Hotel La Maison d'à Coté

Hotel La Maison d'à Coté
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor La Maison d'à Coté voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel La Maison d'à Coté in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Kamer is perfect, modern ingericht. Grenst aan patio, daar staat een grote zware generator. Groot minpunt. Eten is voortreffelijk. Sterwaardig en reserveren noodzakelijk
2008

Voor mensen die de streek willen bezoeken,( Chambord, Blois, en Tours), is dit een perfect hotel.

Vriendelijke gastvrouw, idem gastheer,

Smakelijk menu'tje, goed ontbijt.

Zéér zeker de moeite waard om eens te logeren!

2007

In een klein dorpje gelegen klein hotel. Ligt t.o.v. bezienswaargdigheden, zoals Blois en Chambord erg centraal. Kamers zijn niet groot, maar wel goed ingericht. Het draadloze internet is gratis, maar wel langzaam. Badkamer is ruim en mooi ingericht. Kamer is erg schoon. Ontbijt is voor 6 euro pp uitstekend. Het eten in het bijbehorende restaurant is erg goed en redelijk betaalbaar. De eigenaars zijn heel vriendelijk en hulpvaardig. Fietsen kun je ook kwijt. Fietsroutes van Chateaux à Velo kun je vanuit Montlivault starten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Maison d'à Coté in Montlivault, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Maison d'à Coté zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Maison d'à Coté scoort een 8.24 uit 10 op basis van 20 reviews.