Camping Municipal de la Varenne

Camping Municipal de la Varenne
6,7

13 reviews over Camping Municipal de la Varenne in het Nederlands

Prettige uitvalsbasis voor meerdere activiteiten

Wim en Annalies Doodhagen
16-9-2014

Camping de la Varenne beschikt over heel ruime staanplaatsen, meest begroeid met hoge eikenbomen. Het sanitair is gedeeltelijk oud, maar zeer schoon. Overal warm water, en zeep en papieren handdoekjes op de toiletten, net als papieren toiletbrilbeschermers! De overnachtingsprijs is bijzonder laag, ca. 12 euro per nacht voor 2 personen inclusief electriciteitsnet en gratis wifi. De beheerder is bijzonder vriendelijk en meedenkend, maakt dat je je welkom voelt. Het dorpje met kleine supermarkt, bakker, bar etc. ligt op 1 km afstand, een Carrefour supermarkt op ca 3 km. Er is bij de beheerder iedere dag vers brood te bestellen voor de dag daarna.

Gereisd met partner in september 2014

Aanrader

kramermm
8-10-2012

Deze camping hebben wij reeds vele malen bezocht op (door)reis met onze camper. Meestal slechts voor 1 nacht, maar soms ook enkele nachten. De beheerder is zeer vriendelijk, behulpzaam en hij denkt met je mee. De staanplaatsen zijn (in voor- en naseizoen) te kust en te keur. Schrik niet van vallende eikels in het naseizoen. Het sanitair is krap maar fris en schoon. Aan de rand van de camping aan het riviertje kun je worden opgeschrikt door blaffende honden die vanuit het aangrenzende beboste landgoed achter wild aanjagen. Het dorpje is lopend te bereiken en heeft een 'warme' bakker. Vanaf deze camping is het minder dan 20 minuten rijden naar de grote toeristische trekpleister kasteel 'Chambord'. Wat ons betreft absoluut de moeite waard om eens in je leven gezien te hebben. Een aanrader voor mensen die rust en ruimte prettig vinden.

Gereisd met partner in januari 2012

Zeer nette passantencamping

Boudewijn
3-6-2012

Dit is een hele nette passantencamping. Zeer rustig en vlakbij de doorgaande snelweg. Je kunt broodjes bestellen voor de volgende ochtend. Hele vriendelijke beheerder. Sanitair is prima. Vorig jaar ben ik mijn paraplu vergeten. Dit jaar maar eens kijken of ie er nog ligt. =) Zou me namelijk niets verbazen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

goede overnachtingscamping

tevreden klant
10-8-2010

Nette zeer rustige camping in bosrijke omgeving. Wij hebben hier gestaan op de heen en terug reis. Voor een vakantie op deze camping moet je echt voor de rust en de natuur gaan. Voor zover ik het kan beoordelen: uitstekend.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Super camping als je van rust houdt

Ed de Heij
7-8-2010

Camping is toen wij er waren, zeer rustig

Mooie plekken

Santair is perfect

Beheerder is zeer vriendelijke

En een internetverbinding, Wifi, kan je voor je caravan mee werken.

Goede gelegenheid om te fietsen of te wandelen

Gereisd met partner in mei 2010

Fantastische plek voor een paar nachten!

Hartman
14-8-2009

Camping heeft een mooie ligging in een prachtige omgeveing. Lekker rustig, zelfs in het hoogseizoen. Vriendelijke ontvangst en zelfs de bakker komt langs, zo lekker Frans. Voor €11,20 (auto, caravan en 3 personen) een goed verblijf.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Geweldige camping voor tussenstop

Diana
23-2-2009

Geweldige camping om een tussenstop te maken of als je niet zo veel behoefte hebt aan luxe een prima camping om daar vanuit tripjes naar de omgeving te maken.

Wat helemaal makkelijk is, is dat de bakker in het dorp een Nederlander is lekker makkelijk dus voor je brood te koop.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008
2008

Goedkoop kamperen met weinig luxe

Jean-Paul
29-8-2008

Op doorreis op deze camping beland. Kleine camping in een gebied dat erg "Veluws" aandoet. Hier voor slechts 12 euro overnacht met gezin met twee kinderen in een camper. Er is hier helemaal niets te beleven. De speeltuin is één schommel, en het dorpje (niet op loopafstand) lijkt verlaten. Het sanitair is wel prima in orde. Echt een camping voor doorreis of voor een rustig weekje met een boek.

Gereisd familie in augustus 2008

Prima camping met een aantal ruime plaatsen, prettige ontvangst. geschikt voor uitspajes in de omgeving.

Gereisd familie in april 2008
2006

Rustige ligging, vlakbij riviertje de Beuvron (=beverrat) waar gewaad en gekanood kan worden. Uiterst dienstbare beheerder.

Wandelaars en fietsers kunnen hier hun hart ophalen.

Voor de spotieveling en/of de rustzoeker. Kinderen nhebben de rumte (en het doorwaadbare riviertje)

Klein maar fijn.

Gereisd met vrienden in juli 2006

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal de la Varenne in Neung-sur-Beuvron (Loire et Cher), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal de la Varenne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.