Muides-sur-Loire (Loir et Cher)

We hebben een aantal aanbieders voor Muides-sur-Loire (Loir et Cher) voor je op een rij gezet:

Reviews over Muides-sur-Loire (Loir et Cher)

Mooie locatie, leuke omgeving

Roos van der vegt,
    9-9-2018

Mooi gelegen camping op een landgoed. Hadden via de camping zelf geboekt en daardoor een super nieuwe sta caravan. Goede plek direct achter het tennisveld. Wij vonden het een leuke camping voor kinderen van 4 tot 10 jaar. Onze zoon van 5 heeft genoten. Leuk zwembad, springkussen. Leuke omgeving waar veel te doen is, wij vinden het niet erg om een stukje te rijden. Zijn in blois en Orleans geweest ook de kastelen zoals chambord en cheverney waren prachtig. Niet een super luxe of nieuwe camping maar top vakantie gehad de 3e en 4e week van juli 2018

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Leuke week gehad, maar het blijft bij 1 keer

Familie geluk,
    31-8-2018

Leuke camping, prima zwembad maar kan mij voorstellen dat het in het echte hoogseizoen te klein is. Wij waren er in laatste week van de vakantie. Voor 1 week leuk maar zou er niet langer hoeven te zijn. Sanitair is eenvoudig maar was wel schoon. Douchecabines erg klein en ik miste het bankje om je gemakkelijker aan te kunnen kleden. Eten in restaurant was prima. Op de camping werken vriendelijke mensen. Wat wij niet fijn vonden waren de vele Engelsen die het woord zachtjes doen niet hebben uitgevonden en deze camping veel als doorreis camping gebruiken. Hierbij werd er met regelmaat vandag half 7 a 7 uur sochtends het nodige lawaai gemaakt en er geen rekening gehouden met de mensen om hun heen. De omgeving vonden wij redelijk saai.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Achterstallig onderhoud.

petr,
    15-8-2018

Heeft mooie grote kampeerplaatsen, velen met aardig tot veel schaduw. Wij stonden redelijk in midden vd camping en hebben dus geen last gehad van de drukke weg. Maar ja, wij zijn vliegtuigen gewend non stop ;-).

Nav reviews hier, wat huiverig voor het sanitair, dat is heel eerlijk, flink veroudert, zeker de vloeren en wandtegels. De tussenwanden en deuren zijn duidelijk al een paar keer vervangen. Alleen het eerste sanitairblok heeft hangende toiletten, de rest nog niet. Dat is zeker wel nodig. Wel 3x per dag schoonmaak, maar wanden en deuren worden overgeslagen.

Zwembad kan renovatie gebruiken en zorg er voor dat al het tegelwerk om de baden heen geen kleine hoogteverschillen heeft, echt enkelbrekertjes nu. Zwembad is met erg warm weer te klein en ruimte er omheen ook. Haal wat gras weg en betrek het bij t zwembad. Hekwerk rond zwembad kan een lakje gebruiken.

Restaurant was onze 1e week gesloten, met drukke avonden bar onderbezet.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuke (kinder)camping!

Nathalie,
    5-8-2018

We waren hier voor de derde keer een paar dagen vanuit terugreis Spanje en het blijft een leuke (kinder)camping; het is er veilig en de kinderen hebben snel vriendjes. Er is genoeg te doen op de camping en in de omgeving. Wat dit jaar wel opviel was dat het zwembad vaak vies is en achterstallig onderhoud heeft.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastisch, misschien volgend jaar weer

Rianne,
    29-7-2018

Wij zijn net terug van een heerlijke week op deze camping!

Het zwembad was heel erg leuk. Zeer geschikt voor onze kinderen, 7 en 3 jaar. Leuk gevarieerde baden met verschillende glijbanen! Ook onze kleine man van 3 jaar heeft genoten. Heel stoer alleen van 1 van de glijbanen af. Genoeg speelruimte waar hij zelf kon staan en ook handig dat waar het bad dieper werd de bodem een andere kleur kreeg.

Leuke speeltuinen / speelvelden...

Onze chalet was ook prima. Met een lekker overdekt terras waar we konden schuilen voor de warmte. En nog een lekker tuintje waar gespeeld kon worden.

Zeker omdat wij de hele week buiten hebben kunnen leven was het heerlijk!!

Wij vonden alleen de omgeving, als je de camping afging wel ongezellig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Muides-sur-Loire (Loir et Cher) scoort een 7,1 uit 10, op basis van 8 reviews