Camping Le Bonhomme

Tonen op kaart

62 reviews over Camping Le Bonhomme

• 2019
    10Hans Brouwer13-10-2019

Blijft voor ons een beetje thuis komen

Heerlijk rustige plek en toch erg gezellig

Gereisd met partner in september 2019

• 9Pieter Essink07-09-2019

gastvrijheid ten top wel erg n Nederlan

bijna te behulpzaam, schone fraaie kleine camping kunt er ook een pizza aan de tent bezorgd krijgen voor een kleine prijs kortom zeer klantvriendelijk

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 9Margo Huisman15-08-2019

Een camping om terug te komen!

Een echte aanrader, deze camping. Ruime plaatsen, goed verzorgd, schoon sanitair en en kleinschalig. Een plek, waar je in alle rust kunt genieten van je vakantie!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Elly Kleijwegt31-07-2019

Wat een heerlijke kleine camping!!

We hebben veel ervaring met kleine campings maar Le Bonhomme is een waar paradijsje. we genoten van de absolute rust, ruimte, gastvriendelijkheid, goede en schone voorzieningen de goed verzorgde en smakelijke Table d'hôtes. We komen hier zeker graag terug !!

een

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Bjinse en Erna28-07-2019

Een fantastische camping met geweldige eigenaren!

Op deze rustige, gezellige en nette camping voelt het voor ons, na een aantal jaren, nog steeds als thuiskomen. Je wordt hier gastvrij ontvangen door Jan en Jacqueline, die de camping op geheel eigen wijze runnen en indien nodig behulpzaam zijn. Op bestelling ligt het brood 's ochtends voor je klaar, je kunt heerlijk wandelen en fietsen vanaf de camping (routes beschikbaar) in een rustig, glooiend landschap. We hebben genoten van het het dagelijkse borreluurtje en de kookkunst van Jacqueline. Deze camping is voor de rustzoeker een aanrader, wij hopen er nog vele jaren terug te keren.

• 8Staat v/h sanitair

• 9Ans en Henk10-07-2019

Mooie camping. Zeker de moeite waard.

We hebben enorm genoten. Mooie camping en Jacqueline kan fantstisch koken voor de gasten. Het borreluurtje elke dag is ook zeer geslaagd. We komen zeker terug.

• 9trudie en wim09-07-2019

Een aanrader voor wie rust én gezelligheid zoekt

het terrein loopt iets af
    Schitterend terrein met mooi uitzicht over glooiend landschap. Ruime plekken. s morgens fantastisch vogelconcert. Nachtegalen zijn hier dagtegalen. Heel gastvrij echtpaar beheerders. Vrijblijvend dagelijks borreluur. Heerlijke aanschuifmaaltijd gehad. Bijzonder archeologisch museum in Chateaumeillant.

• 10Marc Moeskops03-06-2019

Super

Super gezellige en rustige camperplaats. Zeer ruime plaatsen en het sanitair zeer netjes onderhouden. Er is ook een vrijblijvend borreluurtje dat gezellig is met de andere camper gasten. Je kan er ook enkele malen per week eten en s'morgens brood van de bakker dat je de dag ervoor besteld. De uitbaters Jan en Jacqueline twee super lieve mensen die de camping met hart en ziel uitbaten. Een echte aanrader voor ieder die van rust houd. Wij gaan zeker terug. Anja en Marc

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Johan en willie07-03-2019

Rustige vakantie op een prachtige ruime camping.

Prachtige schone camping en rustige mooie ligging. Eigenaren heel gastvrij en behulpzaam. Jacqueline heeft heerlijk gekookt. Diverse mooie fietstochten en wandeltochten . Zeer geschikt voor een rustzoekers.

Gereisd met partner in juli 2018

• 2018
    9Wim en Ida04-11-2018

Fantastisch!

Wij verbleven in de Gîte, en we hebben het heerlijk gehad. Jan en Jacqueline zijn zeer gastvrij. Je kunt er heerlijk fietsen en wandelen ook vanuit de camping. Voor wie het willen kunnen een aantal keren in de week mee eten in de keuken van Jan en Jacqueline en hun zoon Thijn, tevens is er elke dag samen met de camping gasten een borreluurtje, beide tegen een kleine vergoeding :-) Het was Geweldig!

Gereisd met partner in september 2018

3 tips over Camping Le Bonhomme

• Emiel Tilstra, 05-08-2013

Neem ook deel aan de wandeling met Wilhelmina.

• Rita, 17-08-2013

Brocantes Touchay, tuinen van Drulon en abdij N.D.dÖrsan.

• j , 10-07-2013

Tuinen van Drulon en Prieure d'Orsan, markt in St. Aout