Pension Les Tilleuls

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag12°2°
Pension Les Tilleuls
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Les Tilleuls voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Les Tilleuls in het Nederlands

Goed alternatief voor snelweghotel

Bieke
15-8-2010

Les Tilleuls is een B&B in een rustig dorp. Wij hebben er geslapen op doortocht naar Zuid-Frankrijk. Leuker dan een snelweghotel! De kamers zijn schoon en lijken nieuw, de badkamers zijn uitgerust met luxe douche. Ontbijt: croissants, stokbrood, koffie, thee, chocolademelk. Sympatieke, rustige eigenaren. In het dorp kun je eten in een auberge (Franse keuken, lekker!) of in een pizzeria.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Les Tilleuls in Neung-sur-Beuvron (Loire et Cher), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Les Tilleuls zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.