Reviews over Nouan-le-Fuzelier

Herlijk om hier te vertoeven

Oomen 05,
    31-10-2018

Een fantastische camping midden in de natuur en toch in een stadje

Prima camping op doorreis

Jessica,
    17-8-2018

Op doorreis naar de Pyreneeën hier één nacht gestaan. Prima plekken met bijna allemaal voldoende schaduw. Dame bij de receptie sprak goed Engels. Sanitair is sterk verouderd maar wel schoon . Naast de camping ligt een erg mooi municipal zwembad waar gratis gebruik van mag worden gemaakt. Hiervoor moeten wel kaartjes bij de receptie gehaald worden. Ons zoontje van zes heet 's avonds met nog een paar andere kinderen en een Nederlands meisje van de animatie nog gevoetbald. Op het terrein is een grote vijver waarin gevist kan worden en een leuk speeltuintje. Bij de receptie kan brood besteld worden voor de volgende ochtend.

Zal er nog overnachten

Roland,
    16-8-2018

Grote camping met ruime staanplaatsen in de schaduw zeker aan te raden voor doortrekkers of vissers . Vriendelijk en behulpzaam personeel , verouderde maar nette douches en WC, zwembad en restaurant in de omgeving.

Ben er 3 dagen gebleven om er te ontspannen.

Prima overnachtingscamping

Esther,
    16-8-2018

Wij hebben hier eind juli 3 nachten gestaan op weg naar het zuiden. Ontvangst was in het Nederlands. Wel erg druk met doortrekkers, dus het is zeker aan te raden om te reserveren.

Het sanitair is verouderd en niet schoon. Wij stonden tussen het middelste en achterste toiletgebouw in en kwamen er al snel achter dat het achterste toiletgebouw schoner was. Wel handig om in de ochtend eigen wc-papier mee te nemen naar het toilet, want dat was regelmatig op.

Broodservice is prima, vanaf 7.15 uur kun je brood halen.

Het gemeentelijke zwembad tegenover de camping is prima. Wij hebben er nooit problemen mee gehad dat het vol was of dat we er niet in mochten, zelfs niet op een warme en drukke zondag. Communicatie over de openingstijden van het zwembad was goed en je kunt briefjes bij de receptie krijgen met de openingstijden.

Zeker een aanrader.

Van Elburg,
    9-8-2018

Een mooie overnachtings camping. We werden zeer vriendelijk en in het nederlands ontvangen. Zeer mooie plekken en als je een andere plek wou kon dat ook zonder probleem. De kinderen hebben nog heerlijk gezwommen in het naast gelegen zwembad. Leuke speeltoestellen. Je kan brood bestellen voor volgende ochtend en die was heerlijk.

Sanitaire is oud maar zeker schoon. Wat we wel miste bij toillet is zeep om handen te wassen. Als mensen het achter laten zoals ze het aan treffen heeft een ander ook een schoon sanitair.

Wij gaan deze camping vaker bezoeken als doorreis camping .

Nouan-le-Fuzelier scoort een 7,4 uit 10, op basis van 7 reviews