Olivet (Loiret)

We hebben een aantal aanbieders voor Olivet (Loiret) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Olivet (Loiret) voor je op een rij gezet:

Reviews over Olivet (Loiret)

Super adres voor doorreiscamping

Fam Boerema,
    23-8-2018

Hele fijne camping voor als je op doorreis bent naar zuid Frankrijk. Rustig gelegen, schoon en in de zomermaanden staat er van maandag t/m vrijdag een pizzakar met echt de lekkerste pizza’s van Frankrijk.

Het personeel is vriendelijk en ‘s ochtends voor vertrek heerlijk vers brood in het winkeltje.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Super sanitair op verzorgde camping

Jessica,
    18-8-2018

Deze camping op weg vanuit het zuiden naar huis als overnachtingscamping gebruikt. Gelukkig hadden we gereserveerd, want de camping was aan het einde van de dag helemaal vol. Camping wordt veel als doorreiscamping gebruikt. Ontvangst is erg hartelijk. Plaatsen zijn niet allemaal even groot, maar de plek die wij hadden was prima qua grootte. Camping ziet er heel verzorgd uit. Het sanitair is echt super! Heerlijk om na twee weken verouderd sanitair hier onder zo'n schone en nette douche te staan. Een paar avonden per week komt er een pizzabakker langs. Deze pizza's kunnen op het terras gegeten worden. Tevens kan er een drankje besteld worden. Bij de receptie kan brood besteld worden. Wij hebben hier geen gebruik van gemaakt, omdat we op tijd wilden vertrekken. Op het terrein is ook nog een speeltuin met schommels en trampoline aanwezig. Kortom: echt een aanrader voor één of meerdere nachten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Hele fijne (doorreis) camping!

de Groot,
    2-8-2018

Hartelijk ontvangst, hele vriendelijke en betrokken eigenaren. Prima sanitair, speeltuin voor de kinderen en t ontbijt de volgende ochtend was een zeer welkome service! We zijn er 1 nacht verbleven en zullen zeker terug komen als de gelegenheid zich voordoet (ben inmiddels wel benieuwd naar de pizza). Een aanrader dus!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Super, die onthouden we!

alledas,
    19-7-2018

Soms kom je op een camping en het klopt. Super eigenaren, mooi schoon sanitair, een klein winkeltje, broodbestelservice. Ja we hebben ook de pizza op uit de bus, Prima. Je kan zo op de fiets naar Orleans. Het is een echt overnachtingscamping, maar eigenlijk is dat zonde!

Gereisd met partner in juli 2018

Goede ervaring komen zeker terug

Kees,
    14-7-2018

Eigenaren zeer vriendelijk en gastvrij en behulpzaam

sanitaar perfect goede ervaring 9+

Lekkere pizza’s bij de eetkar. Kind vriendelijkheid ? Waren in 2 juni geen kinderen op

De camping

Gereisd met partner in juni 2018