Pension Les Tilleuls

PensionWeer vandaag32°9°
Pension Les Tilleuls
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Les Tilleuls voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Les Tilleuls in het Nederlands

Uitgerust je reis vervolgen. Een aanrader!

Familie van der Poel
31-8-2014

Gezellig, netjes verzorgd onderkomen, mooie achtertuin en zeer gastvrij. 5 kamers beschikbaar (2,3,4-pers). Kinderen slapen op een tweede slaapkamer (ramen vv rolluiken). Mooie badkamer en douchecabine. Eten in de huiskamer van de bewoners zelf. Mooie keuken en eten is goed. Wij hebben naast het inclusieve ontbijt (vers gebakken stokbrood en croissants) ook lekker gedineerd. De kids krijgen een kleinere maaltijd voorgeschoteld. Kosten diner €25,- voor een volw, €12,- voor een kind, drankjes op nacalculatie, karaf water en stokbrood standaard op tafel. We konden 's avonds om 18:30u aan tafel.

Naastgelegen is een klein parkje met riviertje en een speeltuin.

In totaal waren we (bijna) €200,- kwijt (wv €115,- voor de bed & breakfast), maar dat was het ons waard: volledig uitgerust en heerlijk gegeten op een rustieke plek (10-15min van de snelweg) en de reis kon vervolgen.

Geboekt in maart.

Goed alternatief voor snelweghotel

Bieke
15-8-2010

Les Tilleuls is een B&B in een rustig dorp. Wij hebben er geslapen op doortocht naar Zuid-Frankrijk. Leuker dan een snelweghotel! De kamers zijn schoon en lijken nieuw, de badkamers zijn uitgerust met luxe douche. Ontbijt: croissants, stokbrood, koffie, thee, chocolademelk. Sympatieke, rustige eigenaren. In het dorp kun je eten in een auberge (Franse keuken, lekker!) of in een pizzeria.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Les Tilleuls in Neung-sur-Beuvron (Loire et Cher), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Les Tilleuls zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Les Tilleuls scoort een 8.75 uit 10 op basis van 2 reviews.