Hotel George Sand

Kleine hotelsWeer vandaag18°2°

We hebben een aantal aanbieders voor George Sand voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel George Sand in het Nederlands

Dussen

André,
12-3-2017

Voor mijn zakelijke verblijf in dit hotel, met vriendelijke receptioniste's, heb ik redelijk tot goed gegeten en een goede nachtrust gehad.Het hotel lijkt in eerste instantie een oud vervallen hotel, maar eenmaal binnen de deuren, heeft het toch een mooie karakteristieke uitstraling. De menu keuze was erg summier, maar best aangenaam om te eten. Het ontbijt stond de avond ervoor al klaar onder plastic folie.

Gereisd alleenreizend in maart 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel George Sand in Loches (Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel George Sand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.