Hotel Luccotel

8 reviews over Hotel Luccotel in het Nederlands

Blijvende kwaliteit

etienne
28-9-2013

Ik logeerde hier reeds eerder. Blijvende kwaliteit en smakelijk eten.

Ligt iets te ver van het stadje.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Mooie uitvalsbasis voor n kastelentoer

Sandra
24-8-2013

Prachtig uitzicht vanaf achterzijde van hotel. Dit zou je bij aankomst aan de voorzijde absoluut niet verwachten!! Je kijkt vanaf een heerlijke grote groene tuin uit op het stadje Loches. De tuin biedt heerlijke rustplekjes met zitjes en ligstoelen. Je kunt er echt tot rust komen. Er is n redelijke tennisbaan, n klein binnenzwembad. Het is n plek voor n paar dagen, niet om er twee of drie weken te verblijven. Prijs/kwaliteit: prima. Ontbijtbuffet: goed, halfpension: een aanrader om te doen. Er worden veel ingrediënten vanuit omgeving gebruikt. Voldoende keus. Kamers: prima, voldoende ruimte. Worden iedere dag schoongemaakt.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We reserveerder een type 100 voor 1 week via het reisbureau. Volgens touroperator beoordeling 4 sterren, officieel 2. Toen we aankwamen geloofden we onze ogen niet. De type 100 kamers zijn à la F1: in een kil bijgebouw, extreem klein kortom voor ons onleefbaar voor 1 week. Mits onderhandeling met de mensen aan de receptie kregen we een grotere kamer in het hoofdgebouw (volgens reisbureau "niet meer beschikbaar") mits een toeslag van 20€/nacht. Deze kamer was wel OK. Het bubbelbad was buiten gebruik. Wat het eten betreft viel het ontbijt wat tegen: alle dagen dezelfde basis (soms te hard en droog brood) en saai voor 1 week. Het avondeten was wel lekker maar vrij duur voor de hoeveelheid dat je kreeg. Ook een expresso kostte 2,50€ terwijl dit in het centrum 1,20 à 1,30€ kostte. Na 2 dagen vonden we een excellent restaurant in Loches centrum met Gault-Millau vermelding en goedkoper. De officiële beoordeling van het hotel (2) is juist, deze van touroperator (4) is volgens ons fout.

Gereisd met partner in januari 2012

ideale uitvalsbasis voor de Loire-kastelen

Christian en Marylka
22-6-2011

Mensen die enige minpunten over de kamer vermelden zaten wellicht in het gedeelte buiten het hoofdgebouw. Onze kamer was wel in het hoofdgebouw en was modern, ruim, met airco, met grote flatscreen-TV, ... kortom heel comfortabel. Het avondeten vonden we heel lekker. We hadden half-pension geboekt en mits een klein supplementje mochten we zelfs iets kiezen uit de "à la carte". Het ontbijt was goed maar er was niet zo'n grote keuze. Je moet zeker het oude centrum (donjon+kerk+kasteel) van Loches bezoeken :heel stemmig, de moeite waard.

Gereisd met partner in juni 2011

degelijk hotel

Emélie Nicolaï
7-4-2010

een eenvoudiger maar aangenaam hotel. alles zeer degelijk en standaard, perfect voor wat je ervoor betaalt. een mooie grote tuin met wijds uitzicht. er was wel een beetje een luchtje (voet-achtig) in onze kamer... ontbijt was degelijk, niet luxueus. geen gebruik gemaakt van het zwembad wegens geen tijd. na het ontbijt zijn we steeds met de auto op tocht vertrokken om pas rond middernacht terug te keren. zeer mooie kastelen in de wijde omgevingen. de don jon van loches is zeker aan te raden!

Gereisd met partner in april 2010

schitterende omgeving

Vincent
6-10-2009

gelegen op een prima plek op een heuvel, waardoor je een schitterend uitzicht hebt over het dal waarin het plaatsje Loches zich bevindt.

Gereisd met partner in september 2009

2007

Het uitzicht vanaf het terras was mooi, de kamers waren nogal klein, de bedden waren goed, maar een dekbed in plaats van lakens en dekens was toch fijner geweest. De douche had voldoende waterdruk.

Gereisd familie in Tue Aug 21 2007 14:58:50 GMT+0000 (UTC)
2004

Mooi uitzicht op het stadje

ronald en lomee
20-5-2004

Mooi uitzicht op het stadje. Kamers waren niet zo groot, geen airco. Vooral een goed hotel om de streek te bezoeken.

Gereisd anders in Thu May 20 2004 21:32:16 GMT+0000 (UTC)

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Luccotel in Loches (Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Luccotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.