Nibelle (Loiret)

Reviews over Nibelle (Loiret)

Zeer rustige camping op parkachtig terein

fam. stuut,
    8-9-2013

Wij verbleven 'noodgedwongen' en aantal dagen op deze camping ivm autopech. Maar dat was geen straf! Zeer vriendelijke Engelse eigenaresse, die ons de nodige hulp en steun gaf.

Camping is ruim opgezet. Plekken zijn niet afgebakend, zelf ergens een plek zoeken. Wij hadden een zeer ruime plek met eigen vaste picknick tafel. Zonnig, maar ook voldoende schaduw onder de bomen.

Er zijn 2 sanitairblokken, waarvan 1 gedateerd. Beide wel voldoende schoon. In zwembad is een badmuts verplicht ( te koop bij de receptie) zwemshort niet toegestaan.

Omgeving is rustig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Goed verstopte heerlijke plek

Erni,
    4-8-2011

Geweldige camping met veel ruimte. Kinderen hadden het er heerlijk met de tramplines en het zwembad en omdat het niet direct aan de Loire ligt, is het een heerlijk rustig plekje. We wilden maar een dag blijven, op doortocht, en zijn uiteindelijk 5 dagen gebleven. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011
Nibelle (Loiret) scoort een 3,5 uit 10, op basis van 2 reviews