Bed and Breakfast Chateau de Chesne

3 reviews over Bed and Breakfast Chateau de Chesne in het Nederlands

hele mooie plek

esden_1
23-7-2013

Erg mooi B&B heel het hotel is ingericht in de oude stijl.

Wij waren met zijn vieren en hadden een mooi hemelbed die werd gelijk ingepikt door de kinderen.

Het Hotel ligt gelijk aan de snelweg, maar je hoort daar niks van.

Sóchtends was er een heerlijk ontbijt.

De jongen die er was toen wij er waren had er niet veel zin we kwamen niks tekort maar je zag het aan zijn houding.

Alles bracht hij wel netjes op een zilver dienblad.

En al het geld word weer gestoken in het verder renoveren van de buitenkant van het gebouw.

Wij hadden het geluk dat er die nacht heel veel onweer te zien was.

Het zicht vanuit de grote ramen was super.

gastvrije overnachting

jan de jong
11-7-2012

Dit aangename overnachtingsadres ligt nét onder Vierzon, halverwege Frankrijk, vlakbij de snelweg. Vriendelijk en behulpzaam onthaal en nette sfeervolle kamer in dit oude chateau. Verzorgd ontbijt.

Rampzalig!!!

Diederik
26-7-2011

We hadden telefonisch geboekt en kwamen in de namiddag aan. Alles zag er op zich redelijk uit maar op de kamers aangekomen bleken de bedden echt lachwekkend klein. Met onze 1.80 zijn wij toch niet bepaald erg groot en mijn voeten staken ruimschoots over de rand. Toen we hier wat over gingen vragen reageerde de eigenaar direct zeer geirriteerd met teksten als 'you are just going to have to make it work' ( op dat moment dacht ie dat ie onze creditcardgegevens had). Werkelijk een bokkezak van de bovenste plank!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Chateau de Chesne in Nohant-en-Graçay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Chateau de Chesne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Chateau de Chesne scoort een 7.71 uit 10 op basis van 5 reviews.