Camping La Petite Brenne

Laatste review

helemaal top

Joanne,
15-8-2018

Mooie verzorgde camping met paarden, ezels en echt leuke animatie. Er is veel te doen met twee zwembaden, trampolines en ander speelspul. Ook ´s avonds wordt het nodige georganiseerd met optredens van campinggasten en profs. De camping is vrij groot, dat heeft voor en nadelen. Het was wel zoeken naar goede schaduwplekken om te staan met de tent, als het zo warm is als dit jaar, heb je dat wel nodig.

Kenmerken

15-8-2018

Zalig, zoals altijd!

DGL,
25-7-2018

Misschien had de vorige schrijver een zwakke maag, want er genieten dagelijks vele vakantiegasten van de heerlijke pizza's. Nog maar te zwijgen over Carel zijn beroemde keuken!!

Achterstal in onderhoud? Net fantastisch nieuwe doucheruimte, wc's in het hoofdgebouw. De andere ruimtes zijn nog meer dan ok!

Voor ons was het weer genieten van de eerste tot de laatste dag van alle activiteiten . Onze dochter komt volgend jaar zeker weer mee voor de prachtige kudde paarden, met in het bijzonder Jaèn.

Gematigd enthousiast

Inge,
21-6-2018

Relaxte camping met fijne plekken maar helaas veel achterstallig onderhoud.

Helaas een avond ziek geweest van de bestelde pizza.

Fantastisch einde van een vakantie

Renkje Hoefsloot,
11-1-2018

Lekker eten ,alles prima, goede staanplaatsen

Fantastische camping!

Leonie,
7-8-2017

Heerlijke camping, ruime plekken en voldoende te doen.

Mooi sanitair dmv mozaïek. Warme douches, schone toiletten.

Fantastische 10 dagen gehad!

Renata en Peter,
2-8-2017

Vorig jaar 1 overnachting gedaan en er nu voor gekozen om er 10 dagen te blijven staan. Het was dat we ook al een andere camping hadden gereserveerd anders waren we er zeker de hele vakantie gebleven. Na 1 dag hadden we pech met de auto en zijn die 4 dagen kwijt geweest maar door de camping eigenaars, die een garage geregeld hadden en vakantie buren super fijn geholpen! Nogmaals onze hartelijk dank!

Heerlijke plaatsen om lekker tot rust te komen, mozaïeken was een nieuwe erg leuke uitdaging en vissen was voor Peter een ontspannen bezigheid. Volgend jaar in de meivakantie de fietsen mee en dan de omgeving verkennen. Dus we komen graag terug!

Geweldige camping

Bart en Marianne van Hoof,
19-5-2017

Dit is een camping waar je echt geweest moet zijn, mooie grote plaatsen, een heerlijk uitzicht. 2 fijne zwembaden en een heerlijke sauna, maar ook de heerlijke rust die er heerst is geweldig. Gastvrouwen Anja en Charlotte en gastheren Carel en Leo geven je hierbij ook een fijn gevoel om te zijn. Het was de eerste keer dat we hier 14 dagen waren, maar dit zal zeer zeker niet de laatste keer zijn. Geweldig bedankt voor jullie lieve gastvrijheid, het heerlijke eten van Carel en de het fijne wapperen van Petrie in de sauna.

Marianne en Bart

Steeds weer thuiskomen

Pieter,
6-3-2017

Ik ken de camping van hun tweede jaar. Ikzelf was toen 17, nu net geen 37... . Heerlijk om er te vertoeven.

La Petite Brenne

Annemieke & Mario,
18-2-2017

Een super relaxte camping, aardige mensen. Heerlijke broodjes elke ochtend, kleine winkel voorraad. Houtgestookte sauna, 2 zwembaden.

Erg behulpzaam.

Alles bij elkaar een hele fijne vakantie door gebracht.

Geweldige camping!

d_vriesman
      15-9-2016

Gelukkig herken ik niets van de negatieve ervaringen hieronder. Ik heb alleen relaxte en vriendelijke mensen meegemaakt. Het beviel ons zo goed, dat we aan het eind van onze vakantie nog een aantal dagen terug zijn gegaan.

De camping is groot, maar gelimiteerd in het aantal gasten. Hierdoor straalt het een enorme rust uit. Je kan zelf een plaats uitzoeken (ruime plekken) en dus kiezen voor rustig of in de buurt van zwembad/speelveld/meer. Er worden veel activiteiten georganiseerd. Er is brood service. Dagelijks op twee tijdstippen een 3-gangen keuzemenu (wel aanmelden) die echt aan te raden is.

Wij hadden goede en snelle wifi (wel betaald, maar dat doe je links of rechtsom toch).

Lekker zwembad (apart kinderbad). Prima en schoon sanitair. Naturisme op een natuurlijke en ongedwongen manier.

De ligging is gunstig en rustig. Veel natuur en verschillende leuke dorpen in de omgeving. Limoges (bezoek ook het indrukwekkende Oradour) en Poitiers (mooie rit) zijn binnen auto- bereik.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Petite Brenne in Luzeret, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Petite Brenne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.