Camping La Grande Sologne

Camping La Grande Sologne
8,2

6 tips over Camping La Grande Sologne

reina, 16-9-2014
Als je van het gemeentelijke zwembad gebruik wilt gaan maken, neem dan een aansluitende zwembroek mee. Zwemmen met een korte broek model is daar verboden. Gelukkig konden wij voor onze jongens een zwembroek kopen bij de receptie van de camping zodat er toch gezwommen kon worden.
Simon Bakker, 5-7-2014
Rijd naar Pierrefitte sur Sauldre en maak een wandeling rond het Etang des Levrys
b.zuurendonk, 28-6-2014
Een bezoek aan chateau de la Ferte Saunt Aubin is zeker de moeite waard .

We hebben een aantal aanbieders voor La Grande Sologne voor je op een rij gezet:

Bob ros en familie, 11-7-2013

Bossen in de buurt zijn zeer uitgestrekt. En je kunt er fietsen tot je er bij neervalt ,het is vlak landschap.

Leuke bijkomstigheid is je kunt ook met de trein komen tegenover de camping, op de Camping heb je hier geen overlast van.

Joop, 1-7-2013
    veel wandelingen in de naaste omgeving te maken
    Lijsterbesje, 25-6-2012

Breng vooral een bezoek aan Zooparc de Beauval, het is wel ruim een uur rijden, maar zeker een bezoek waard.

Om op de hoogte te worden gesteld van de oorsprong van de Etangs is een bezoek aan Maison des Etangs in St. Viatre zeer interessant.