Camping Le Bonhomme

Camping Le Bonhomme
9,1

50 reviews over Camping Le Bonhomme in het Nederlands

Jacqeulien en Jan, tot volgend jaar.

Jan Visser
17-9-2018

We hebben hier van 26 augustus tot 12 september tot volle tevredenheid gekampeerd. We waren hier voor de 4de keer en waren benieuwd hoe de nieuwe eigenaren de camping leiden. Nou een aanrader, het is er nog steeds rustig en gezellig, Jacqueliene serveert 3x per week een uitmuntend 4 gangen menu en elke middag is er een borreluur waar iedereen op af komt. En heb je zoals wij een technisch probleem met b.v. een breuk van de fietsendrager, Jan lost het op. Wij komen hier zeker weer.

Gezellig en relax

Henriette en Jan
21-8-2018

Heerlijk relaxte camping. Bedoeling was om hier 3 dagen te blijven helaas moesten we na 7 dagen weg. Mooie omgeving, lekker gewandeld. Camping met goed schoon sanitair, goed warm water. Heerlijk gegeten in de keuken van Jan en Jacqueline, 4 gangen en veel gezelligheid een echte aanrader als je hier gaat kamperen. Mooie grote plek onder de bomen met genoeg zon perfect dus. We gaan zeker weer.

Onthaasten in optima forma

Marco & Wilma
5-8-2018

Le Bonhomme is een kleine camping in een mooie omgeving waar je tot rust komt. In een omgeving waar rust de boventoon voert kun je echt onthaasten en even op adem komen. De camping heeft alles wat je nodig hebt. Gastvrije eigenaren die proberen het iedereen naar de zin te maken. Je hebt er ruime plaatsen in zon of schaduw, prima sanitair dat perfect wordt schoongehouden en echt warm (heet) water voor de afwas. Ze hebben heel veel fiets- en wandelroutes die bijna allemaal starten vanaf de camping. Als je een keer geen zin het hebt om te koken kun je 3x per week aanschuiven bij de eigenaren, waar voor een zeer schappelijke prijs een 4 gangen diner wordt geserveerd. Er heerst een zeer ontspannen sfeer. Voor herhaling vatbaar.

Het is een schone en verzorgde camping, Je komt er helemaal tot rust.

Eerste paar dagen van onze vakantie hier door gebracht, daarna doorgereisd naar de Ardèche, via prachtige route

Gezellige, gemoedelijke camping

Annelies
26-7-2018

Hele mooie, nette camping met super, mooi, schoon, sanitair.

Grote plaatsen met mooi uitzicht en vriendelijk, behulpzame nieuwe eigenaren die ook nog eens lekker koken.

Le Bonhomme is en blijft thuiskomen.

Peter en Ria van Leeuwe
17-7-2018

In 2018 zijn Jan en Jaqueline de nieuwe eigenaren. Wij komen hier al jaren. De traditie van de vorige eigenaren ( happy hour en mee-eten) zijn gehandhaafd. Toch hebben ze er een eigen draai aan gegeven. Het was toch weer thuiskomen. Zeer gastvrije mensen met uitstekende hulp als dat nodig is. Daar waar nodig zijn er plannen om de camping te verbeteren.

Fantastische plek

Marion en Jaap
4-7-2018

Een prachtige camping met hele gastvrije eigenaren, Jan,Jaqueline en zoon Tijn. Ze proberen het iedereen naar de zin te maken. Ze hebben heel veel fiets- en wandelroutes die bijna allemaal starten vanaf de camping. 3 keer in de week kun je aanschuiven voor een heerlijke maaltijd. Je hebt hele ruime plekken en een mooi uitzicht. Het sanitair is prima en schoon en wordt regelmatig schoongemaakt. Het is er heerlijk rustig. Kortom een een fantastische plek om te verblijven.

Mirjam
24-6-2018

Een fantastische camping. Rust, ruimte, mooie fiets/ wandel omgeving, aanschuiven voor een maaltijd 2 of 3 keer per week. Borreluurtje voor wie zin heeft. De nieuwe eigenaren, Jacqueline, Jan en hun zoon Tijn beheren de camping zo dat je je wel “thuis” moet voelen.

Bertus en Dinie
22-6-2018

Wij verbleven in de gite en hebben een heerlijke tijd gehad.

Eigenaren zeer gastvrij.

Alles was prima in orde en schoon.

We hebben genoten van het borreluurtje met de andere gasten en Jacqueline kookt een aantal keren in de week voor gasten die dat willen en het was voortreffelijk.

Voor herhaling vatbaar.

Janny Fokkens
14-6-2018

Prachtig gesitueerde camping en heerlijk rustig. Goed toiletgebouw en vriendelijke eigenaren. We vonden het er heerlijk!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bonhomme in Néret, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bonhomme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.