Camping Les Peupliers

4 reviews over Camping Les Peupliers in het Nederlands

Ten zeerste af te raden

Jonker,
18-8-2018

Wij zij twee nachten op deze camping gebleven om onder andere het prachtige Tours te bezoeken. Helaas is de herinnering aan de schoonheid van deze prachtige omgeving volledig teniet gedaan door praktisch alle facetten van deze camping. Hierbij leg ik de nadruk op de arrogantie van het personeel en miscalculaties in de afrekening. Gun uzelf een betere ervaring dan wij hebben gehad en neem de moeite verder te zoeken.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

overnachtingscamping

fam de Vries,
23-8-2017

Hier 1 nachtje gestaan op doorreis. Hier is de camping goed geschikt voor. Mochten zelf plekje uitzoeken. Je mag gebruik maken van gemeentelijk zwembad wat naast de camping ligt. Sanitair verouderd. Douches onvoldoende. Redelijk dichtbij snelweg.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geen aanrader!

Gonny Heikens- van der Molen
10-10-2016

Wij hadden deze Camping gesorteerd op zijn ligging. Bij aankomst een rommelige entree. Verouderde receptie en restaurantje.Het sanitair gebouw oogde netjes,maar na inspectie een grote bende.Volgens ons in tijden niet schoon gemaakt. Wat ons betreft kan hij van de Camping cheque lijst af. Wij zijn omgekeerd en hebben een andere camping in de omgeving opgezocht.

Gereisd met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

niet echt aan te raden

hilde verstraete
7-8-2016

mooie standplaatsen, goede uitvalbasis om Tours te bezoeken en te fietsen langs de Loire. Vriendelijk onthaal. Het sanitair was nieuw maar verschrikkelijk vuil. Er werd in de drie dagen dat we er waren nooit gekuist. Het restaurantje oogt ook heel slordig.De camping was steeds volgeboekt, er waren ook kleine kinderkampen en er waren slechts 3 van de 8 toiletten open !

Gereisd met partner in juli 2016

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Wasserette

• Autovrij parkJa

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Peupliers in Montlouis sur Loire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Peupliers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.