe kunt. Ook de omgeving van de Loiret in Olivet is de moeite waard met een aantal molens.

• 2Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 6Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

september 2015

• 6Hans12-08-2014

Beetje decentraal gelegen in het Loire gebied

Olivet ligt tegen Orleans en is een aardige uitvalsbasis om het Loire gebied te verkennen. Olivet ligt een beetje decentraal t.o.v. alle bezienwaardigheden (Kastelen), een van de mooiste is ca. 50 km rijden (Chambord). Hou je van tuinen dan is "Parc Floral de la Source" een aanrader!

juli 2014

• 8Yvon van Vuure04-05-2014

Mooi uitgangspunt voor de Loirekastelen

Mooi uitgangspunt voor het bezoeken van de Loirekastelen

• 8Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2014

• 7Robbert_Groen10-09-2013

Snelle indruk

Niet veel van gezien. aangezien we op doorreis waren. Wel veel winkels en eetgelegenheden gezien. Ook wel wat hotels. Ligt redelijk aan de snelweg...

• 7Sfeer in stad

augustus 2013

• 10Ninselkowski09-09-2013

Great to visit the Loire Castles

Excellent starting point to visit the most beautiful Loire castles.

• 2Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in september 2013

• 9Priscilla13-08-2013

Super veel winkels

Wij zijn in Olivet geweest op een doortrekkerscamping. In Olivet zelf zijn enorm veel winkels. Erg leuk!

juli 2013

• 6gfariens09-07-2013

Leuke omgeving

Weinig van meegekregen, was industriegebied

Gereisd met partner in juli 2013

• 7pollen28-08-2012

Gunstige overnachtingsplek op weg naar de Dordogne

Goede plaats om te overnachten op weg naar het zuiden

• 7Omgeving

juli 2012

• 7Dirk25-08-2012

Mooie kleine camping

Mooie camping. Gezellig klein en heel netjes. Kleine plekken met soms een boom op een onhandige locatie. Direct aan het water. Sanitair is mooi en schoon.

• 8Sfeer in stad

augustus 2012