Weer vandaag6°-3°
7,5

Omschrijving
Yelloh Village Camping Parc du Val de Loire is een nette camping midden in de wijngaarden. De zwembaden zorgen voor verkoeling, maar zijn als het druk is wel wat klein. De animatie is ook in het Nederlands en zorgt voor leuke activiteiten voor de kinderen. Het restaurant is eenvoudig, maar goed. Ga zeker eens naar het kasteel van Chambord.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh ! Village Parc du Val de Loire voor je op een rij gezet:

ANWB camping

236 reviews over Camping Yelloh ! Village Parc du Val de Loire in het Nederlands

Uitvalsbasis om de regio te verkennen

Isabelle,
23-8-2018

Prachtige regio in Frankrijk: kastelen, dorpjes, de rivier de Loire, wijn, kaas, fietstochten, etc. Camping zelf ligt op een oninteressante plek, maar vanuit de camping kun je de streek verkennen. Restaurant van de camping is zeer slecht te noemen: onacceptabele kwaliteit van het eten. Leuk verwarmd zwembad. Je kunt fietsen huren, ook met kinderzitjes. 1 sanitairgebouw is nieuw en zeer schoon en comfortabel, het andere vies, zeer verouderd, koude douches! Zeker geen 5 sterren waard. Geen uitzicht op camping, maar staplekken voor tent/ caravan redelijk groot. Leuke speeltuinen voor kinderen. Animatie is prima, Frans en Nederlandstalig.

Fantastisch!!

Fam Venema,
17-8-2018

Wij hebben een fantastische vakantie gehad, mede dankzij het super mooie weer!!!! Prima caravan, op een mooie plek! Kinderen vonden het fantastisch! Zwembad was druk, mede door de hitte dat veel mensen verkoeling zochten. Animatie doet erg veel voor de kinderen en ook veel leuke activiteiten s avonds. Je hoort wel muziek s avonds, dus mocht je daar niet van houden.... fijn zoveel keuze in het winkeltje, brood de hele dag keuze. Helaas veel last van wespen dat was ons enige nadeel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk, mooie camping voor hele gezin

ries,
14-8-2018

Super mooie camping, ideaal voor gezinnen.

Het weer was prachtig, dat is altijd een pré.

Maar wij hebben hier een prachtige vakantie gehad.

De plaats was prettig en schoon, zo ook het sanitair. Elke twee uur werden de WC gecontroleerd en schoongemaakt.

Het zwembad was prima, het restaurant was ook goed.

De camping ligt wat buiten de dorpen, dus je kunt niet zomaar even het dorp inlopen, maar daarvoor sta je buiten de camping wel direct in de wijngaarden.

Een echte aanrader, deze camping.

ANWB camping

Jammer van het zwembad...

Marloes,
12-8-2018

Een mooie, schone camping. Maar....het zwembad is VEEL te klein! Het was erg warm dus de gehele camping zocht verkoeling, je kon niet zwemmen, alleen even afkoelen zo druk was het. En dus ook verplicht handdoekje leggen. Ook de WiFi liet zwaar te wensen over, en daar betaal je fors voor.

De bar vonden wij wat ongezellig, restaurant niet gegeten. Afhaal was prima. Winkel was goed, elke ochtend vers brood en voor een klein boodschapje prima aanbod.

We hadden een stacaravan op Key West, werkelijk prachtig. Alles erop en eraan, maar mistte wel airco in zo’n luxe verblijf.

Wij gaan niet terug door het zwembad, als dat aangepast zou worden is het een prima camping om je vakantie door te brengen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Wij vonden het een leuke camping voor kinderen tot 10a 11 jaar , wij hadden een glampingtent die was super alles was aanwezig en schoon. Ook de camping zag er verzorgt uit je zag geen vuil slingeren. Zwembad is top en ook schoon met toezicht , restaurant simpel maar prima voor een camping en de winkel is goed voor de kleine dingen. Er was Nederlandssprekende receptie maar met engels kon je ook prima uit de voeten .Tips voor uitje is zeker de dierentuin en uiteraard de kastelen. Wij hebben er een top vakantie gehad!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

2 gezinnen met jonge kinderen. Is ons erg goed bevallen. Veel te doen voor kleine kids (1, 2, 3 en 4). Alles ook veilig waardoor de kids lekker veel rond kunnen lopen. Speeltuinen, springkussen, trampolines ed zijn ook voor specifieke leeftijden waardoor ze rustig hun gang konden gaan. Glijbanen in het zwembad en het pierenbadje viel ook goed in de smaak bij de kids. Tours, Blois en Amboise zijn prima bereikbaar en supermarkt op 10 minuten rijden. Wat ons betreft een echte aanrader. 1e dag hadden we geen warm water. Bij de receptie gemeld en probleem was al opgelost toen ik terugkwam bij de caravan. Medewerkers spreken prima Engels en sommige zelf Nederlands.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Familie camping. Ligt wel afgelegen.

Miepie,
4-8-2018

Hoe dan 5-sterren dat vind ik niet.

Het centrale gedeelte met zwembad en animatie en restaurant enz. op 1 vierkante meter.

Foto’s op de website geven een vertekend beeld, werkelijkheid echt klein ook de glijbanen.

Mobile home van het nieuwe soort echt top! (Mag ook wel voor die prijs ☺️). Van alle gemakken voorzien incl. vaatwasser. Alles staat wel netjes in een rijtje waar ik niet zo van hou. Je hoort precies wat de ander aan het doen.

Een echt familie camping met veel Nederlanders. Voor ons gelukkig maar vijf dagen en voor een keertje oké.

Fantastische vakantie

T.J.,
1-8-2018

Super animatie, voor elke leeftijd. Avondprogramma is voor jong en oud leuk nette camping. Mooi zwembad. Een sanitair gebouw is super nieuw, andere is verouderd, maar beide altijd schoon. Lekker eten in restaurant en afhaal, bediening enthousiast.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Erg mooie camping voor een keertje

Bianca,
23-7-2018

Erg mooie en nette camping. Wij verbleven in een chalet voor 6 personen. Erg klein maar we zaten dan ook niet vaak binnen. Douchen deden wij in bij de openbare doucheruimtes omdat de badkamer in ons chalet echt te klein was. Het zwembad is heel mooi en netjes. Het enige nadeel is de vloer. Je mag er niet met slippers naar binnen. De vloer loopt sowieso al niet fijn maar wordt ook nog erg heet. Twee van onze kinderen kwamen geregeld met kapotte tenen terug. Wifi vonden wij te duur daar voor 6 personen. Je kan elke dag 1 uur gratis wifi krijgen bij het restaurant. De Franse entertainers spreken trouwens amper een woord Engels waardoor de communicatie soms lastig was met hun. Gelukkig liepen er ook Nederlandse entertainers rond. Voor boodschappen gingen we naar Onzain. Daar zit de Lidl en Casino. Aanraders in de omgeving zijn Chateau De Chambord in Chambord en het huis van Houdini in Blois.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Restaurant kwalitatief duur

Lisa,
22-7-2018

Het huisje was heel klein kraakte overal.

We zijn ook gaan eten met onze groep in het restaurant. 20:30 pas kunnen eten zeker met 3 mannen die honger hebben hoop je op genoeg eten de pasta en de burgers waren Oke. Maar de Steak en de salade was zo klein 10 frietjes P.p en de salade ook beetje sla dan 4 broodjes met kaas en dat was Het voor 15 euro Wij hebben 120 eiro betaald met 6 personen en hebben toen bij het afhaal restaurant nog eten bij moeten halen. Dus het restaurant is geen aanrader. Zwembad id wel heel mooi en fijn alleen niet zo groot.

Gereisd met vrienden in juli 2018

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh ! Village Parc du Val de Loire in Mesland (Loir et Cher), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh ! Village Parc du Val de Loire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.