Camping Le Bonhomme

• Matig / voldoende: 5 - 7

Fantastische plek

Marion en Jaap
4-7-2018

Een prachtige camping met hele gastvrije eigenaren, Jan,Jaqueline en zoon Tijn. Ze proberen het iedereen naar de zin te maken. Ze hebben heel veel fiets- en wandelroutes die bijna allemaal starten vanaf de camping. 3 keer in de week kun je aanschuiven voor een heerlijke maaltijd. Je hebt hele ruime plekken en een mooi uitzicht. Het sanitair is prima en schoon en wordt regelmatig schoongemaakt. Het is er heerlijk rustig. Kortom een een fantastische plek om te verblijven.

Mirjam
24-6-2018

Een fantastische camping. Rust, ruimte, mooie fiets/ wandel omgeving, aanschuiven voor een maaltijd 2 of 3 keer per week. Borreluurtje voor wie zin heeft. De nieuwe eigenaren, Jacqueline, Jan en hun zoon Tijn beheren de camping zo dat je je wel “thuis” moet voelen.

Bertus en Dinie
22-6-2018

Wij verbleven in de gite en hebben een heerlijke tijd gehad.

Eigenaren zeer gastvrij.

Alles was prima in orde en schoon.

We hebben genoten van het borreluurtje met de andere gasten en Jacqueline kookt een aantal keren in de week voor gasten die dat willen en het was voortreffelijk.

Voor herhaling vatbaar.

Janny Fokkens
14-6-2018

Prachtig gesitueerde camping en heerlijk rustig. Goed toiletgebouw en vriendelijke eigenaren. We vonden het er heerlijk!

Roelina Kersten
13-6-2018

Het was heel schoon ,alles op de camping was netjes verzorgd. Vriendelijke ontvangst. En Jacqueline heeft voor een mooi bedrag een heerlijk 4 gangen menu met een wijntje op tafel getoverd. Het borreluurtje is gezellig . Dus in een woord fantastisch een echte aan rader.

Fantastisch.

Anna en Henk
7-6-2018

Prachtige camping. Schitterend uitzicht. En hele gastvrije eigenaren. Een aanrader, en komen zeker terug.

Heerlijke camping met vaak dezelfde gasten..

Yvonne de Jongh
24-6-2017

Mooie rustige camping. Echt voor de iets ouderen en niet geschikt voor kinderen.

Wij verbleven hier in september 2015. Bedoeld als tussencamping op doorreis naar het zuiden maar we zijn 2 weken gebleven! Het is een heerlijk rustige camping in een mooie omgeving waar je prachtige wandelingen en fietstochten kunt maken. Wil en Franck zijn geweldige gastvrouw en gastheer. Eind van de middag is er een borrreluurtje waar je vrijblijvend aan kunt schuiven, we hebben dit vrijwel dagelijks gedaan. Een hele mooie manier om ervaringen uit te wisselen onder genot van een wijntje of biertje.

' s Avonds gaat Wil rond om de kaarsjes in de bomen aan te steken wat een heel gezellige sfeer geeft.

's Morgens brengt Franck je de broodjes die je de dag daarvoor kunt bestellen. Super!

Echt een aanrader als je op zoek bent naar rust.

Super camping en fijne mensen! Een aanrader!

Elly van der Linden Vooren
14-6-2016

Wij hebben al een paar keer een nachtje met familieleden bij Franck en Wil overnacht. In september willen we een weekje gaan, om verder van de omgeving en de mensen te genieten. Het sanitair is super schoon, en het stokbroodje wat je besteld word s'morgens bij je tent of camper gebracht. Echt een aanrader om van rust en de mooie omgeving te genieten.

Lebonnehomme, Wil enFrank verstaan het vak om op een gemoedelijke manier gastvrijheid te bieden op een zeer goede camping. Ruime plaatsen, goed en verzorgd sanitair . Wandel en fiets routes goed verzorgd. Een ongedwongen gezellig borreluurtje, goed voor uitwisseling van dag ervaringen. Een plek waar je graag enkele dagen langer blijft als gepland.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bonhomme in Néret, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bonhomme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Bonhomme scoort een 9.08 uit 10 op basis van 46 reviews.