Camping Yelloh ! Village Parc du Val de Loire

Camping Yelloh ! Village Parc du Val de Loire
7,7

32 tips over Camping Yelloh ! Village Parc du Val de Loire

bestmayo, 30-7-2016

Indien het past neem dan je eigen dekbed/ overtrek mee. Het kan best afkoelen snachts en je krijgt enkel losse lakens en dekens

Zorg ook zelf voor extra handdoeken, je krijgt 1 grote en 1 mini handdoek per persoon en daar moesten wij het 10 dagen mee doen!

bestmayo, 30-7-2016
Wil je ruimte ( en gras) bij je stacaravan boek dan een 4 sterren achterin. De 2/3 sterren liggen heel dicht op elkaar met kiezels en soms ook alleen parasol en geen afdak. ( 445 en omgeving is fijn)
bestmayo, 30-7-2016
Ga voor de boodschappen naar Onzain ( lidll of Casino) of als je een echte grote supermarkt wilt de E-leclerc in Amboise ( anders dan iemand anders tipt is de intermache in Amboise niet groot, de Casino is Onzain is even groot en dichterbij)

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh ! Village Parc du Val de Loire voor je op een rij gezet:

peter, 27-7-2015
zooparc de beauval. Nr 1 dierentuin in frankrijk en echt de moeite waard.
Anja, 1-8-2014

Chambord

Blois ( mooie kerken, kasteel en oude vestingsmuren),

Beaval dierentuin

Aquarium bij regen een goede optie

Pieter van der Ham, 28-6-2014
Bezoek vooral het dichtbij gelegen kasteel van Chaumont. Ligt prachtig met zicht op de Loire. Leclerc in Amboise en Blois. Campingwinkel heeft normale prijzen.

Dorine, 29-11-2013
Uitstapjes naar de kastelen natuurlijk. Het dichtstbijzijnde (in Chaumont) heeft 's zomers een schitterend tuinen/kunstproject.
Lisa, 27-9-2013
Bezoek een van de wijngrotten op de weg naar Amboise
r-houben, 11-9-2013
Trek er op uit. Zo zijn Chambord, zoo parc Beauval en Amboise de moete waard om een bezoekje te brengen.
r-houben, 11-9-2013
Trek er eens op uit. De omgeving en omliggende dorpen zijn werkelijk prachtig. ga kajakken op de Loire (Amboise), bezoek het zoo parc Beauval en ga naar Chambord. echt zeer de moeite waard!