Camping Couleurs du Monde

47 reviews over Camping Couleurs du Monde in het Nederlands

Bijzonder onvriendelijk

Calimero,
16-8-2018

Op het eerste gezicht een mooie camping. Maar hoe mooi een camping ook is: het gaat om het gevoel. Kamperen betekent gemoedelijkheid, vriendelijkheid, vertrouwen en rust. En helaas ontbreekt het hieraan op deze camping. Door zeer rigide handhaving van buitensporig strenge regels hebben wij een camping onwaardige ervaring gehad. In plaats van een gesprek werd meteen de politie gebeld om ons terecht te wijzen. Ook de agenten waren niet in staat een rustig gesprek te voeren. Ons werd zeer duidelijk verstaan gegeven dat wij als Hollanders die green Frans spreken, niets te zoeken hadden op de camping. Wij moesten de camping verlaten, de politie heeft zelfs gewacht tot wij vertrokken. Het voor vier nachten betaalde geld kregen wij niet terug. Zelfs een verklaring dat wij dit niet terugkregen wilden ze niet geven. Teleurstellende ervaring, advies: niet doen.

Nooit meer

P V/ d Waal,
2-8-2018

Helaas was deze camping een traumatische ervaring. Het management is bijzonder chauvinistisch en klantonvriendelijk, niet in staat tot fatsoenlijke communicatie. Als gevolg van een onopzettelijke gebruik van het zwembad, geen polsbandje, zijn we mbv de politie van de camping gezet.

Uiteraard geen restitutie van de 4 nachten die we al betaald hadden.

Volkomen onnodige escalatie en diefstal. Niet naar toe gaan.

Lydie et Bruno MARIS, Propriétaire, 5-8-2018

Hallo,

De beoordelingen van de gasten op het net zijn bedoeld om een eerlijke mening te geven over hun verblijf en geen valse informatie die aan ons imago schaadt.

Wij streven ernaar uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

De regels respecteren is eenvoudig en doet iedereen plezier.

Met vriendelijke groet, De directie

Heerlijke camping!

A. van Dalsem-Nap,
28-6-2018

Deze eigenaren zijn zeer hulpvaardig juist! Er wordt hier een poging gedaan deze hard werkende mensen zwart te maken en dat is zo onterecht! Ze hielpen ons eerder met een afspraak met de dokter te maken, ze hielpen ons met het repareren van onze waterpomp, ze boden hulp bij een allergische reactie bij mijn man van een in insectenbeet en met het rechtzetten van de caravan. Het bandje is misschien niet geweldig, maar vergeten kan niet, want het zit om je pols. Als het niet goed zit, krijg je een nieuwe...Dit is bedoeld om mensen die niet op de camping horen, te weren. Geen drama hoor. De camping is heerlijk vol met bloemen, planten en bomen, met zeer schoon sanitair en een mooi zwembad. Heerlijk voor kinderen. En dan ook nog naast de supermarkt, je kunt lopend de boodschappen doen, zalig! Het plaatsje is tien minuten lopen en is heel gezellig. In de omgeving vind je de kastelen.

Heerlijke vakantie

Fam. Kamphuis,
18-8-2017

Een overzichtelijke en rustige camping met ruime plekken. We hebben geen overlast gehad van omgevingsgeluiden oid. Daarbij is het sanitair schoon en beschikt de camping ook over voldoende sanitaire voorzieningen. Wel was de temperatuur van de douches niet in te stellen en zo was tijdens ons verblijf de douche of heel heet of koud. De plekken zijn ruim.

Voor jonge kinderen zijn er voldoende faciliteiten. De speeltuin met springkussen en trampoline waren hier erg in trek, maar ook het zwembad is prima en werden de geitjes en kippen regelmatig gevoerd.

Je bent welkom totdat je gaat klagen!

Renzo,
15-8-2017

Goeie faciliteiten, mooi aangelegd, alles schoon. Tot onze verbazing moesten we soort van all inclusive bandjes dragen, erg oncomfortabel. Was verplicht vanwege de veiligheid en als je daar dan zo paniekerig over bent dan voel ik me juist niet veilig. Management duldt geen kritiek, wij mochten nergens over klagen, niet over het eten, ook niet over het alles vooruitbetalen of dat er alleen Frans wordt gesproken. Ws mede door deze opstelling in een week tijd 3 hoogopgelopen conflicten met andere gasten gezien. Jammer, want als basisverblijf is het een prima plek aangezien het aan een (drukke) weg is. Directe omgeving van de camping treurig maar wij kwamen dan ook voor omliggende plaatsen.

Ronduit onbeschoft

Heerink,
14-8-2017

Pluspunten

- goeie ligging voor uitstapjes, vlakbij autoweg

- schoon sanitair (wel oncomfortabel)

- mooi aangelegd, mooie bomen en bloemen

- mooi zwembad

- vooral geschikt als doorreis camping

Negatieve punten

- ronduit onbeschofte eigenaren zodra je meer van ze vraagt dan voor hun gebruikelijk

- douches schoon maar harde hele korte straal, niet prettig en druk

- lang niet zoveel schaduwplekken als dat de site aangeeft

- aan een drukke weg, dus weinig rust

- uitzicht vanuit de camping droevig, tankstation, supermarkt etc.

- Polsbandjes moet je 24 uur per dag omhouden! zeer oncomfortabel, ging snijden bij kinderen

- Ongeschikt voor kinderen, scherpe stenen, kastanjebomen waar regelmatig vruchten met stekels afvallen, speeltoestellen niet zo veilig

- Veel stenen in de grond wat het moeilijk maakt een tent op te zetten

- Je moet volledige bedrag direct aanbetalen

- Check goed je spullen bij vertrek, er lopen kakkerlakken rond, niet heel veel maar toch genoeg

- Elektriciteitspunt net iets anders, moesten een ander koppelstuk kopen, gelukkig is Mr Bricolage om de hoek en was hij nog net een minuut open

Op zich kan het een prima camping zijn, je wordt aardig geholpen maar zodra je "zeurt" in hun ogen dan krijg je pas de keerzijde te zien.

Ons verhaal:

Bij aankomst vroegen we het naar het babybedje, dit is het standaard koelstra bed. Echter je laat je baby niet op een plank slapen en hebt een matras nodig. Hadden ze niet en wij waren maar hele moeilijke klanten dat we dat belangrijk vonden wat het bedje koop je zo in Frankrijk. Zoekende naar een oplossing boden ze ons niets aan, raakten zeer geïrriteerd, konden opeens alleen nog maar Frans praten, wilden ons niet financieel tegemoet komen en smeten het bedje weer terug in het wagentje. We hebben nog een poging gedaan door een bevriende Fransman met ze te laten bellen maar deze gaf aan dat er niet met ze te praten viel over zoiets kleins. Liefst waren we toen direct al vertrokken maar we wilden niet wederom op zoek gaan naar een camping en het onze kinderen niet aandoen direct weer een paar uur in de auto te zitten.

Dag na aankomst werden ze wederom boos omdat ik polsbandje bij mijn dochter had afgedaan omdat het haar sneed en pijn deed. Er werd geen enkele moeite gedaan daar begrip voor op te brengen. Toen mijn vriendin ook gesnapt werd zonder polsbandje achtervolgende ze haar woest tot aan de tent, schreeuwend dat we moesten vertrekken waar onze kinderen bij stonden. Ging ze niet vlot genoeg dus gingen ze (knettergek) de politie bellen die uiteraard niet kwamen voor een polsbandje. Wij waren helemaal klaar met deze ronduit onbeschofte mensen en wilden een fijne vakantie, dus hebben maar geaccepteerd dat we het (stom van ons) volledig aanbetaalde bedrag niet meer terug kregen. Weigerden ook de borg terug te geven maar na wat stampei maken met andere gasten erbij hebben ze dat uiteindelijk toch gedaan.Zijn er 1 nacht gebleven en we konden gelukkig terug naar onze eerste camping waar we gelukkig een hele fijne tijd hebben gehad.

De hele Frans show trok nogal wat bekijks zoals je begrijpt, en onze Franse overburen stonden er met familie op de camping, deze kregen echter ook een conflict en zijn ook snel vertrokken.

Overzichtelijke camping

Amri2017,
3-8-2017

We waren hier 2 nachten. Een andere campingeigenaar (daar was geen plek) had ons deze camping aanbevolen. Bij aankomst bleken we hier een paar jaar geleden al eens geweest te zijn.

Pluspunten:

-Trampoline en springkussen. Veel speelmogelijkheden voor alle leeftijden ( zandbak, schommels, openluchtfitnes, tafeltennis, sjoelbak, tafelvoetbal etc. etc.). Badmintonrackets, materialen voor de zandbak......aan alles is gedacht.

-camping is mooi onderhouden, mooie bomen en bloemen

-dorp op loopafstand

-supermarkt naast de camping

-ruime plaatsen

-sanitair is netjes

Minpunten

-armbandjes die gedragen moeten worden (ik begrijp het wel, maar voelt niet prettig)

-in de nacht kan je het geraas van de weg horen

-bij aankomst moet direct betaald worden voor het verblijf

Viel tegen

Jessica van Ruitenburg,
6-7-2017

Toen we aankwamen was het erg rustig op de camping. Logisch in het naseizoen, maar met slechts 3 caravans is het heel stil. Vooral omdat er voor onze 3jarige niemand was om mee te spelen. Zwembad is prima, kinderboerderij is leuk. Speeltuin kan wel wat verbeterd worden.

Verder klopte de site niet. We hadden juist een camping uitgezocht waar in het naseizoen een restaurant open was. Bij aankomst bleek dit niet zo te zijn. We hadden veel geluidsoverlast van een zigeunerkamp (muziek tot 2 uur 's nachts) en de drukke weg.

Montrichard is een leuk stadje. Vooral het strand met grote speeltuin is heel leuk. Je kan naar Montrichard lopen, maar de weg leidt wel langs een drukke weg zonder echte afscheiding van de stoep. Met een onvoorspelbare driejarige hebben wij dit niet gedaan.

In de omgeving is verder veel te doen.

Omdat het zo rustig was en wij niet goed sliepen door de overlast zijn we 2 dagen eerder vertrokken. Het geld kregen we niet terug.

Wat een slechte ontvangst

Rob,
6-7-2017

Heden bij de camping aangekomen hebben speciale aanbiedingen op hun site staan. Geldt helaas niet als je zo aankomt moet gereserveerd worden. Dame achter de balie werd boos gaf campingcard terug en zij eigenlijk " verdwijn"

Lydie et Bruno, Propriétaire, 9-7-2017

Same client, same answer.

Dear Madam, Dear Sir,

The notices customers have for objective to express an honest opinion of your experience during your stay and not to give deceitful information which damage our image.

Special offers are available only from the web site.

Nevertheless, our visitors are not fooled and you cannot give an evaluation of 1/10 to all our services which you do not know because once again, You are not rest.

In the future you should be more watchful and more respectful of the formalities. You deserve 1/10 of the consumer notices. Kind regards. The direction.

Mooi en gezellig en topper

Edwin en Nancy,
1-7-2017

Prachtige camping, verzorgt tot in de puntjes. Mooie en grootte plaatsen.. niet te veel schaduw plaatsen. Sanitair 3 keer per dag gepoetst. Alles is vernieuwd. Zwembad niet te groot maar goed om te zwemmen met ligweide er rond. Vriendelijk onthaal, inderdaad met armbandje maar daar heb ik geen probleem mee. Met andere woorden een top camping,, want de mensen doen echt hun best.. maar niet voor ouders met tieners. Wel met hun kleine habers. Supermarkt naast de uitgang. Restaurant was nog niet open,, allen afhaal pizza was er te verkrijgen, maar in montrichard genoeg leuke adressen om te eten. Ik kom daar zeker nog eens terug..

Lydie et Bruno, Propriétaire, 9-7-2017

Tout d’abord, merci de votre séjour chez nous, nous vous remercions également de l’appréciation positive que vous avez apporté à votre séjour, nous attachons une importance particulière au confort de nos clients.

Nous tenons cependant à préciser que notre snack n'est pas ouvert à cette période de basse saison mais que nous proposons toute la basse saison, malgré tout un service de pizzas et frite à emporter, cette activité annexe est complémentaire.

Nous avons également la chance d’avoir la petite ville de Montrichard à seulement 900 mètres du camping (10 minutes à pieds).

On peut y trouver de nombreux points de restauration, Crêperie, Pizzerias, Brasserie, Restaurant Gastronomique etc…. Nous espérons néanmoins que votre séjour fût plaisant. Meilleures salutations. Lydie et Bruno

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Couleurs du Monde in Montrichard (Loir et Cher), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Couleurs du Monde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.