Noyers-sur-Cher

We hebben een aantal aanbieders voor Noyers-sur-Cher voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Noyers-sur-Cher voor je op een rij gezet:

Reviews over Noyers-sur-Cher

Heel proper, mooie ligging, gezellig, kleine maar leuke

Gezin met kind,
    5-7-2018

Heel proper, mooie ligging, gezellig, kleine maar leuke speeltuin

Gereisd anders in juli 2018

Leuke uitvalplek tussen Loire-kastelen

extraot,
    20-9-2014

Erg leuke kleinschalige stadscamping met grote staanplaatsen van waaruit veel uitstapjes (naar kastelen (Loiregebied), stadjes en dierentuin Zoo de Beauval) binnen redelijke afstand te maken zijn. De eigenaar spreekt goed Engels en maakt het zijn gasten graag naar de zin. Als je er op uit wilt trekken, heeft hij goede tips voor je over omgeving en kasteelbezoek. in sommige gevallen heeft hij zelfs kortingskaarten. Wij komen hier een volgende vakantie zeker weer terug voor een aantal dagen!

Gereisd met partner in september 2014

Kleinschalige rustige camping

ap_nieuwenhuis,
    16-8-2014

Eind juli/begin augustus hier 9 dagen gestaan. Op zich een prima camping, met mooie plaatsen. Een camping voor kampeerders op zoek naar rust. De camping is vooral ook een overnachtingscamping voor bezoekers aan de dierentuin Beauval. Zwemmen vanaf de camping is helaas niet mogelijk. Zwemmen in de rivier is zelfs verboden. Je kunt wel met een kano of boot op pad. Dorp valt wat tegen. Wel mooi, maar weinig vertier/winkelen. Beheerders zijn vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Uniek hotel bij de mooiste dierentuin van Europa

Dick,
    28-7-2012

Een heel verzorg themahotel. Een echte aanrader. Voor wat het hotel aan speciaals biedt is de prijs zeer goed. Ik ben in Frankrijk nog niet eerder zo'n goed hotel tegen gekomen.

Gereisd met partner in mei 2012

frankrijkgevoel

natasja,
    20-8-2009

Erg leuke camping, wanneer je geen overdadige luxe zoekt, maar lekker wilt genieten van een mooie rustige omgeving met de kerkklokken op de achtergrond en een prachtig uitzicht op de Cher. Onze kinderen genoten volop. De camping was goed overzichtig met een klein zwembad, een springkussen en wat kleine dieren. Ook leuk om met de boot naar het plaatsje zelf te gaan. Alhoewel St. Aignan niet groot is, is het de moeite waard! Wij vonden de mensen in deze streek erg aardig, zeker ook de beheerders van de camping. Wie zoekt naar luxe met uitgebreide animatie en groot vertier voor de kinderen, moet hier niet zijn! Alles is wat kleinschalig, wat juist zo charmant was. Heerlijke vakantie, met leuke mede campeerders (veel fransen).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009
Noyers-sur-Cher scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews