Camping Le Moulin Rose

Laatste review

slechte camping

Maria,
24-9-2017

Veel vliegen en los lopende honden die bijten,onbegrijpelijk dat die in het Anwb boek staan.

4 reviews over Camping Le Moulin Rose in het Nederlands

slechte camping

Maria,
24-9-2017

Aanrader!

Melissa de Haan
8-8-2016

Rustige camping die zich bij een boerderij bevind! voor kinderen is er genoeg te doen , zoals het zwemmen en de omgeving (en de boerderij) ontdekken! maar ook voor de mensen die op zoek zijn naar rust is het zeker een aanrader!

Heerlijk.

Gert van Renselaar
6-7-2015

Als je houdt van ruimte, eenvoud, rust en ontspanning, ben je aan het goede adres.

Fijne camping.

melkkoeien, paarden, schapen, kippen.

zwem en vis gelegenheid.

Vriendelijke campinghouders die goed Frans en Nederlands spreken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Moulin Rose in Montereau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Moulin Rose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.