Camping Yelloh ! Village Parc du Val de Loire

Camping Yelloh ! Village Parc du Val de Loire

7.1Goed

Frankrijk, Centre, Mesland (Loir et Cher)

7.1Goed

• 5.6Eetgelegenheden
  • 7.2Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh ! Village Parc du Val de Loire voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Yelloh Village Camping Parc du Val de Loire is een nette camping midden in de wijngaarden. De zwembaden zorgen voor verkoeling, maar zijn als het druk is wel wat klein. De animatie is ook in het Nederlands en zorgt voor leuke activiteiten voor de kinderen. Het restaurant is eenvoudig, maar goed. Ga zeker eens naar het kasteel van Chambord.

273 reviews over Camping Yelloh ! Village Parc du Val de Loire

• 7Yvonne27-08-2020

Super vakantie gehad!

De 6 persoons Key West cottage met airco was geweldig! Schoon, netjes, leek wel in nieuw staat. Matrassen ook perfect. Veranda kan ook voor kleine kinderen of de hond goed afgesloten worden. Ook een BBQ is aanwezig.. De camping was niet al te groot, de Premium wijk is mooi ruim opgezet. Het zwembad was fijn, er was eigenlijk altijd wel ruimte om veilig te zitten. Je moet wel een auto hebben want je moet voor de meeste activiteiten toch echt wel minimaal 20 minuten rijden. Supermarkt op 10 minuten rijden. Wat tegen viel: het restaurant. Geen uitstraling (meer een zwembad snackbar). Niet gegeten. En dan de waardeloze WIFI (5 dagen zelfs helemaal geen wifi door een storing) en alle avondsshows zijn uitsluitend in het Frans. Dat moet anno 2020 toch echt anders. Verder fantastiche vakantie gehad. Omgeving is genoeg te beleven.

• 2Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 8Alex10-08-2020

Leuke familiecamping

Wij hebben ons prima vermaakt. Zwembad heeft een lekkere temperatuur waardoor het zwemmen aangenaam was. In de weekenden was het wat drukker. In de omgeving vele kastelen bezocht en de prachtige dierentuin. Het restaurant op de camping was wel erg matig, daar kun je beter niet eten. Advies, neem de auto naar Amboise. Wat een leuke plaats is dat met vele restaurantjes. Chalet/Stacaravan waar wij in verbleven was schoon en perfect geplaatst met een ruim grasveldje voor de deur.

• 1Eetgelegenheden

• 6Bart uit Gilze05-08-2020

als je alles voor je kinderen over hebt..

De eerste foto op de website geeft een prachtige foto weer van een kasteel. Wat bij navraag 42 km verder ligt. Dat zou het zelfde zijn als een camping in Breda reclame maakt met de Euromast in Rotterdam. Tijdens ons verblijf stonden we op een premium pitch a €85 per nacht. Hiervoor krijg je een hobbelig veldje( er kwam een soort van groene grondmat door het dorre gras heen) in de volle zon, naast een wc gebouw met een gammel zitje, een stenen bbq en gratis wifi waar je 0.05 mbps mee ontvangt. (zelf te weinig om de NOS app mee te openen). Dit is gemeld bij de receptie waarna ik op de terugreis pas werd gebeld. De camping zelf ligt in een lelijke uithoek van het toeristische gebied en het dorpje mesland heeft niets te bieden. de kinderen hebben zich erg goed vermaakt met alle faciliteiten. Het mooie zwembad is veel te klein voor de hoeveelheid mensen op de camping. Na goede ervaringen met Jelloh Village zijn we er nu even klaar mee...

• 4F V O01-08-2020

Niet COVID proof

Deze grote camping is totaal niet COVID proof! Zwembad overvol, geen ligbed voor je handdoek te krijgen. Werken niet met een tijdslot dus constant volle bak. Ook voor de kinderen is afstand houden niet te doen, trampolines en springkussens veel te vol. Restaurant serveert zwart verbranden pizza’s. Pizza terug gestuurd maar gaven aan dat dit door de oven komt. Douches en toiletten houden qua hygiëne de wensen over. Wij zouden 1 week blijven maar zijn na 1 nacht weg gegaan. Jammer want je zou van een organisatie als Yelloh, waar je een hoop geld betaald voor de faciliteiten die ze bieden wel iets anders mogen verwachten In het dorp niets te doen Klachten gemeld bij de receptie en NL sprekende vrouw gaf ons volledig gelijk

• 6Eetgelegenheden

• 8Meriam01-08-2020

Compacte complete camping

Speels opgezette camping. Chalets, weggetjes zijn wat Kris kras opgezet. Deel Achteraan ligt mooi in schaduw. Wij hebben veel nationaliteiten gestroffen (de, eng, bel, dui, nl, de) Ons Sanitairblok was prima (douches, wc ), maar is wel aan vernieuwing toe. Water voor afwas was wat aan de koude kant. Maat Zwembad (1 buiten, 1 overkapte) is veel te klein voor zoveel mensen. (Zeker in Corona-tijd). Elke avond animatie (karaoke, (franstalig) spel, Muzikant, goochelaar, avondzwemmen) . Geen grote shows. Vaak 2 activiteiten tegelijkertijd. Animatie is zacht zodat je er geen last van hebt verderop op de camping. Om 22.30 was het afgelopen. Voor jeugd (13-18jaar) staat achterop de camping bij het voetbalterrein een keet. Ik miste verlichting bij voetbalveld/midgetgolf. Dat geeft wat meer rohring s avonds.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 6Nina27-07-2020

Sfeerloze, drukke camping

De afbeeldingen op de website zijn absoluut niet zoals de camping in werkelijkheid is. Geheel oogt rommelig, veroudert sanitair (en ook geen wc brillen op het toilet) maar wel schoon. Het zwembad is klein. In de zomervakantie geen ligbedje te krijgen en je kunt in het zwembad over de hoofden lopen. Soms maar weer weggegaan, omdat je je handdoek etc nergens kwijt kon. Plek (4 bloemen Yelloh Village) is wel ruim. Camping ligt erg afgelegen, s avonds auto nodig om een plaatsje te bekijken of ergens een ijsje te halen. Komen eigenlijk nooit op campings met meer dan 3 sterren, dus hadden hoge verwachtingen en eerlijk... begrijp niet waar die 5 sterren vandaan komen... Was prima voor een kleine week, maar voor ons niet weer...

• 6Eetgelegenheden

• 2019
    8Lars21-10-2019

Een fijne vakantie beleefd op een mooie camping!

De eerste twee weken van augustus zijn wij op deze camping geweest. We verbleven in een mobile home (premium). Voordeel van premium is dat je veel ruimte rondom je mobile home hebt. Op een ander gedeelte van de camping staan de mobile homes dichter op elkaar. Het is maar net wat je prettig vind. De camping zelf is erg netjes. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Iedere dag animatie en een avondprogramma. Het zwembad is erg leuk en ook hier is het allemaal goed onderhouden en er zijn genoeg ligbedjes, zelfs in het hoogseizoen. De camping is verder een prima uitvalbasis om de omgeving te verkennen. Aanraders zijn het stadje Blois (inclusief chateau), Amboise en chateau Chambord. De regio leent zich ook prima om met de racefiets mooie toertochtjes te rijden. In de nabije omgeving van de camping zelf is is niet heel veel te beleven. Je hebt de auto nodig voor een supermarkt e.d. Al met al een prima vakantie beleefd.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Jaap12-08-2019

Mooi park (vooral voor de kids), maar mist sfeer

Voor kinderen is dit een heerlijke camping en daarmee voor de ouders al gauw ook. Toch wat kanttekeningen. Er is een mooi zwembad, maar wil je daar echt een beetje van kunnen genieten dan moet je er vroeg op de dag naartoe gaan want op warme dagen 's middags kan je je kont bijna niet keren. Verder, zoals gewend bij Yelloh, volop animatie, trampolines, luchtkussens en speeltoestellen. Wij vonden het park wat campingsfeer missen. Het is allemaal wat massaal, de mobilhomes staan behoorlijk dicht op elkaar. De bungalow O'hara die wij hadden was in orde, maar voor Yelloh-begrippen (en de prijs die daar bij hoort) vonden we sommige zaken toch wat onder de maat. Her en der beschadigingen in het interieur, wat verouderd terrasmeubilair. De nieuwere bungalows zullen ongetwijfeld beter zijn. In de omgeving veel kastelen om te bezoeken, waarbij dat van Blois bij ons vooral in de smaak viel door de interactieve tour met tablets.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Fam vd Horst08-08-2019

geweldige vakantie, op een schone relaxe camping

Geweldige camping, als je binnen rijdt zie je al dat het uitnodigd voor kinderen, wij hadden een staanplaats voor eigen caravan, met waterpunt en vuilwaterafvoer op de plek, een aanrader! de douches en toilet gebouwen worden zeer goed en vaak schoongemaakt, het lijkt bijna wel of ze daar heel de dag bezig zijn, de rest van de camping is ook zeer schoon en mooi onderhouden. Het zwembad is prima, maar in het hoogseizoen te klein voor het aanbod mensen. De "mega opblaas glijbaan" is echt geweldig, mijn dochter van 7 was er niet vanaf te krijgen.

Het winkeltje stelt niet heel veel voor, maar hebben wel elke dag vers brood, voor de "grote " boodschappen Kun je beter naar de Lidl die ongeveer 6 km rijden is.

De omgeving is niet heel bijzonder, maar de kastelen de de rivier de Loire maken het wel wel aantrekkelijk om een ritje met de auto te maken, div kastelen bezocht, en wordt toch wel heel aantrekkelijk gemaakt door gebruik iPad

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Paulette07-08-2019

Veel te overroepen!!!

Sfeer is ok en er is animatie voorzien. Zaten in chalet voor zes personen waarvan je twee slaapkamers nauwelijks zo mag vernoemen. Bovenop zijn ze erg gehorig en mis je op die manier privacy.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019