Reviews over Luzeret

helemaal top

Joanne,
    15-8-2018

Mooie verzorgde camping met paarden, ezels en echt leuke animatie. Er is veel te doen met twee zwembaden, trampolines en ander speelspul. Ook ´s avonds wordt het nodige georganiseerd met optredens van campinggasten en profs. De camping is vrij groot, dat heeft voor en nadelen. Het was wel zoeken naar goede schaduwplekken om te staan met de tent, als het zo warm is als dit jaar, heb je dat wel nodig.

Zalig, zoals altijd!

DGL,
    25-7-2018

Misschien had de vorige schrijver een zwakke maag, want er genieten dagelijks vele vakantiegasten van de heerlijke pizza's. Nog maar te zwijgen over Carel zijn beroemde keuken!!

Achterstal in onderhoud? Net fantastisch nieuwe doucheruimte, wc's in het hoofdgebouw. De andere ruimtes zijn nog meer dan ok!

Voor ons was het weer genieten van de eerste tot de laatste dag van alle activiteiten . Onze dochter komt volgend jaar zeker weer mee voor de prachtige kudde paarden, met in het bijzonder Jaèn.

Fantastisch einde van een vakantie

Renkje Hoefsloot,
    11-1-2018

Lekker eten ,alles prima, goede staanplaatsen

Fantastische camping!

Leonie,
    7-8-2017

Heerlijke camping, ruime plekken en voldoende te doen.

Mooi sanitair dmv mozaïek. Warme douches, schone toiletten.

Fantastische 10 dagen gehad!

Renata en Peter,
    2-8-2017

Vorig jaar 1 overnachting gedaan en er nu voor gekozen om er 10 dagen te blijven staan. Het was dat we ook al een andere camping hadden gereserveerd anders waren we er zeker de hele vakantie gebleven. Na 1 dag hadden we pech met de auto en zijn die 4 dagen kwijt geweest maar door de camping eigenaars, die een garage geregeld hadden en vakantie buren super fijn geholpen! Nogmaals onze hartelijk dank!

Heerlijke plaatsen om lekker tot rust te komen, mozaïeken was een nieuwe erg leuke uitdaging en vissen was voor Peter een ontspannen bezigheid. Volgend jaar in de meivakantie de fietsen mee en dan de omgeving verkennen. Dus we komen graag terug!

Luzeret scoort een 7 uit 10, op basis van 3 reviews