Camping La Petite Brenne

CampingWeer vandaag22°14°
Camping La Petite Brenne
8,7

36 reviews over Camping La Petite Brenne in het Nederlands

Fantastisch einde van een vakantie

Renkje Hoefsloot
11-1-2018

Lekker eten ,alles prima, goede staanplaatsen

Fantastische camping!

Leonie
7-8-2017

Heerlijke camping, ruime plekken en voldoende te doen.

Mooi sanitair dmv mozaïek. Warme douches, schone toiletten.

Fantastische 10 dagen gehad!

Renata en Peter
2-8-2017

Vorig jaar 1 overnachting gedaan en er nu voor gekozen om er 10 dagen te blijven staan. Het was dat we ook al een andere camping hadden gereserveerd anders waren we er zeker de hele vakantie gebleven. Na 1 dag hadden we pech met de auto en zijn die 4 dagen kwijt geweest maar door de camping eigenaars, die een garage geregeld hadden en vakantie buren super fijn geholpen! Nogmaals onze hartelijk dank!

Heerlijke plaatsen om lekker tot rust te komen, mozaïeken was een nieuwe erg leuke uitdaging en vissen was voor Peter een ontspannen bezigheid. Volgend jaar in de meivakantie de fietsen mee en dan de omgeving verkennen. Dus we komen graag terug!

Geweldige camping

Bart en Marianne van Hoof
19-5-2017

Dit is een camping waar je echt geweest moet zijn, mooie grote plaatsen, een heerlijk uitzicht. 2 fijne zwembaden en een heerlijke sauna, maar ook de heerlijke rust die er heerst is geweldig. Gastvrouwen Anja en Charlotte en gastheren Carel en Leo geven je hierbij ook een fijn gevoel om te zijn. Het was de eerste keer dat we hier 14 dagen waren, maar dit zal zeer zeker niet de laatste keer zijn. Geweldig bedankt voor jullie lieve gastvrijheid, het heerlijke eten van Carel en de het fijne wapperen van Petrie in de sauna.

Marianne en Bart

Steeds weer thuiskomen

Pieter
6-3-2017

Ik ken de camping van hun tweede jaar. Ikzelf was toen 17, nu net geen 37... . Heerlijk om er te vertoeven.

La Petite Brenne

Annemieke & Mario
18-2-2017

Een super relaxte camping, aardige mensen. Heerlijke broodjes elke ochtend, kleine winkel voorraad. Houtgestookte sauna, 2 zwembaden.

Erg behulpzaam.

Alles bij elkaar een hele fijne vakantie door gebracht.

Oude reviews (archief)

Geweldige camping!

d_vriesman
        15-9-2016

Gelukkig herken ik niets van de negatieve ervaringen hieronder. Ik heb alleen relaxte en vriendelijke mensen meegemaakt. Het beviel ons zo goed, dat we aan het eind van onze vakantie nog een aantal dagen terug zijn gegaan.

De camping is groot, maar gelimiteerd in het aantal gasten. Hierdoor straalt het een enorme rust uit. Je kan zelf een plaats uitzoeken (ruime plekken) en dus kiezen voor rustig of in de buurt van zwembad/speelveld/meer. Er worden veel activiteiten georganiseerd. Er is brood service. Dagelijks op twee tijdstippen een 3-gangen keuzemenu (wel aanmelden) die echt aan te raden is.

Wij hadden goede en snelle wifi (wel betaald, maar dat doe je links of rechtsom toch).

Lekker zwembad (apart kinderbad). Prima en schoon sanitair. Naturisme op een natuurlijke en ongedwongen manier.

De ligging is gunstig en rustig. Veel natuur en verschillende leuke dorpen in de omgeving. Limoges (bezoek ook het indrukwekkende Oradour) en Poitiers (mooie rit) zijn binnen auto- bereik.

Om vaker terug te komen

Familie Buijsse
        12-9-2016

Een camping waar we al jaren komen en dat is niet voor niets. De eigenaren doen hun best om het voor hun gasten naar de zin te maken. De ligging van de camping is in een rustige omgeving. De weg naar de camping staat prima aangegeven met duidelijke borden.

Op de camping is voldoende sanitair. Dit sanitair wordt regelmatig schoongemaakt. Als er iets defect is, even melden en het wordt zo snel mogelijk gerepareerd. Er is voor elk wat wils. Door het animatieteam wordt elke dag voor de diverse leeftijdsgroepen veel georganiseerd. De paarden en ezels is een trekpleister, waardoor veel gasten terug komen. Het knutselen, activiteiten in en om het zwembad, het circus en vele andere activiteiten worden afwisselend op diverse dagen georganiseerd.

Op de camping is een restaurant. Hier kan iedere dag van een keuze menu worden gesmuld. Is er iets wat niet helemaal naar de smaak is, wordt er iets aparts klaar gemaakt.

Een camping om voor lange tijd heerlijk te kunnen genieten.

Oase van rust en gezelligheid

Evelien
        31-7-2016

We kwamen er voor de 2de keer. Je voelt je er meteen thuis. De sfeer is gemoedelijk en iedereen is vriendelijk. Je kunt je spullen hier met gemak van onbeheerd achterlaten.

Er valt vanalles te beleven. Zeker in het hoogseizoen. Wij houden toch meer van het laagseizoen. Dan heb je nog meer ruimte en hebben de eigenaars ook meer tijd voor een babbeltje.

Wij zijn beide keren met de camper geweest. Ons nadeel blijft dat we nergens naartoe kunnen. Met een gewone fiets kom je niet ver. Verder dan het restaurant, wat zeer lekker is, zijn we niet geraakt. Na een week hebben we het dan wel gezien.

Mooie Camping

E & A
        9-7-2016

Zeer fijne camping met erg ruime plaatsen.

De kinderen vinden het hier geweldig. Onze dochter helpt met de paarden en onze zoon speelt graag mee met de voetbaltrainingen. in de middag vermaken de kinderen zich bij het kindercircus. Ook is er voor de kinderen een paar keer per week een knutselmiddag. Er is in de zomer (bijna) elke week wel en skelterrace, en ook kunnen de kinderen een skelter huren. Er zijn trampolines en 2 zwembaden.

De volwassenen kunnen terecht bij het mozaïeken of bij het spekstenen.

In de meivakantie was het binnenzwembad lekker warm.

Het eten in het restaurant en de pizza/friet bij de afhaal zijn prima. De sfeer is ongedwongen en ontspannen. Een leuke camping voor gezinnen. Mocht je meer van de rust en natuur houden dan is er ruimte genoeg om je tent bij een rustiger plaatsje wat verder op de camping of tegen de bosrand aan te zetten.

Familie van Dijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Petite Brenne in Luzeret, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Petite Brenne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Petite Brenne scoort een 8.73 uit 10 op basis van 37 reviews.