Camping La Grande Sologne

Camping La Grande Sologne
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor La Grande Sologne voor je op een rij gezet:

63 reviews over Camping La Grande Sologne in het Nederlands

Zal er nog overnachten

Roland
16-8-2018

Grote camping met ruime staanplaatsen in de schaduw zeker aan te raden voor doortrekkers of vissers . Vriendelijk en behulpzaam personeel , verouderde maar nette douches en WC, zwembad en restaurant in de omgeving.

Ben er 3 dagen gebleven om er te ontspannen.

Prima overnachtingscamping

Esther
16-8-2018

Wij hebben hier eind juli 3 nachten gestaan op weg naar het zuiden. Ontvangst was in het Nederlands. Wel erg druk met doortrekkers, dus het is zeker aan te raden om te reserveren.

Het sanitair is verouderd en niet schoon. Wij stonden tussen het middelste en achterste toiletgebouw in en kwamen er al snel achter dat het achterste toiletgebouw schoner was. Wel handig om in de ochtend eigen wc-papier mee te nemen naar het toilet, want dat was regelmatig op.

Broodservice is prima, vanaf 7.15 uur kun je brood halen.

Het gemeentelijke zwembad tegenover de camping is prima. Wij hebben er nooit problemen mee gehad dat het vol was of dat we er niet in mochten, zelfs niet op een warme en drukke zondag. Communicatie over de openingstijden van het zwembad was goed en je kunt briefjes bij de receptie krijgen met de openingstijden.

Voor ons niet meer

Robert
14-8-2018

Geboekt als overnachtingscamping ivm zwembad. Nou dat is dus geen zekerheid:( nergens vermeld maar er mogen er per dag maar 450 mensen zwemmen. Ook als er van die 450 al 200 naar huis zijn. Wij stonden daar dus rond 1600 (zwembad is open tot 20.00) Plek zat, zwembad lang niet vol, maar we mochten er niet in. Sta je dan na een lange rit met 3 kinderen in zwemkleding klaar voor een verfrissende duik.Frankrijk en zwembaden blijft altijd een beetje vreemd (badmeesters die overal om fluiten, en natuurlijk het bermuda verbod......)

Verder aardig personeel, nette ruime plaatsen maar verschrikkelijk sanitair, smerige douche met koud tot lauw water en 2 pisbakken en 3 toiletpotten. Na het ontbijt staan mensen dus met een toiletrol in de rij, dat werd dus gewoon weer de weg op en de eerste aire maar gepakt. Voor ons niet meer, er zijn ongetwijfeld betere.

Niet voor herhaling vatbaar

De Groot
10-8-2018

Wij hebben hier 1 nacht gestaan vanwege onze reis naar het zuiden. Vriendelijke ontvangst (in het Nederlands, toch wel prettig). Mooie plekken, in de schaduw. Kaartjes voor het gemeentelijke zwembad aan de overkant. Mooi en schoon zwembad!

Broodjesservice vanaf 7.15: heerlijk brood!

Sanitair daarentegen vreselijk. Dit mede door de gebruikers ervan, maar ook erg verouderd. Losse buizen welke water lekken etc. Niet prettig en zo min mogelijk gebruik van gemaakt.

Zeker een aanrader.

Van Elburg
9-8-2018

Een mooie overnachtings camping. We werden zeer vriendelijk en in het nederlands ontvangen. Zeer mooie plekken en als je een andere plek wou kon dat ook zonder probleem. De kinderen hebben nog heerlijk gezwommen in het naast gelegen zwembad. Leuke speeltoestellen. Je kan brood bestellen voor volgende ochtend en die was heerlijk.

Sanitaire is oud maar zeker schoon. Wat we wel miste bij toillet is zeep om handen te wassen. Als mensen het achter laten zoals ze het aan treffen heeft een ander ook een schoon sanitair.

Wij gaan deze camping vaker bezoeken als doorreis camping .

Overnachtingscamping

Johanna
7-8-2018

Prima overnachtingscamping voor een goede prijs. Wij verbleven met onze caravan op een ruime plek. Wat ik echter als onprettig heb ervaren is het sanitair. Het is verouderd, wat opzich prima is voor een nachtje, maar het werd duidelijk niet vaak schoongemaakt. De baby-room vond ik ronduit smerig. Voor de rest is het een leuke camping. Speeltuintje voor kleine kinderen, loket waar je eten kunt afhalen. Als gast kun je gratis gebruik maken van het zwembad naast de camping. Het is een klein zwembad, maar schoon, modern en er is toezicht. De medewerkers zijn erg vriendelijk en doen hun uiterste best voor je.

Leuke plek op een slechte camping

Yvonne
1-8-2018

Vriendelijke ontvangst bij de receptie.

Je mag zelf kiezen waar je gaat staan.

Behulpzaam personeel ( wij hadden problemen met de elektriciteit en dit werd snel opgelost)

De kinderen kunnen spelen in een speeltuin en ook een mooie skelter huren voor een half uur of uur.

Sanitair is zeer zeer slecht. Het stinkt er enorm naar urine e.d. Wij waren er van 15.00 u tot vlg morgen 09.00 u en is in die tijd niet schoongemaakt. Zeer gedateerd, en vies.

Eten kun je op een buitenplaatsje, het menu is beperkt en simpel maar wel goed en lekker. Verwacht geen hoge kwaliteit. Cheeseburger was heerlijk! Visjes voor de kinderen ook.

Wat betreft het zwembad: er kunnen een bepaald aantal mensen in (300) je krijgt kaartjes en er wordt verteld hoelaat het zwembad open gaat.

Wij konden direct naar binnen. Het zwembad wordt streng bewaakt.

Het zwemwater was zalig. 27,5 graden. Prima zwembad!!

Wij komen niet meer terug, voornamelijk door het sanitair.

Voorlopig niet meer ivm sanitair

Bea
1-8-2018

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen. De entree naar de camping ziet er mooi uit. We hebben hier 1 nacht gestaan en ligt handig t.o.v. de snelweg. Gereserveerd en dat was maar goed. We kregen een lange smalle plaats toegewezen. Goed voor 1 nachtje. Het een aardig camping om te zien en op loopafstand van het dorp. Het sanitair viel echter heel erg tegen. 's Avonds moesten wij koud douchen. Het was weliswaar ruim 30 graden maar een beetje warmte is wel gewenst. In het gebouw vlak bij ons waren 4 douches, zeker 8 washokjes en maar 2 wc's voor de dames. 's Morgens voor vertrek wilde ik naar de wc. Helaas was het papier op, door naar het volgende gebouw. Papier op. Terug naar de plaats om papier te halen, weer naar eerste gebouw, 3 wachtenden dus weer door naar het volgende gebouw. Tsja. Bovendien waren de gebouwen oud en ook niet echt schoon. Als er iets aan het sanitair wordt gedaan wil ik nog wel een keer terug komen, anders niet.

Voor ons niet meer!

Petra
26-7-2018

Mooie camping om te zien maar heel slechte communicatie en service door de receptie en personeel bij het zwembad. Bij aankomst wordt gezegd dat je tot 20.30 kan zwemmen. Vervolgens ga je naar het zwembad en mag je niet naar binnen omdat het vol is. Optie wachten of later terugkomen. Ga je na een uur terug mag je niet naar binnen omdat het quotum was bereikt. Niet fijn na lange autorit met 3 kinderen! Snap dat er regels zijn maar communiceer hier dan duidelijk over dat voorkomt teleurstelling! Komen hier niet meer terug!

Nette camping onder goede leiding

Astrid
11-8-2017

We hebben hier 1 nacht op doorreis gestaan. We werden bij de receptie heel goed ontvangen. In verhouding tot de kosten biedt de camping verrassend veel om te doen: speeltoestellen voor zowel kleintjes als wat grotere kids, meerdere (nieuwe?) pingpongtafels, mooi zwembad en tennisbanen (niet uitgeprobeerd), verhuur van 2pers skelters, knuffelkonijntje etc. Daarnaast was er een heel gevuld animatieprogramma met superenthousiaste animator. Toen wij er was er verrassend veel animo (in alle leeftijden) voor zowel de minidisco als de avondactiviteit. Daarnaast is het een mooie ruim opgezette parkachtige camping met mooi (vis)meer. Veel kampeerders op doorreis maar ook gasten die langer blijven, iets meer engelsen dan nederlanders. Het restaurant zou voor ons wel iets stijlvoller mogen, nu oogt deze wat groezelig vlak naast de mooie tennisbanen, maar dat is een kwestie van smaak.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Grande Sologne in Nouan-le-Fuzelier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Grande Sologne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Grande Sologne scoort een 7.48 uit 10 op basis van 63 reviews.