Camping Flower Camping Les Granges

Camping Flower Camping Les Granges
6,1

5 reviews over Camping Flower Camping Les Granges in het Nederlands

matige camping niet voor een tweede keer

marco,
30-8-2017

mooie omgeving ruime opzet en redelijke faciliteiten alleen de plaatsen voor de caravan volledig zand geen 100 m2 slecht onderhouden douches alleen maar koud water foto's zwembad met groothoek lens genomen van de drie zwembaden 1 verwarmd restaurant dacht met hun prijzen dat ze een michelin ster hadden volgens de site word hier ook nl gesproken niet toen wij er waren (MAAKT NIET UIT MAAR VERMELD HET DAN OOK NIET) volgens de site is er ook een fitness gedeelte als hiermee die drie toestellen i de speeltuin daar mee bedoelt worden dan zijn ze er inderdaad

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Plek om vaak terug te komen

Anton,
13-8-2017

Gezellige familiecamping. Mooie plaatsen en een actieve eigenaarsfamilie. Zwembadje en speelweide met attributen. Grote plaatsen en en loopafstand van luynes. Kastelen direct in de buurt evenals een prachtig aquaduct. Echt om terug te komen. Toiletten eenvoudig maar netjes en verzorgd.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne vakantie gehad. Mooie omgeving. In de buurt van Sarlat. Veel te doen en te bezoeken in de omgeving. Plekken zijn perfect net zoals het zwembad. Personeel erg behulpzaam en vriendelijk. De WiFi is en werkt top!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

doorgangscamping

J. Grondman
13-9-2015

Ruime plaatsen; door hagen gescheiden; zwembad (kinderbadje) niet in gebruik en vuil; sanitair gedateerd, wel 'redelijk' schoon; wifi gratis; kleine winkel; broodservice; aan de Loire (700m) en kastelen

Gereisd met partner in augustus 2015

Niet langer dan één nacht!

Marian Scheele-Oosterwegel
6-7-2014

Deze camping was een ware afknapper... Weinig sfeer en onrustig gelegen aan de rand van het stadje. Wij vielen ook nog eens met ons neus in de boter, toen bleek dat er tot 's nachts 2.00 uur St. Jean naast de camping gevierd werd: live muziek, bbq, kermisachtige activiteiten en heel veel volk op de been. Ook verstoorde een jongerenkamp flink de rust. Eén nacht was voor ons dus lang genoeg...

Gereisd met partner in juni 2014

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Flower Camping Les Granges in Luynes (Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Flower Camping Les Granges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.