Reviews over Nazelles-Négron

Zeer goedkope camping met ruime campingplaatsen

Susan,
    5-8-2014

Wij hebben Camping Municipal des Patis in Nazelles-Négron ervaren als een rustige camping met zeer ruimte campingplaatsen, zowel gelegen in de zon als in de schaduw.

Het zag er goed verzorgd uit en het sanitair was schoon.

Wij hebben in het hoogseizoen voor 1 nacht op doorreis naar West Frankrijk slechts 8 euro betaald (2 personen, tent en auto).

Fantastische plek

Gerrie,
    12-4-2011

Een heerlijke camping met een mooi toiletgebouw.Veel ruimte en een mooi uitzicht

over Nazelles Négron, of over het riviertje dat langs de camping loopt. Amboise aan de Loire met zijn mooie kasteel is met de fiets vanaf de camping goed te doen en

zeer de moeite waard.

Simpel maar goed

Paul,
    25-3-2011

Eenvoudige gemeentelijke camping. Goed sanitair. Behoorlijke standplaatsen. Ligt aan een klein riviertje. Verwacht geen luxe, geen animatie... kamperen zoals het hoort