Camping Municipal Bellevue

12 reviews over Camping Municipal Bellevue in het Nederlands

Prima overnachtingscamping

fam.Erkens,
10-8-2017

Camping wordt veel gebruikt door mensen die van hieruit fietstochten langs de Loire starten of zoals als overnachtingscamping zoals bij ons het geval.

Ligging is goed; +/-10km van de A10 net onder Orleans.

Ligt direct aan de Loire maar daarin mag je niet zwemmen.

Voor wie daar gevoelig voor is: 5km stroom opwaarts ligt een kerncentrale.

Het is een municipal camping** dus vrij karig maar wat wil je voor nog geen €28,- per nacht met caravan, stroom en 4 personen.

De plek kun je zelf uitzoeken; reserveren is niet nodig.

Was zowel op heen- als ook terugreis nog niet halfvol.

Receptie, toiletten, douches, wasmachine, afwasbakken zitten allemaal in het (enige) centrale gebouw van de camping.

Alles wat gedateerd, maar wordt wel goed schoongehouden.

Tevens aanwezig een voetbalveldje en wat speeltoestellen.

Een restaurant ligt direct aan de ingang van de camping.

Voor brood moet je naar de kruidenier 3 straten verderop (te voet 5min.).

Deze is open door de week vanaf 8u en 's zondags vanaf 9u.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Goede doortrekkers camping.

Johan
5-10-2013

Municipal Bellevue, mooie omgeving, plaatsen zijn ruim, zelf zoeken. Geen eetgelegenheden in de buurt. Klant vriendelijk. Sanitair was redelijk, kon schoner. Dichtbij de A10.

Gereisd met partner in augustus 2013

Prima overnachtingscamping

Jos
25-7-2012

Op weg naar de westkust hebben we hier één nachtje gestaan. Het is daar een prima camping voor. Je plekje mocht je zelf uitzoeken. Verder is er weinig te doen, geen restaurant of winkel e.d. Zorg dus dat je zelf wat te eten/drinken bij hebt!

Het sanitair is netjes en schoon.

Al met al een prima camping waar je voor een relatief klein bedrag kunt overnachten. Het is ligt redelijk dicht bij de snelweg A10.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

We hebben dit keer een aantal dagen doorgebracht op deze camping i.p.v.een nacht.

Het was na verschillende campings dit jaar te hebben bezocht een verademing om hier een aantal nachten te verblijven.De beheerders waren zeer vriendelijk en behulpzaam en voor de prijs en comfort hoef je het niet te laten.

De omgeving is schitterend en was boven aller verwachting.Als je er toch bent is een bezoek aan de verschillende kastelen een aanrader.Het sanitair was op deze camping beter als menig 4 sterrencamping.Kortom zeer de moeite waard!!

Gereisd met partner in juli 2011

Goed gelegen om de mooie omgeving te bezoeken

Vandamme Ronny
21-7-2010

Eenvoudige, rustige en goedkope municipal, prachtig gelegen aan de Loire over de brug onmiddellijk rechts. De aanplanting is nog niet overal groot genoeg om schaduwplaatsen te voorzien maar dat is maar een kwestie van tijd. Wordt voornamelijk bezocht door trekkers en passanten. Wij hebben er een week gestaan en van daaruit de omgeving verkend. Dit is ons zeer goed bevallen. Chambord ligt op een boogscheut, Blois, Orleans en Tours zijn van daaruit ook nog te doen. Een dikke proficiat aan de uitbaters voor het onderhoud van het sanitair, het is niet meer nieuw maar telkens je er binnenkomt heb je de indruk dat het pas is gepoetst.

Gereisd met partner in augustus 2006

Prima tussencamping

Marco Kleis
9-7-2010

Fijne tussencamping waar ik gerust langer had willen staan vanwege de mooie ligging langs de Loire. Wij waren voor caravan, 4 personen en hond 20 euro kwijt. Je kunt zelf je plaats uitkiezen en zo groot als je wilt, het is een zeer ruime gemeentecamping waar je ook nog leuk kunt wandelen. Op sportgebied veel aanwezig. Sanitair is eenvoudig maar schoon.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Prachtig aan de Loire kamperen.

Ruud
6-7-2010

Deze municipal is prachtig, direkt aan de oever van de Loire gelegen.

Verwacht geen uitgebreide sanitaire voorzieningen. Wat er is, is kleinschalig en een beetje gedateerd. Wel goed schoon!

Voor brood 's morgens in vijf minuten naar het plaatselijke bakkertje in het dorpje lopen heeft wel wat. Helaas weinig schaduwplekken.

Dit alles voor EUR 14 per nacht voor caravan en twee personen, incl. 16! amp. electra.

Prachtige uitvalsbasis voor kastelenbezoek.

Gereisd met partner in juni 2010

Prima municipal

Iwan Bruijnzeels
26-8-2009

Prima gemeentelijke camping. Super goedkoop. Langs de Loire, schitterende ligging.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Goede reisplaats

Juliette
7-8-2009

Deze zeer eenvoudige camping heeft wat men onderweg nodig heeft. Ruime plaatsen, schoon water in simpele badkamers die wel heel erg goed gepoetst worden elke dag voor een prima prijs. Aankomen tot ca 20.00u is geen probleem. Wil je s avonds uit om in de naburige steden te kijken of kastelen te bezoeken, vraag dan om een uitrijpas (borg verplicht). Sinds dit jaar (nog niet helemaal werkend) internet mogelijk. Een echte uitvalsbasis.

Gereisd met partner in juli 2009

Een uitstekende camping voor doorreis

Jan Hüsers
2-4-2009

Elke keer als wij naar zuid-west frankrijk gaan,stoppen wij op deze camping voor een nacht en eten wij op de aan de andere kant van het dorp gelegen 4 sterren camping(lekker makkelijk)Als er toch bent ga dan even naar het Kasteel Chambord 4km verderop.Het grootste kasteel van frankrijk buiten versailles.(schiterend en indrukwekkend!!)

s'avonds genieten van de zonsondergang

op de Loire!!

Gereisd met partner in april 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Bellevue in Muides-sur-Loire (Loir et Cher), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Bellevue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.