Neung-sur-Beuvron (Loire et Cher)

We hebben een aantal aanbieders voor Neung-sur-Beuvron (Loire et Cher) voor je op een rij gezet:

Reviews over Neung-sur-Beuvron (Loire et Cher)

Prettige uitvalsbasis voor meerdere activiteiten

Wim en Annalies Doodhagen,
    16-9-2014

Camping de la Varenne beschikt over heel ruime staanplaatsen, meest begroeid met hoge eikenbomen. Het sanitair is gedeeltelijk oud, maar zeer schoon. Overal warm water, en zeep en papieren handdoekjes op de toiletten, net als papieren toiletbrilbeschermers! De overnachtingsprijs is bijzonder laag, ca. 12 euro per nacht voor 2 personen inclusief electriciteitsnet en gratis wifi. De beheerder is bijzonder vriendelijk en meedenkend, maakt dat je je welkom voelt. Het dorpje met kleine supermarkt, bakker, bar etc. ligt op 1 km afstand, een Carrefour supermarkt op ca 3 km. Er is bij de beheerder iedere dag vers brood te bestellen voor de dag daarna.

Gereisd met partner in september 2014

Uitgerust je reis vervolgen. Een aanrader!

Familie van der Poel,
    31-8-2014

Gezellig, netjes verzorgd onderkomen, mooie achtertuin en zeer gastvrij. 5 kamers beschikbaar (2,3,4-pers). Kinderen slapen op een tweede slaapkamer (ramen vv rolluiken). Mooie badkamer en douchecabine. Eten in de huiskamer van de bewoners zelf. Mooie keuken en eten is goed. Wij hebben naast het inclusieve ontbijt (vers gebakken stokbrood en croissants) ook lekker gedineerd. De kids krijgen een kleinere maaltijd voorgeschoteld. Kosten diner €25,- voor een volw, €12,- voor een kind, drankjes op nacalculatie, karaf water en stokbrood standaard op tafel. We konden 's avonds om 18:30u aan tafel.

Naastgelegen is een klein parkje met riviertje en een speeltuin.

In totaal waren we (bijna) €200,- kwijt (wv €115,- voor de bed & breakfast), maar dat was het ons waard: volledig uitgerust en heerlijk gegeten op een rustieke plek (10-15min van de snelweg) en de reis kon vervolgen.

Geboekt in maart.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Aanrader

kramermm,
    8-10-2012

Deze camping hebben wij reeds vele malen bezocht op (door)reis met onze camper. Meestal slechts voor 1 nacht, maar soms ook enkele nachten. De beheerder is zeer vriendelijk, behulpzaam en hij denkt met je mee. De staanplaatsen zijn (in voor- en naseizoen) te kust en te keur. Schrik niet van vallende eikels in het naseizoen. Het sanitair is krap maar fris en schoon. Aan de rand van de camping aan het riviertje kun je worden opgeschrikt door blaffende honden die vanuit het aangrenzende beboste landgoed achter wild aanjagen. Het dorpje is lopend te bereiken en heeft een 'warme' bakker. Vanaf deze camping is het minder dan 20 minuten rijden naar de grote toeristische trekpleister kasteel 'Chambord'. Wat ons betreft absoluut de moeite waard om eens in je leven gezien te hebben. Een aanrader voor mensen die rust en ruimte prettig vinden.

Gereisd met partner in januari 2012

Zeer nette passantencamping

Boudewijn,
    3-6-2012

Dit is een hele nette passantencamping. Zeer rustig en vlakbij de doorgaande snelweg. Je kunt broodjes bestellen voor de volgende ochtend. Hele vriendelijke beheerder. Sanitair is prima. Vorig jaar ben ik mijn paraplu vergeten. Dit jaar maar eens kijken of ie er nog ligt. =) Zou me namelijk niets verbazen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Goed alternatief voor snelweghotel

Bieke,
    15-8-2010

Les Tilleuls is een B&B in een rustig dorp. Wij hebben er geslapen op doortocht naar Zuid-Frankrijk. Leuker dan een snelweghotel! De kamers zijn schoon en lijken nieuw, de badkamers zijn uitgerust met luxe douche. Ontbijt: croissants, stokbrood, koffie, thee, chocolademelk. Sympatieke, rustige eigenaren. In het dorp kun je eten in een auberge (Franse keuken, lekker!) of in een pizzeria.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010
Neung-sur-Beuvron (Loire et Cher) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 3 reviews