Camping Couleurs du Monde

Camping Couleurs du Monde
7,8

5 tips over Camping Couleurs du Monde

JoopVisser, 16-5-2015
In de buurt van een leuk dorpje en het verblijf van Leonardo da Vinci waar een erg mooi tuin bij zit.
de Vries, 16-9-2013

De markt, het dorp zelf, de kastelen (wij vonden die van Giverny het leukst.

En op de weekenddagen altijd een vide grenier of brocante in de buurt

Familie De Vries, 15-8-2013
Kasteel van Chenonceau en Blois zijn zeer de moeite waard.

marianne, 5-8-2012
Wij vonden de kanotocht naar kasteel Chenonceau superleuk (13 km). Wel moest de boot twee keer uit het water om een dam te passeren en dat was best wel zwaar. Op het strandje van Montrichard kun je diverse kano's en kajaks huren, per uur of voor tochten vanaf 7 km.
Fam. Martens, 3-8-2012
De grote kastelen als Chambord, Cheverny en Chenanceau zijn uiteraard geweldig mooi om te zien. De kastelen Chaumont-sur-Loire en Valencay zijn echter ook aanraders. De steden Blois, Amboise en Loches zijn ook zeker de moeite waard.